Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
So my risk of getting pregnant, ever? Almost non-existent. Ei syytä huoleen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En tajua tosta selosteesta mitään joten en kuitenkaan voi käyttää sitä, varmuuden vuoksi, koska en tajua siitä mitään. Siispä en voi käyttää lääkitystä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Im so close to dying, im so close to dying

Nothing matters, nothing matters, I believed in it but it doesn't matter anymore, it did, i really thought it would matter, but now i know the truth is that absolutely nothing matters

Thats good but i dont know if i can believe it

I dont know how to be sure

I dont know anything

I dont remember who i am

I dont know where i amI need meds i would probably kill myself if i could, i need meds, theres nothing else, nothing else, no other option, nothing, no options, even if the meds kill me or cause anything, at least i tried, if they caused something bad, at least i tried

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I cant live without meds

I cant live without meds

I cant live without meds

I tried for 21 years and i cant do this anymore without them

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Usko tai älä en edes tiedä miten se on mahdollista mut Alison bothaan verrattuna mun elämä on ihan vitun paratiisi. Koska toi on jopa hirveempää ku mun elämä, pakko myöntää. Jotenkin sitä ei uskois aina et löytyy joku jonka elämä on hirveempää ku mun. Mut katsos vaan. Et oon kiitollinen edes siitä vaikka ei melkeen hengissä meinaa selvitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä oon kyllä niin heikko et tollasen kokemuksen jälkeen oisin varmaan tappanu itteni

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aattele mite tavalliselta toi salminenkin näyttää

Sä et ikinä tiiä kuka on raiskaaja ja murhaaja. Se voi olla noinkin tavallisen näkönen.

Sähkötuoliin.

Haluisin kovasti kantaa puukkoa mukana mut en tiiä jos tolla tytöllä olis ollu puukko, niin oisko se auttanu sitä. Miten siinä tilanteessa osaa sitä käyttää jne.

Ja tietenkin lain mukaan puukkoa ei saa kantaa mukana ja sä lähtisit itse istumaan jos se sattuiskin kuolemaan se raiskaaja mut :D mikä nyt on aivan järjetöntä mutta mehän eletään täällä oikeusvaltiossa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut joka tapauksessa mä en aio ikinä enää, varmuuden vuoksi, kävellä yksin pimeällä. Paitsi aivan kodin lähistöllä. Siis tyyliin kotitiellä ja tälleen. En ajatellut ottaa riskiä että mulle käy samalla tavalla niinkun sille tytölle

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Nuorempana oon kävelly vaikka mistä bussipysäkeiltä yms yöllä yksin kotiin, ei kyllä todellakaan onnistuis enää. Ja sehän on vain järkevää, ei edes mitään turhaa pelkoa. Vain ja ainoastaan järkevää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mistä toiki käveli, grilliltä yksin kotiin? Tässä nähdään ettei todellakaan kannata. Aina pitäs olla jonkun kanssa, tollasii matkoja ei voi kävellä yksin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mieluummin vaikka kaverin luo yöks kun kävelee yksin kotiin. Toivottavasti opimme tästä jotain..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja toivottavasti opimme myös sen että suomessa pitää ottaa käyttöön sähkötuoli 😄

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hei hei 👋🏻 mutta todellisuudessahan hän on kohta vapaana etsimässä uutta uhria

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kun meidän pikku 18v kullannuppu nuori mies ei oo tehny mitään pahaa ja terapialla hän tervehtyy

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oho tehtiin sillai tyhmästi että tapettiin yks tyttö

Tai siis yksinhän se sen teki mut vastaavia on niin paljon että moni muukin vois sanoo saman

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
OHO, mut kai mää voin viel tääl yhteiskunnassa pyöriä tänki jälkee :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja se bouanane :Ddd "mää haluisin pyytää anteeksi" voi jeesus sinä kuulut sähkötuoliin ja ketään ei sun anteeksipyyntös kiinnosta enää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oon niin vitun hiilenä taas mut miten vitussa sillä van de veldelläkin on vaimo

Helvetti et oo sinäkään täysin normaali päästäs

Joo olin minäkin ihastunut murhaajaan ja tiedän olevani epävakaa ja silleen mutta en mä nyt varmaan olis seurustellu sellasen kaa ja nykyään i despise all those people. Oon toki yhä epävakaa mutta ainakin nykyisin silti ajattelen et sellanen on täysin delusional enkä enää ikinä ihailis sellasta

Se sen vaimo on kyllä niin vitun delusional ku voi olla ja miks sillä on vittu lapsi. Ei nyt jumalauta täällä ihan kaikkien kuulu lapsia saada. Sellaste lisääntyminen pitäs kieltää ja absolutely ei ihminen voi kasvattaa lasta jos on saanu raiskaustuomion

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Joo täs me vaa

Mut ymmärrän et tollanen voi ehk hämätä mut yrittäisit nyt oikeesti muistaa et kyseessä on kumminki hirviö. Sä voit aatella et oih mut ku se on niin mukava mulle ja mä oon rakastunu. Vittu toi vitun vässykkä raiskas 12-vuotiaan, ei sellaseen voi rakastuu paitsi jos on helvetin delusional. Voi jumala et oo sinäkään täysin terve. Ja mä oon sentään vaikka miten epävakaa itsekin mut jopa mä tiedän ettei sellasen kanssa voi seurustella. Voi jumalan tähden nyt. Ei se jumankauta voi olla noin ihmeellinen mies. Voi elämä ja saatana sentään..................

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Like this girl right here is acting like his dick is the most magical thing in the world

Stop simping, oikeesti

Pathetic

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
He raped someone

Raped

Ulkonäkö voi hämätä, se näyttää melko tavalliselta, mut muista nyt kuitenkin et kyseessä on hirviö. They dont always look like monsters mut teot puhuu puolestaan.

Ylös Pohja