Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Tuli sellanen terrifying realization koska yhtäkkiä, ennen ku kuuntelin tota äsken, tuli ajatus jota en enää muista mut jotain juuri siitä kuinka mun ei pitäs olla tässä ja sit mietin mitä jos mun koko elämä menee hukkaan kun tyydyn tähän sukupuoleen.

Ei sillä et kokisin mitään euforiaa mieheydestä, pikemminkin koen pelkkää dysforiaa naiseudesta. Silti tuntui niin väärältä kun ajattelin että mun koko elämä menee hukkaan enkä koskaan saakaan sitä todellista elämää, vaan kaikki tulee aina olee tätä. Se oli pelottava ajatus koska sillon tuntuu ettei ois eläny ollenkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
No, en osaa selittää


Varsinkin kun tää alkoi vasta 22v. Oikeasti. Rehellisesti sanottuna. Joten ennen sitä mulla ei kyllä ollut mitään ongelmaa sen kanssa.

Sen ikäinen minä varmaan kauhistuisi koska ajattelin sukupuolta täysin eri tavalla sillon. En voinut ymmärtää ollenkaan jossain vaiheessa miksi joku ei olisi tyytyväinen sukupuoleensa koska se ei liittynyt mulla mihinkään, se oli yhtä normaali asia kun vaikka mun kädet. Se ei niinkun ollut mitään. Koko ongelma oli ilmaa mulle. En tajunnut miten joku ei voisi olla tyytyväinen koska en nähnyt mitään syytä, muttei mulla ollut mitään erityistä positiivistakaan siitä asiasta, se oli ikään kuin asia joka ei oikein edes ollut olemassa. Mun sukupuoli oli vähän niinkun yhdentekevä. Ajattelin että kaikki luulis olevan tyytyväinen siihen koska eihän siinä oo mitään kun se on normaalia elämää pelkästään. Ajattelin että kaikki ois niiku tyytyväisiä siinä kehos missä on koska? Se on sun elämää. Ihan vaa? En edes muista kunnolla mutta olin täysin tyytyväinen sukupuoleeni koska en edes varmaan juuri ajatellu sitä. Ei mul ollu niiku mitään. Mun elämä oli ihan normaalia, mutta se ei oo enää eikä tuu ikinä olee, koska se ei vois olla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Muistan kun ajattelin sillon että mistä ne edes repii sen

Transsukupuoliset

Että mistä ne edes repii sen ajatuksen ja dysforian tunteen. Se oli ihan vierasta mulle.

Jumalauta jos olisin tienny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Koska mulla ei ollu ollenkaan sellasta ongelmaa niin mulle ss olis ollu vaan sellanen Et keksin sen vaan jostain koska mulla ei ollu pienintäkään ongelmaa
 
Ylös Pohja