Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Niinku vaikka jjy, aina jos ajattelen et no tavallaan se on ihan hyvännäkönen niin muistutan itteeni siitä mitä se vittu teki ja etten voi lähtee noin vitun aivokuolleelle linjalle enää että simppaisin jotain murhaajia tai raiskaajia. Nikita oli ihan tarpeeks ja tällee, en voi vittu ymmärtää miten delusional ihminen voi olla. Mä en sille aivokuolleelle linjalle lähde enää ikinä mut jos muut haluu ni mikäs siin 🤡 jokainen sellanen ihminen on vitun epävakaa. Sellainen oon itsekin mut en enää viitsi olla noin aivokuollut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Mä aina ajattelen sen asian niin et pelottaisko mua olla sen ihmisen kaa kahestaan? Vaik jjy esimerkiks. Totta helvetissä pelottais. Ei sellaseen ihmiseen voi luottaa. En todellakaan luottais tohon van de veldeenkään. Sellanen voi ihan helposti raiskata uudelleen. Jos ei uskaltais olla kahestaa sellasen ihmisen kanssa, niin mitä vittua te ihastutte niihin? Tai näköjään jotkut uskaltaa mutta vittu järki päähän nyt saatana.



Kun taas eunkwang johon luottaisin 100 %, okei teoriassa en sitä tunne mutta kyllä mä nyt uskaltaisin olla sen seurassa, ja se ei kertakaikkiaan voi olla samanlainen hirviö tai jos on niin sit ois kyl maailman kirjat sekasin. Se on ehkä viimisiä ihmisiä joista voisin kuvitella et se ois samanlainen hirviö

"Mut ei voi tietää" no.. kyllä voi. Koska jos se olis sellanen niin mä en ainakaan tajuis enää yhtään mitään, kyl mä oon niin 100 % varma et se ei kaiken ton alla voi olla mikään murhaamisesta ja raiskaamisesta haaveileva psyko. Ehkä niistä ei aina tiedä mut eikö kuitenkin jotenkin vois kuvitella et something would seem to be off about him?

No, ehkä tässä tulee vähän vainoharhaiseksi mutta... Oon kyllä 100 varma et ei Eunkwang voi MITENKÄÄN olla sellanen :D vaikka.............. Kai ihmiset on ollu naimisissakin sarjamurhaajan kaa eikä oo aavistanu mitää. Mut jotenkinhan se on pakko voida aistii????????


Samalla tavalla voisin ajatella et juuh, my mom is secretly a serial killer or my dad. Niinku eihän se vaan voi olla niin, vaikka joillekin onki käyny kai niin :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929

Mua ahdistaa miks toi näyttää niin normaalilta oikeesti 😭 vittuun nyt siitä kaikki tollaset. Järjestäkää niille vittu kidutusmurha, ihan oikeesti. Oliks toi just se joka tappo niitä kissoja kans? Helvetti ampukaa avaruuteen en voi sietää ihmisiä jotka satuttaa eläimiä vaik ois kuinka normaalin olonen. Sytyttäkää vittu tuleen ja se vitun demari kans ja se saatanan "taiteilija" teemu mäki kans. Voi vittu, täs ois monta ihmistä jotka pitäs sytyttää tuleen : DDDDD Niin Suomesta kuin ulkomailta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Vaikka en tiedä saanko itse kohta jonkun syytteen jos sanon näin :D oikeusvaltio, se on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Jossain sentään vielä hirtetään ihmisiä, mutta ne on myös paikkoja missä hirtetään homoja 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻 ei helvetti...... Missään maassa ei tehdä asioita vittu oikein, voi pyhä yksinkertaisuus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
"
Mohammed Bijeh (pers. ‏محمد بيجه‎) oli iranilainen sarjamurhaaja. Hän houkutteli avustajansa Ali Baghin kanssa lapsia aavikolle Teheranin eteläpuolelle väittäen, että oltiin menossa saalistamaan eläimiä. Kaksikko myrkytti tai tyrmäsi uhrinsa, käytti heitä seksuaalisesti hyväkseen ja hautasi heidät. Tekijöiden todettiin syyllistyneen 19–22:n ihmisen murhiin. Hän itse kertoi osasyyksi tekojensa motiiviksi oman ahdistuksen homoseksuaalisuuttaan kohtaan. Bijeh tuomittiin kuolemaan ja Baghi viidentoista vuoden vankeuteen.[1]

24-vuotias Bijeh hirtettiin nostokurjen avulla Pakdashtissa. Sitä ennen hän joutui kärsimään sata ruoskaniskua. Ennen hirttämistä erään uhrin 17-vuotiaan veljen onnistui lyödä tuomittua puukolla"

