Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Whats there to like?

I guess they cant explain it with words

Cause i sure as hell cant explain with words what its like to be in love with him?

I just adore him thats all i can say
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Well

He doesn't have periods so it's kinda easy

But its funny how men can still fall in love with women even though they themselves admit that periods are disgusting, and vaginas in general, and discharge

Yes, mens words, not mine. Literally what they said.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
En vaan ikinä ajatellut että mulla tulis olee tälläsiä ongelmia

En ikinä lapsena pictured my life like this

En varmaan edes tajunnut kunnolla että mulle tulee tissit tai menkat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Enkä osannut edes kuvitella että tisseissä on jotain vikaa

En oo ihan varma noteerasinko kenenkään tissejä

Paitsi piirroshahmojen! Muistin juuri
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
En muista et mul ois liittynyt mitään complicated feelings mut nyt oon sit suurinpiirtein traumatisoitunut kun katonkin piirroskuvia tisseistä tai pimpeistä koska kaikki mun hirvittävät pelot ja tuskat liittyy niihin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Mä en pysty lukemaan mitään menkkajuttuja. Mä alan itkee heti. Pakko vaan kattoo Youtubee (probably something eunkwang related) koska en voi ajatella koska haluun sitten kuolla. Joka kerta vaan pakko ohjata ajatukset pois. En voi ajatella ja tuntuu melkein kun vatsassa ois sellanen hirvee tunne heti kun ajattelee tota niin tulee sellanen en osaa selittää. Sellanen ihan niinku kuolisin sisältä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Mua ei oo ikinä hävettäny mikään näin paljon. Ei ikin. Se ei oo normaalia häpeää vaan syvää häpeää. Haluun juosta karkuun jos joku sanoo sanan menkat. En haluu et kukaan puhuu mulle niistä. Mun piti pakottaa pyytää siteit äidilt kaupast, ja sen jälkeen halusin kuolla. En voi elää niiden(kin) takia. Mut ei se oo se vaan kaikki tässä sukupuolessa. En voi elää tälläsenä, rikkinäisenä ja oksettavana, ällöttävänä tyyppinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Se tunne kun se valuu ulos on tarpeeks hävettävää yksin ollessa mut jos oot jonkun seurassa se on viel iha omanlaisensa tunne. Viime yönä oli kamalaa kun tunsin sen valuvan ulos ja koko ajan tuntui jotenkin siltä että en voi niinkun vaan olla. En ikinä kehtais olla poikaystävän seurassa sillon, vaikka eihän muut sitä tiedä, mut se on niin kamalaa etten alkaa itkettää koska se hävettää vaikka kukaan ei sitä tiedä mut se silti hävettää mua sisäisesti koska tunnen. Mut lähes yhtä kamalaa on valuminen muulloin. Se on lähes samanlainen tunne ja siinä on omanlaisensa häpeä, joten en pystyis olla sen seurassa ikinä koska häpeisin ihan koko ajan, häpeen nytkin yksinäni jo. Ja mieti ku äiti oli jtn et "alkoks ne menkatki sit nyt" niin mietin vaan päässäni et miks sun pitää oikeesti nolata mut tolleen

Nii enhä mä POSSIBLY voi elää sillon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Sillee miks sun pitää sanoo mitään? Etkö vois vaan olla hiljaa en haluu puhuu niistä sanaakaan paitsi se mikä on aivan pakko eli ne siteet ja sitten nopee "anna särkylääke mä kuolen"

En halua puhua niistä muuta, ole hiljaa, mua puristaa rinnasta/vatsasta. There's an anxiety knot.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Siis viime yönä en tiedä miks se menee niin mutta pelkästään se että ajattelin eunkwangia, no, koska ajattelen sitä muutenkin aina, ja samaan aikaan sitä vaan valu ulos niin se valumisen tunne sai mulle niin hirveen olon että olin ihan hirveissä henkisissä tuskissa siinä. Nolotti ihan helvetisti ja näköjään yksinäänkin voi nolottaa aivan vitusti vaikka kukaan muu ihminen ei tiedä mitään. Ei voi mikään nolottaa noin paljon. Tai siis tollee samalla tavalla. Se on sellasta repivää raastavaa syvää häpeää jota en oo ehkä kokenu mistään muusta samanlaisena kun sukupuolesta. Tai ehkä ulkonäkö in general mut kuitenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Pyörin vaan sängyssä ja ajattelin että kuinka sairas olo mulla on siis henkisesti sairas koska se valumisen tunne vaan toi sellasen olon että niin en osaa selittää

En halunnut olla olemassa enkä vieläkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Se häpeä on ihan sanoinkuvaamatonta

Ei mua mikään muu hävetä noin paljon, ihan oikeasti. Ei mikään. Tissitkin on niin häpeällinen asia kun vaan olla ja voi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Mä en myöskään tiedä miks sana boobs hävettää mua enemmän kun breasts vaikka sama asia ja molemmat hävettää mut boobs se jotenkin sillon mulle jäi niin syvä häpeä niiden omistamisesta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Antakaa mulle terapeutti

Vittu terapiat pöytään saatana

VITTU

PÄÄSTÄKÄÄ KALLONKUTISTAJALLE

no siis pääsen mut vasta myöhemmin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
En varmaan mee mut nauratti se psykofyysinen fysioterapia joka kuulemma auttaa kehonkuvahäiriöön jännää

Menisin sinne silleen minä vihaan tissejä ja pilluani voitko auttaa minua 😊 auttaako tämä siihen 😊
 
Ylös Pohja