Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Tai oikeestaan oon mahdollinen transgender joka siis kuitenkin pyrkii olemaan cisgender

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Muut kuin transsukupuolisuuden tyyppiset sukupuolidysforiat ovat osittaisempia tai episodisempia ilmentymismuodoissaan, ja ne saattavat kehittyä vasta myöhemmällä iällä. Syynä voi olla esimerkiksi jokin traumaattinen seksikokemus, epätasapainoinen murrosiän aikainen kehitys, tai sukupuolisesti hämmentävät ajatukset

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Syynä voi olla esimerkiksi jokin traumaattinen seksikokemus, epätasapainoinen murrosiän aikainen kehitys, tai sukupuolisesti hämmentävät ajatukset

Mitä vittua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En ymmärrä mitä tarkoittaa

Epätasapainoinen murrosiän aikainen kehitys

Tai

Sukupuolisesti hämmentävät ajatukset

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voiko sukupuolisesti hämmentävät ajatukset tarkoittaa jotain hämmennystä lesboudesta, homoudesta tai bisseydestä??

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Toi murrosikä varmaan tarkottaa jtn että murrosikä ei mee ihan normaalisti

Ei mulla ollu sellasta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
MITÄ

EUNKWANG ON NIIN IHANA

EN SAA SITÄ TAASKAAN POIS MIELESTÄ

MUN AIVOT KOKO PÄIVÄN TYYLIIN: eunkwang... Eunkwang eunkwang eunkwang... Also Eunkwang..... 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 Oh eunkwang 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 oih millon tää loppuu... Oih tavataankohan koskaan? Oh eunkwang ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Okei ymmärretty jo oot ollu kusessa siihen yli 2 vuotta ei jumala

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
😍😍😍😍😍😍😍 hes SO 🥵

ei pelkästään 🥵 vaan myös 😍 ja 🤤 ja 🫠 ja 🤭 ja 🥰😘😚💓💕💞💗💘💖❤️‍🔥❣️❤️‍🩹🩷

Emt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei mä en tiedä varmaan toi paino tippui sillä kun varmaan mulla sit on ruokahalu vähän menny matalammaks ajan myötä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
O-ou :D mul on monta pcos oiretta:
- painful periods
- irregular periods sometimes, cycle sometimes being over 40 days and sometimes 25 mut ei niin usein tosi irregular mut joo joskus on
- acne
- high weight? Bmi tosin vaan 24.7 mut kai se kuitenkin on silleen vähän niinkun
- hair growth mut ei niin selvästi kun monilla muilla

Ainakin noi. Niin mietin oisko se todennäköistä että mulla vois olla pcos jos noin monta oiretta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tosin cycles viime aikoina on ollu:
31
29
25
29
30
28
26
30
28
31
29

Toi ei kai oo kauheen irregular mut joskus on ollu 40+ siis useammankin kerran ihan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
O-ou :D mul on monta pcos oiretta:
- painful periods
- irregular periods sometimes, cycle sometimes being over 40 days and sometimes 25 mut ei niin usein tosi irregular mut joo joskus on
- acne
- high weight? Bmi tosin vaan 24.7 mut kai se kuitenkin on silleen vähän niinkun
- hair growth mut ei niin selvästi kun monilla muilla

Ainakin noi. Niin mietin oisko se todennäköistä että mulla vois olla pcos jos noin monta oiretta
Niin onhan ton lisäks vielä mood disorders mikä oli myös oire

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä: on tosi luonnotonta tykätä naisesta, oli se tykkääjä mies tai nainen, koska naiset on luonnottomia ja se ei oo jotenkin oikein tykätä niistä tai siis ootko hullu koska se on tosi luonnotonta
Mä: eli vihaan siis muitakin naisia kuin itseäni

Eli ihan turha väittää että oon trans. Ihan turha väittää että mä en oo misogynisti.

Mun on vaikee edes ymmärtää miks ite tykkäsin siitä tytöstä (en enää) koska sairaan luonnotonta eikä naisissa oo mitään katottavaa

Ymmärrän kyllä ihan vaan ystävänä tavallaan mutta en mitään sen enempää. Siis miehilläkään. Niin aika sairaita ne kyl on. You really don't want something better? Which would be, a man. Oksettavaa oikeasti.

En oikein ymmärrä

Joka tapauksessa

Tää on ihanaa koska mun dysforia on ihan huipussaan.