No siis tämä on tietenkin oikein, mutta väärissä yhteyksissä kuolemanrangaistus tietenkin olisi äärimmäisen julmaa. Ja voi veljet, yrittää vielä kerätä sympatiapisteitä. Kas kun ei ne muut iranilaiset homoseksuaalit tee noin vaikka niillä onkin helvetin kurja elämä ja sääliksi käy ja varmasti sieltä kannattaisi paeta jos pystyy, mutta että vittu aletaan selittää että sen takia olin sarjamurhaaja kun mua ahisti homoseksuaalisuuteni. ÄLÄ PUHU PASKAA. ei jokainen iranilainen homoseksuaali toimi noin. Aivan vitun oikein toi mitä sille tapahtu, vaikka kuulostaakin kauheelta, mutta ei se sillon enää kuulosta kauheelta kun miettii mitä se pisti ne lapset kokemaan ensin. Sitä saa mitä tilaa. Näin se vaan on.



Ja tämähän on aivan eri asia kun kuolemanrangaistus jonkun täysin turhan asian takia. Jokainen ymmärtää varmaankin sen. Mutta juu. Sitä vittu saa mitä tilaa. Eiköhän tolle salmisellekin löytyis joku oikein mukava kuoleman tapa jos joku viitsisi........ Sehän olisi vain ja ainoastaan oikein. Sitä todellakin saa mitä tilaa. Oispa se niin. Sillee että sä sinetöit kohtalos ite sinä yönä kun aiheutit jotain niin hirveetä toiselle. Että moikkelis moi vaan, sanois varmaan enemmistö ihmisistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Ja okei, siis ihmiset on vaan liian empaattisia tollasii kohtaa. Mä iteki meinaan ajatella että voi ei eihän niin saa tehdä???????? Mut sit kun vaarallisista ihmisistä on vaan päästävä eroon, se vaan on niin. Se vaan on kylmä fakta. Jos sä todella aiot olla noin vaarallinen jollekin viattomalle ihmiselle niin ei yksinkertaisesti ole muuta vaihtoehtoa (järkevää vaihtoehtoa) kun että sut tapetaan. En mä nimittäin ainakaa haluis joutua samanlaisen teon uhriksi. Käsi ylös, kuka haluaa? Silloin ainut järkevä vaihtoehto on vaan tappaa sellaset ihmiset, en ymmärrä miten suomen valtio ei sitä ymmärrä. Totta kai se ei tuo uhreja takaisin mutta se voi pelastaa tulevat uhrit (krhm, salminen yms.)

Miten meillä voi olla näin paska maa? Oikeesti, mä rakastan suomea, mutta ei vittu IHAN NYT OIKEESTI. Päivänselvä asia että noista hankkiudutaan eroon pikimmiten, sillä sillä voi mahdollisesti pelastaa tulevia uhreja



Mä oon kurkkuani myöten täysin niin vitun täynnä tätä eheytystä, parannusta ja yritystä, kuntoutusta yhteiskuntakelpoiseksi, LISTEN HERE: YHTEISKUNTAKELPOISEKSI

Että sellasen tietysti TIETYSTI TIETENKIN SAA YHTEISKUNTAKELPOISEKSI joka raiskaa ja kuristaa tytön vyöllä.


NIIN

NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN NIIN YHTEISKUNTAKELPOISEKSI

JUMALAUTA menkää itseenne jotka ootte vittu vastuussa siitä että asiat on täällä näin.



YHTEISKUNTAKELPOISEKSI





RAISKAAJAT?


siis anna kun mä huudan ja kiljun ja nauran


Ei eieiei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei


Jos edes mua ei saa yhteiskuntakelpoiseksi niin että menisin töihin ikinä

Niin oi vitun jumalauta saatana




Oi PYHÄ YKSINKERTAISUUS


















SIIS AI HELVETTI MÄ EN KESTÄ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂









AAAAAAAAAAAAAAA 😂😂😂😂😂‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️






vittu te jotka ootte vastuussa tästä, TEIDÄN kädet on myös vittu veressä. Just te jotka haluutte kouluttaa yhteiskuntakelpoiseksi sen, ettekä hankkiutua eroon. TE MAHDOLLISTATTE TÄN KAIKEN. ilman teitä, vittu, Michael penttilällä olis vähemmän uhreja. Ainakin yksi murha ois jääny tapahtumatta jos oltais hankkiuduttu eroon.




AJATTELE MILLASESSA VITUN VALTIOSSA KAVERI KÄY VANKILASSA JA PALAA TAPPAMAAN


SIIS TÄSTÄ OLTIIN TIETOISIA



SIIS TIETOISIA

KAIKKI TIES!?

JA EI HANKKIUDUTTU EROON


vittu. TEIDÄN kädet on myös veressä. Helvetti mun pää kohta posahtaa tästä kun ei pysty ymmärtämään. Koska mä en halua että mulle käy noin, enkä mä tietenkään halua että yhtään kellekään muullekaan käy noin. Kuolla vois ihan millä tahansa muulla tavalla, joo, on niitä muitakin esim onnettomuuksia mitkä on hirveetä mut nyt vittu ihan vitun saatanan oikeesti AJATELKAA HETKI MILLASTA VITUN VALTIOTA TE AJATTE. valtiota jossa saatana saa tappaa ihmisiä, käytännössä. MONTA KERTAA. NIIN MONTA KERTAA.

