Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Emmä jaksa enää välittää elämästä. Tästä lähtien kaikki on mulle ihan sama. Ihan sama kuule vaikka tulisin raskaaks tai jotain muuta. En mä enää välitä elämästä, enkä mun kehosta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
En välitä mun vaginasta, en välitä mun ihosta, en välitä mun sisäelimistä, en välitä mun hampaista, en välitä mun rinnoista, en välitä mun mahasta, en välitä mun reisistä, en välitä mun kolesterolista, en enää välitä mitä mun keholle tapahtuu. En välitä yhtään mistään mitä elämässä tapahtuu. En välitä yhtään mistään mitä aikaisemmin mun keholle tai muuten tapahtui, enkä välitä siit mitä sille tulevaisuudes tapahtuu. En välitä enää. Mul tuli lopullisesti seinä vastaan. Oon ihan täysin välinpitämätön kaikesta nykyään ja tästä eteenpäin. Ei oo mitään syytä välittää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Saa tapahtua ihan. Mitä. Vaan.

Mä en enää koskaan tuu välittää.

Myös mikään mennyt asia ei häiritse enää, koska lakkasin välittämästä niistä samalla tavalla.

Ei oo enää mitään väliä


What difference does it make?

Whatever happened to me.

From a fetus til today.

Whatever happened to me in that time period, i dont care.

Whatever happens to me in the future, i dont care.

I could even have intercourse and i just wouldn't care anymore

I have no reason to care anymore

I'm just completely numb, and numbness is a good thing. I never felt this relaxed. I dont care. I love feeling this numb. Nothing can hurt me. I can destroy my own vagina and i wouldn't bat an eye. I could give birth and i wouldn't bat an eye. My boobs could sag to my navel and i wouldn't bat an eye anymore. Im simply too tired to care about anything ever again. So that's why everything is okay nowadays.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
I could basically burn my whole body and i wouldn't bat an eye

It would hurt

But i wouldn't care about what happens to it

Im too numb

I'm too numb about life
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
En pelkää enää yhtään mitään. Oon pelkoni jo pelänny, ja se on hyvä että pelkäsin niin paljon niin siks mun ei tarvi enää koskaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Ilmeisesti 26 on mulla se ikä jolloin i am tired of my own bullshit, so i wont ever care anymore. Im too old to care anymore.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
What?????? Mähän tykkään tosta putroon liittyvästä arvesta ja siitä arvesta joka tuli ammeen reunasta.

Miks mä en siis tykkäisi muista vastaavista asioista?
 
Ylös Pohja