Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,328
Reaktioarvo
2,929
.....

"Noin yleensäkin tuollaisten äärimmäisten ikäerosuhteiden hehkutus mediassa ihmetyttää. On täysin selvää, että usein nuo eivät ole mitenkään terveitä kuvioita, vaikka sellaista kuvaa haluttaisiin välittää."

Kiva lukee tätä keskustelua 😭😶‍🌫️



Ja tietysti saatiin vedettyä samaan mukaan homot tai yleensäkin kaikki muut paitsi heterot 🫡

Mukava lukea näin bissenä joka myös sattuu silloin tällöin pitämään vanhemmista miehistä 😭 sano nyt vielä että aseksuaalit on mielisairaita niin paketti on valmis 😐
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,328
Reaktioarvo
2,929
Mukava lukea näin bissenä joka myös sattuu silloin tällöin pitämään vanhemmista miehistä
Onks eunkwang kans vanhempi mies XD no onhan se, mut vaan 8 vuotta vanhempi joten ei tolleen samal taval

Mut onhan se 😍

Et älkää ny alkako demonisoimaa ikäerosuhteita yhen pellen takia 😶

Vaikka alkaahan sitä miettii kehen täällä uskaltaa luottaa edes
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,328
Reaktioarvo
2,929
Mua edelleen naurattaa ku mun vanhempie pitäs tietää et oon bisse mut ne tais unohtaa koko asian xd no ei se mua haittaa kyl oma asiansa jos unohtavat xd eipä niillä oo tarvetta tietääkää, mä en kuitenkaan tuu ikin seukkaa tytön kaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,328
Reaktioarvo
2,929
Mun bi-kokemukset jäi siihen kun joskus suudeltiin kamun kanssa + se yks tyttö no ei suudeltu mut oltii lähekkäi mut ei enempää

En kuule usko että enempää tulee :D tytön kaa

Ennnnnnnpä oikein usko :}
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,328
Reaktioarvo
2,929
Taas mulla alkaa nousee koht savu korvista niin tyydyn vaa sanomaan et tälläset pellet vois ampua suoraan avaruuteen, eikä siitä sen enempää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,328
Reaktioarvo
2,929
Sit mun ocd fears

WHAT IF IM AS BAD AS THEM

surely you are since you start crying etc, that's exactly how murderers are
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,328
Reaktioarvo
2,929
Muut kuin transsukupuolisuuden tyyppiset sukupuolidysforiat ovat osittaisempia tai episodisempia ilmentymismuodoissaan, ja ne saattavat kehittyä vasta myöhemmällä iällä. Syynä voi olla esimerkiksi jokin traumaattinen seksikokemus, epätasapainoinen murrosiän aikainen kehitys, tai sukupuolisesti hämmentävät ajatukset


Tätä nä on juuri etsinkin

Mutta mitäköhän se käytännössä tarkottaa
 
Ylös Pohja