qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #44,341
Tai oikeestaan oon mahdollinen transgender joka siis kuitenkin pyrkii olemaan cisgender
Muut kuin transsukupuolisuuden tyyppiset sukupuolidysforiat ovat osittaisempia tai episodisempia ilmentymismuodoissaan, ja ne saattavat kehittyä vasta myöhemmällä iällä. Syynä voi olla esimerkiksi jokin traumaattinen seksikokemus, epätasapainoinen murrosiän aikainen kehitys, tai sukupuolisesti hämmentävät ajatukset
Et sitten osannut noudattaa omaa neuvoasiEt vinkkinä ei kannata kyl koskaa ajatella sitä sukupuolta syvällisesti. Se vie suohon vaan eikä mitään muuta :D
Nykyään tää on 24.8 mut aika jännä et nykyään tiedän ylipainon olevan seksikästä myös niin ei se oikein häiritse samalla tavalla mut sukupuoli sit häiritsee senki edestäPainoindeksisi on 26.2
Painoindeksin mukaan kyseessä on ylipaino
Mutta tiedän myös sen olevan seksikästä 😂Paitsi nykyään oon tietysti normaalipainoinen
Ja seuraava 27, olipas lyhyt tällä kertaa.Tosin cycles viime aikoina on ollu:
31
29
25
29
30
28
26
30
28
31
29
Toi ei kai oo kauheen irregular mut joskus on ollu 40+ siis useammankin kerran ihan.
Niin onhan ton lisäks vielä mood disorders mikä oli myös oireO-ou :D mul on monta pcos oiretta:
- painful periods
- irregular periods sometimes, cycle sometimes being over 40 days and sometimes 25 mut ei niin usein tosi irregular mut joo joskus on
- acne
- high weight? Bmi tosin vaan 24.7 mut kai se kuitenkin on silleen vähän niinkun
- hair growth mut ei niin selvästi kun monilla muilla
Ainakin noi. Niin mietin oisko se todennäköistä että mulla vois olla pcos jos noin monta oiretta