Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Haluun vetää puukon niiden kaikkien päähän suoraan tai rintaan

Toi......... Ei ansaitse uutta mahdollisuutta vaan kidutusmurhan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Mä en tästä ajatuksesta voi päästä eroon

Vaikka yritän ajatella että mun pitäs olla sivistynyt mutta mä en voi, jotenkin mä vaan en voi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Kukaan normaali ihminen ei tota voi ymmärtää Ei ne oo nuoruuden virheitä vaan sä oot hirviö

Ootko sä jossain psykoosissa että pystyt toimimaan noin? Ei toi mitään nuoruuden hölmöilyä oo. Sä oot sairas, sadistinen psykopaattipaska joka pitää pilkkoo tuhansiks palasiks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Kun lain mukaanhan ei noin sais sanoo vaikka mikä ois. Ja sen takia tää maa on AIVAN PASKA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Oh tähän sopis lottovoitto xd

Tänä yönä vihdoin sä pääset pois
Tästä paskamaasta täällä miehet tappaa toisiaan
Ja sit sanotaan et olishan se hienoo jos näin ei ois


Jne :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Joskus mietin oonko yhtä paha

KOSKA MULLA ON OCD 😂😂😂😂😂😂😂

MUT JOO 😂😂😂😂😂 EN VISSIIN 😂 se on vaan tosi todentuntuinen ajatus/pelko
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Häkkäsen harkitsema ikuinen elinkautinen olisi Euroopan ihmisoikeussopimuksen vastainen – Huomautuksia on jaettu useille maille


Siis oikeesti nyt turpa kiinni siellä vitun euroopan ihmisoikeussopimus, joka ei kiinnosta ketään :D ei helvetti mitä vitun saatanan pellejä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Miksi minulla on niin kauheaa sukupuolidysforiaa vaikka olen cis nainen

Ihan kamalan Voimakasta sukupuolidysforiaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
tällaisia kysymyksiä pohdin ja myönnän sen että jotkut ihmiset kokee aitoa dysforiaa. kysymykseni kuuluukin, että pitäisikö dysforiaa hoitaa psyykkisesti pois vai tehdä ihmisille peruttamattomia kehollisia muokkauksia? oma näkemykseni on että dysforiaa tulee hoitaa pois

Varmaan pitäisi juu, mutta milläs hoidat. Vuosien terapialla? Ensiksi olisi kivaa että jaksaisit edes järjestää sen terapian

Tuokaa apu mulle kotiin niin ehkä joskus helpottaa jos helpottaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Arvaa miten ihanaa se olisikin jos multa saataisiin tää dysforia hoidettua pois

Varmaan hyppisin riemusta??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Jos tekisin valvotun kusitestin niin en pystyisi muuta kun hengittää nopeasti ja soperrella sille valvojalle että en voi en voi mulla on ihan kamala sukupuolidysforia



Yksin tehtävä kusitesti on vielä eri asia (lähes mahdoton sekin) mutta se että joku katsoo ja tietää että oot nainen jne jne en kestä sitä en kestä sitä en kestä ajatusta

En voi sietää sitä häpeän tunnetta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Siis kyse ei ole halusta olla tiettyä sukupuolta, vaan pelkästään siitä että tiedän etten halua olla nainen. Sehän onkin ainut mitä tiedän. Joten kuulostaa taas tosi aidolta transkokemukselta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Oikeesti en tiedä voiko dysforia alkaa sillä että alussa elämäs se ei häiritse sit se jotenkin kasautuu ja yhtäkkiä et enää kestäkään?

Koska ei mulla ollu mitää sillon... Mitä jos se muhi jossain pinnan alla ja räjähtää yhtäkkiä käsiin???? Niin siinä kävi mutta siis se ilmestyi kun tyhjästä

Siitäkin huolimatta että aina yläasteellakin halusin shoppailla miesten vaatteita mut olin rehellisesti ain ja vieläkin sitä mieltä et se oli vaan mun tyyli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
-> koe F oikeaksi merkinnäksi (niin, oikeaksi), koska se sulla on ollut aina ja siihen olet tottunut, joten assosioit sen itseesi, kuulostaa cissiltä eikös?????
-> koe lamauttavaa dysforiaa ja häpeää siitä mitä muut ajattelee kun näkee sun olevan nainen


Juu, kyllä taas kuulostaa normaalilta


Tätähän oli jo 2020.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Mulla on jossakin kirjahylyn syövereissä Kaari Utrion Venus - naiskauneuden historia. Siinä esitetään mielenkiintoinen ajatus, jonka mukaan kauneusihanne on kautta aikojen ollut sellainen, joka on enemmistölle hyvin vaikea tai mahdoton saavuttaa - keskiajan nuokkuva valkoinen lilja, renessanssin rubensilainen lihavuus, korseteilla muokattu vyötärö 1900-luvun alussa, myöhemmin laihuus (Twiggy, heroin chic).




MINÄHÄN SANOIN TEORIANI KANSSA, näinhän Se ON :D
 
Ylös Pohja