Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Et ymmärräkään miten helpottavaa on kun on leukakarvoitusta. Ihan kun se lievittäisi sukupuolidysforiaani, paitsi ettei se oo varsinaista sukupuolidysforiaa, mutta vain halua olla maskuliininen. Ei mies. Maskuliininen. Ja se näyttää maskuliiniselta niin emt, mää oon ainakin jostain syystä innoissani siitä :D voiko olla cis ja kokea näin 🤔 mun mielestä oon cis mutta mua helpottaa jotenkin hirveesti leukakarvoitus. Mutten missään nimessä oo mies. I just feel empowered when i see it, cause i like being masculine. Not a man, cause im not one.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
I dont know

Mun oloa vaan helpottaa se että mul on leukakarvoitusta :D cause i W A N T to be masculine


Joillekin naisille se on kauhistus koska ne haluu olla feminiinisiä

Mä taas haluun olla MASKULIININEN

duh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Also, i dont worry about not attracting men. No, i feel very.... Like i have the right to be very attracted to guys, like i am, but I don't worry about attracting them. It doesn't bother me. I just want to be able to be myself, which means being masc and also having feelings for men. Which i do. Attracting men is whatever to me. That doesn't mean i cant be my true self. I couldn't give a fuck if i dont attract them. Im still attracted to them myself..... Like. Celebrity men of course, what did you think? Hyunsik, kwang and masatoshi, of course.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Maybe i couldn't be myself if i dated a man

Well, not that I want to, anyway, because there are no crush material men nearby
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Even when. I was 10-13 yr old or something like that, joku oli silleen "mä luulin sua pojaks" and i was so proudddddddddd but i didn't think i was a guy

But i was so proud 🥲 🥲 🥲 🥲 🥲 🥲 🥲 🥲 it was nice

Ainut miks saatoin vähän loukkaantua oli se "ei pahalla mut mä luulin sua pojaks" joka saa sen kuulostaa silt et sä yrität sanoo sen ilkeesti tai jotain :D aina kun sanotaan ei pahalla niin se kuulostaa.... Pahalta, kinda
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
"mä luulin sua pojaks jol on pitkät hiukset" oli kai toinen keissi, mut really, siit on niin kauan et saatan muistaa nää päin honkia

Kuitenkin, mun mielestä olin siitäkin ihan mielissäni

Ehkä siinäkin vähän kuulosti siltä että se ois ollu mahdollisesti loukkaustarkotuksessa mikä on sit taas eri asia
 
Ylös Pohja