Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu vaan niin oudolta

Et miten sillon voi olla nainen

Vaikka mulla ei ees oo mitään niinku partapartaa

Vaa vaa karvoja siinä

Mut joka tapauksessa oon nyt ollu pitkään poistamatta niitä koska.... No.... Miksi poistaisin?

Oon omalta osaltani tai siis haluun olla tekemässä sellasta tietynlaista kapinaa siitä että naisellakin voi olla kuinka paljon karvaa tahansa ja on silti nainen.

Vaikka kyllähän se oikeasti jos rehellisiä ollaan niin ihan intersukupuoliselta tuntuu, en voi sille mitään että jotenkin tunnen itseni intersukupuoliseksi enemmänkin koska mun mielestä ei tää oo oikein tyypillistä naissukupuolelle.

Tiedä sitten oonko nainen vai intersukupuolinen koska vaikka kuinka sanotaan että nainen nainen on silti niin kyllä mulle ainakin tuosta karvahommasta tulee intersukupuolinen olo. Ei mitään muita semmosia juttuja oo mun kehossa, toi vaan. Saattaa mulla olla matala äänikin mutta sitä en pidä intersukupuolisena piirteenä toisin kuin karvoja. Ei kaikkia karvoja mutta mun tapauksessa. Eikä mun ääni oo niin matala että se kuulostaisi mieheltä, kuten esim yuqikaan ei kuulosta mieheltä vaikka sillä on matala ääni. Se kuulostaa silti tytöltä.

En tiedä. Ei mun kehossa oo musta mitään muuta sellasta piirrettä mistä tuntisin oloni intersukupuoliseksi mutta tuntuu että mulla on niin paljon karvaa että se tuntuu siltä vaan siks. Ehkä mää nyt sit kuitenkin oon nainen vaikka aika oudolta tuntuu.

Maskuliininen nainen kuitenkin :D tälläkin hetkellä näytän ainakin hiukan maskuliiniselta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Niin tai ehkä mun pitäs mennä sen mukaan että mun passissa lukee F

Eli vaa juridisen sukupuolen mukaan

Kato ku jos kysytään sukupuolta nii en koskaa tiedä mitä pitäs vastata

Passissa lukee F niin kai voi aina vastata nainen

Tota mä sillon pienempänäkin aina mietin et mitä mun pitäs vastata, ehkä se on ocd:tä

Mut kuitenkin.

Olkoon

Mennään passin mukaan :D en mää muuten tiedä

Niin eli jos passissakin lukee F sillon mä oon nainen ja silti mul saa kasvaa karvaa, mun ei tarvii nyppii niitä pois mun leuasta, en oo pitkään aikaan halunnu tehä sitä

Näyttää erikoiselta jos joku katsois lähempää


Esim jos seurustelis vaikka joskus

Mut





Se on mun keho

Ja kyllä siinä passissa vaan F on, en minä sille mitään voi :D et jos jonkun mielestä naisilla ei voi olla karvaa leuassa niin on, se on todistettu ja en mä sitä sen takia poista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Kun mua häiritsee että joku saattais sen takia olla silleen "sä et oo nainen" :D no vittu oonhan mun passis on F, en mä muuta sitten tiedä mut sen mukaan kyllä. Et sori ny vaa mut oon ja mul on karvaa leuassa, niin paljon että sen kyllä erottaa läheltä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Että mietin vain kuka mies haluaa seurustella näin, NÄIN, maskuliinisen naisen kanssa 😂 jjjoooh. Varmaan ne feminiiniset miehet sitten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
(Generally, masculine men are attracted to feminine women, but feminine men may be attracted to masculine women as well).

🤔

Ei haittaa, mä en tarvi maskuliinista miestä, feminiininen kelpaa hyvin :D

Ugh tai riippuu siitä lasketaanko eunkwang feminiiniseks vai maskuliiniseks mutta something tells me.... That hes more of a feminine man? :D

Ja siis vaikka mäkin saatan joskus näyttää feminiiniseltä niin silti kokonaisuudessaan luokittelisin itteni enemmänkin maskuliiniseks naiseksi, kun ottaa myös sen karvaisuudenkin huomioon ja muutenkin. Vaikka oonkin enemmän maskuliininen ei se sitä tarkota etten joskus pukeudu ihan feminiinisestikin. Käytän mekkoja ja hameitakin. Mutta jos sanotaan et silleen enemmän oon ehkä kuitenkin maskuliininen.





Et jos pitää sanoo oonko maskuliininen nainen vai feminiininen nainen





Niin kai meissä kaikissa on molempia

Mut älä nyt naurata, kokonaisuudessaan mä en todellakaan oo feminiininen nainen, vittu kaikkea muuta. Joten. Sanoisin maskuliininen. Tai niin mä ainakin ite tunnen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Ei se nyt tarkota ettei mus ois mitää feminiinistä

Onhan Ella Rostikin vaikka maskuliininen nainen mutta onhan sillä pitkät hiukset joka nyt taas on sit feminiininen piirre.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Ah nyt mä ymmärrän miks sana äiti ei koskaan kuulostanu multa. Sehän on hirveen feminiininen sana. Vaikka kylläkin enhä lapsii haluukaa mut yleensä äidit on sellasia naisellisia naisia niin siks se ei varmaan myöskään kuulosta yhtään mult

Senki takii kato mä joskus mietin et miten mä oon muka nainen jos sana äitikin kuulostaa siltä etten ikinä vois olla sellanen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928

No nykyään ajattelen että haluan olla nainen koska en jaksa enää ei-haluta olla nainen

Tiedäthän

Mutta oonkin maskuliininen nainen

Mutta en kyllä halua pussata naista 🤣 vai haluanko pussata yuqia. Noh. Voishan se olla ihan kivaa. Ehkä mä sittenkin haluan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Näin unta hyunsikista :D wait. Näin kai seksiunta hyunsikista. Mutta okei en muista kunnolla mutta se oli ihana uni, ja kai siinä tosiaan jotain seksiä oli mutta kuitenkin se oli vaan jotenkin niin ihana 😞 siis pitkään sitte ku heräsin niin ajattelin vaan sitä ja ääh vieläkin kyllä ajattelen 😭 voi ei 😂 aina tää sama. Heti ku näkee siitä unta nii rakastuu taas siihen.

Ei sillä, on selvää että eunkwang on edelleen 😁 ja tietenkin masatoshi aina.


Siis se oli vaan niin ihana

Kun mä jotenkin en ees tajuu ja mistä se taas ees tuli 😭 aina tää sama.


Se vaan jotenkin tuntui että meillä oli siinä unessa joku outo yhteys ja sitten vaan se tuntui ihan oudolta siis

No joo

Miten vaan

En mä normaalisti edes ajattele sitä kai mut aina joskus tulee näitä??? Mitä en ymmärrä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
No eipä ihme, onhan Eunkwangkin rakastunut siihen näköjään:

Ehkäpä toi on vaan läppä mut :---------D

Ei jumala en kestä enää 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Mut

Eunkwang on niin ihana 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😒😒
 
Ylös Pohja