TAPPAA JA RAISKATA.



SIIS EI HELVETTI, ammun ITSENI KOHTA AVARUUTEEN

en kestä näitä vitun pellejä enää

Siis ei aa oikeesti nyt mulla menee vittu viimisen kerran hermo


Otan elämäntehtäväks kuolemanrangaistuksen palauttamisen Suomeen, tietenkin niillä ehdoilla että sen käyttö on JÄRKEVÄÄ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
ETTÄ MOIKKELIS MOI VAAN


AAAAAAAAAAAAA SAATANAAAAAAAAAA

SIIS todella sulje silmäsi ja mieti missä maassa me elämme yhä


Oi luoja


Mää taas kohta räjähdän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ei olis pitänyt instasta saada tietää siitä Alison bothastq 😂 mää lopetan instan moikka en enää mee sinne xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Vittu tommoset pellet sytytetään tuleen torilla 😂😂😂😂😂😂😂😂

Niinhän joku tais ylilaudalla tai jossain ehdottaakin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Ne ainoot tyypit maailmassa jotka ANSAITSEE, oikeesti ANSAITSEE kauheita asioita, ei saa niitä kauheita asioita
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Kun olis punanen nappi jolla sais hävitettyy noi pellet kuin tuhka tuuleen

Ihan sama kidutusta tai ei mutta kuhan päästään eroon ettei tarvis kenenkään enää ikinä sellasta pelätä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Mäkään en saatana uskalla olla enää kotona lukitsematta ovea joka käänteessä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Varmaan miks oon niin intohimoinen tästä aiheesta on se että oon niin herkkä ja mielikuvituskykyinen että pystyn kuvittelemaan kaikki ne kauhun hetket ja miltä se voi tuntua enkä voi sietää Sitä että kellekään käy niin, joten siksi mä haluisin ihan toden teolla ettei vaan voivoteltais vaan se estettäis kun osan niistä kauheista asioista voi estää

Siis VOI ESTÄÄ

EIKÄ ESTETÄ

siis vittu te olette täysiä vitun pellejä jos ette ymmärrä miksi kuolemanrangaistus on tarpeellinen

Johan sen järki sanoo



VITTU sen VOI estää

Sen kamalan tapahtuman, uuden, VOI ESTÄÄ, K U O L E M A N R A N G A I S T U K S E L L A



MÄ YMMÄRRÄN että tavallista kansalaista pelottaa se että suomessa on kuolemanrangaistus mahdollinen, mut ei kukaan meistä perus penoista siihen joutuis, pelkästään hirviöiden pitää sitä pelätä



Ja jumalauta






Jos joku tekee jotain VAHINGOSSA

niin se on ehkä vähän eri asia

En tiedä voiko niin tehdä vahingossa mut kuitenkin



Silti me kaikki tiedetään mistä tässä puhutaan




Ei mistään perus penojen hirttämisestä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Raivostuttaa vaa ku mitään ei tehdä asialle

Orpo ja kumppanit nyt siellä pistää hommat vireille, jos niillä olisi yhtään järkeä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
NO VITTU JOS EI KUOLEMANTUOMIOTA

niin sekin käy että ne pidetään FOREVER poissa vankilassa tms.

NIIN ETTÄ EI TAPAHU UUDESTAAN

mikään 20 vuotta ei riitä

Ne pidetään siellä, aina ja ikuisesti, kuolemaan saakka

Nää on asioita joita ei voi vaan lakasta maton alle et NOH EI HÄN ENÄÄ!!!!!!!1111111 MUUTTUNU MIÄS!

niin varmasti juu ovat kaikki olleet, todisteethan meillä jo on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Siis mä en henkisesti edes kestä sitä että mä, sä ja kaikki me tiedetään että toi Salminen vapautuu jo kohta ja mitä tapahtuu uudestaan

Mä en henkisesti kestä sitä että näitä asioita... Ne vaan viitataan kintaalla

Mitenkä te nukutte yönne jotka näitä lakeja säädätte?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Jos ei teloitus

Niin edes vankilaan niin että pois lähdetään vaan ruumisarkussa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Se on järkevää ja oikein, ei meistä ketään kiinnosta mitä jollekin vitun vässykälle tapahtuu. Sen ei pitäs päivänvaloa enää koskaan nähdä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Jooh, mutta ei jaksa enää ajatella. Näin tää menee, menköön sit jos niin haluutte, vitun pellet
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Olikohan se demari edes saatana vankilassa päivääkään

Joo, ei jaksa

Vetäis ittensä hirteen
 
Ylös Pohja