Ja okei, siis ihmiset on vaan liian empaattisia tollasii kohtaa. Mä iteki meinaan ajatella että voi ei eihän niin saa tehdä???????? Mut sit kun vaarallisista ihmisistä on vaan päästävä eroon, se vaan on niin. Se vaan on kylmä fakta. Jos sä todella aiot olla noin vaarallinen jollekin viattomalle ihmiselle niin ei yksinkertaisesti ole muuta vaihtoehtoa (järkevää vaihtoehtoa) kun että sut tapetaan. En mä nimittäin ainakaa haluis joutua samanlaisen teon uhriksi. Käsi ylös, kuka haluaa? Silloin ainut järkevä vaihtoehto on vaan tappaa sellaset ihmiset, en ymmärrä miten suomen valtio ei sitä ymmärrä. Totta kai se ei tuo uhreja takaisin mutta se voi pelastaa tulevat uhrit (krhm, salminen yms.)
Miten meillä voi olla näin paska maa? Oikeesti, mä rakastan suomea, mutta ei vittu IHAN NYT OIKEESTI. Päivänselvä asia että noista hankkiudutaan eroon pikimmiten, sillä sillä voi mahdollisesti pelastaa tulevia uhreja
Mä oon kurkkuani myöten täysin niin vitun täynnä tätä eheytystä, parannusta ja yritystä, kuntoutusta yhteiskuntakelpoiseksi, LISTEN HERE: YHTEISKUNTAKELPOISEKSI
Että sellasen tietysti TIETYSTI TIETENKIN SAA YHTEISKUNTAKELPOISEKSI joka raiskaa ja kuristaa tytön vyöllä.
NIIN
NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN YHTEISKUNTAKELPOISEKSI
JUMALAUTA menkää itseenne jotka ootte vittu vastuussa siitä että asiat on täällä näin.
YHTEISKUNTAKELPOISEKSI
RAISKAAJAT?
siis anna kun mä huudan ja kiljun ja nauran
Ei eieiei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei
Jos edes mua ei saa yhteiskuntakelpoiseksi niin että menisin töihin ikinä
Niin oi vitun jumalauta saatana
Oi PYHÄ YKSINKERTAISUUS
SIIS AI HELVETTI MÄ EN KESTÄ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
AAAAAAAAAAAAAAA 😂😂😂😂😂‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
vittu te jotka ootte vastuussa tästä, TEIDÄN kädet on myös vittu veressä. Just te jotka haluutte kouluttaa yhteiskuntakelpoiseksi sen, ettekä hankkiutua eroon. TE MAHDOLLISTATTE TÄN KAIKEN. ilman teitä, vittu, Michael penttilällä olis vähemmän uhreja. Ainakin yksi murha ois jääny tapahtumatta jos oltais hankkiuduttu eroon.
AJATTELE MILLASESSA VITUN VALTIOSSA KAVERI KÄY VANKILASSA JA PALAA TAPPAMAAN
SIIS TÄSTÄ OLTIIN TIETOISIA
SIIS TIETOISIA
KAIKKI TIES!?
JA EI HANKKIUDUTTU EROON
vittu. TEIDÄN kädet on myös veressä. Helvetti mun pää kohta posahtaa tästä kun ei pysty ymmärtämään. Koska mä en halua että mulle käy noin, enkä mä tietenkään halua että yhtään kellekään muullekaan käy noin. Kuolla vois ihan millä tahansa muulla tavalla, joo, on niitä muitakin esim onnettomuuksia mitkä on hirveetä mut nyt vittu ihan vitun saatanan oikeesti AJATELKAA HETKI MILLASTA VITUN VALTIOTA TE AJATTE. valtiota jossa saatana saa tappaa ihmisiä, käytännössä. MONTA KERTAA. NIIN MONTA KERTAA.
TAPPAA JA RAISKATA.
SIIS EI HELVETTI, ammun ITSENI KOHTA AVARUUTEEN
en kestä näitä vitun pellejä enää
Siis ei aa oikeesti nyt mulla menee vittu viimisen kerran hermo
Otan elämäntehtäväks kuolemanrangaistuksen palauttamisen Suomeen, tietenkin niillä ehdoilla että sen käyttö on JÄRKEVÄÄ.