Mun mielestä ois oksettavaa tai siis kävis sääliksi jos joku (eunkwang 😍) joutuis olee mun kaa. Tai any woman. Koska oksettavinta mitä maan päällä on. Hassua että mua oksettaa muutkin naiset, luulis et vain minä. Mun mielestä jokaisen naisen keho on totaalisen oksettava :D mutta eipä ne muut silleen muhun vaikuta ku ei mua kiinnosta mut en vaan ymmärrä miks joku mies haluaa olla naisen kanssa.

Ja vaikka haluisikin, tiedän että ne vihaa silti sisimmässään naisia. Tai siis että niitä oksettaa, ainakin lähes kaikkia, vaikka vulva ja kuukautiset.

Mä ainakin nään sen todella luonnottomana että jostain sikiöstä kehittyy naispuolinen. Se on sairaan luonnotonta ja vaikka raskauskin.

Mut, mitäpä mä siitä. Oispa maailma jossa ei oo yhtään naista. Mitään ällömpää ei ookaan. Se on jopa tosi uhkaavaa mulle. En voi edes ajatella sukupuoltani tuntematta oloani jotenkin todella uhatuksi. Se tuntuu siltä kun joku hyökkäisi mua kohtaan. Mun oma keho siis. Se on kehodysforiaa ainakin ja muutakin. Must se kaikki on vaan tosi luonnotonta koska en oo vieläkään tajunnu sitä miks niin tapahtuu? En oo vieläkään ymmärtänyt miks meil on menkat jos sitä saa itkeä lähes joka päivä ja et vaan voi olla itkemään se henkinen tunne siitä on ku joku joka syö sua sisältä koska et oo ikinä hävenny yhtään mitään elämässä niin paljon. Mikä tahansa melkein hävettää mua vähemmän. Se on niiku jotain mustaa jotenkin kaikki mun sisällä.

Yes, its gender dysphoria caused by misogyny, or something, but its still gender dysphoria. Just not trans. Although id give anything if everything was right, but this... Is not right. Ja mua hämmentää se että joudun häpeemään varmaan koko elämäni.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oon tosiaan viime aikoina ajatellu paljon sitä kuinka i guess id need to receive praise (a lot) ???? Regarding my gender?????? For it to dissolve. But probably from Eunkwang koska oon koittanut lukea jtn quorast tms and its no use, it just makes me more angry cause i just...... En tunne mitään yhteyttä niihin sanoihin

Vaikka tää:
You were given birth by a woman.

She carried your for nine full months.

After attending the OBGY postings I have started respecting women even more.

A woman is responsible for bringing you on this earth, isn't it good enough ?

No and its fucking disgusting. Stop rubbing it on my face. I fucking hate u.

Joten i feel like id need a relationship for it to dissolve mut siinäkin menis aikaa. Its only praise from a boyfriend that could MAYBE make it go away. Everything else just makes me more angry. Its like they try to ignore my pain. Like it's nothing. Like it means nothing. And all I want is to break free. From a prison. I'm just not happy.

Haluisin tappaa itteni, edelleen on se fiilis mutta en kuitenkaan sitä tee. Kuitenkin on semmonen pienesti psykoottinen tunne ettei oikein ole olemassa oleva henkilö.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oli paljon parempi olo mutta nyt kun mulla alkoi k********** niin mulla on constant reminders of it koska tunnen sen jatkuvasti. Joten en voi enää noin vain brush it to the side like i could earlier. + Its more disgusting to have them vs the feelings and pains i had earlier today and before today. So its worse now.

Maybe i need to watch something Eunkwang related. To forget everything and this literal prison i want it to end. En haluaisi olla olemassa jos tämä on sen hinta. Enkä uskonut että niin kävisi. Mua vain oksettaa mun koko elämä, menneisyyskin, cause i was always a girl. When i was a little girl it was fucking goddamn disgusting.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
But i guess it would dissolve with time if Eunkwang liked me

Weird though

Joku sellainen että jos tollanen tykkäis must niin kai se itsearvostus palais ajan kanssa. Sillä se ois todiste siitä etten voi olla kamala, jos joku tollanen pitäis must. Others, nope, sil ei oo näköjään vaikutusta muhun. Its probably because hes basically "my world", lainausmerkit mut u know what i mean.

If he actually liked me, or even loved me. Or even worshipped me (that would be fucking weird like are you well psychologically???? :D) i guess, youd think.... That id start thinking very highly of myself then????

Ylös Pohja