Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Ja jos luulet et meen johonkin papa-kokeisiin ikinä niin älä vittu unta nää. Ennemmin kuolen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jokes on you oon halunnu kuolla jo pari vuotta just nimenomaan sen sukupuolen takia et niih noh mitäs siitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Pelottavaa samalla ja samalla aika iso helpotus . Eipähän tarvis enää ikinä tuntea tätä tunnetta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja mitä väliä en mä ainakaan ota elämää vakavasti. Mitä väliä mitä käy? Kaikki kuolee. En mä ainakaan välitä mitä mulle tapahtuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Huuuuhhhh aika sinänsä iso askel parempaan on se että ajattelen jo niin (rehellisesti), että mieluummin oon ruma ja syön kuin oon kaunis ja en syö. Niin paskaa kun onkin olla ruma niin valitsen sen silti mieluummin kuin syömättömyyden. Koska haluan syödä. En kyllä tiedä miksi ihmeessä koska voisin tavallaan suht helposti päästä siihen samaan kun muutkin, laihuuteen. En oikein ymmärrä kun se olis tavallaan niin helppoa että miks en halua tehdä niin. Koska muutkin on tehny niin ni miksen vaan olis yks niistä anorektikoista jotka tekee niin. Hmm en oo ihan varma. Kyllähän se houkuttelee paljonkin mut ehkä en vain osaa olla syömättä. Hmm. En taida vain jaksaa aloittaa sitä. Mieluummin kärsin rumuudesta kuitenkin kun aloitan niin hankalan projektin. Ja no hankala se on siksi että esim muut vaatisi mua syömään (esim äiti). Niin en oikein taida jaksaa sellaista monimutkaista juttua kuitenkaan. On ikävää olla ruma ja nimenomaan lihava (no sen verran mitä mä nyt oon) mutta eipä tässä oikein paljon vaihtoehtoa oo kosk tosiaan kaikki muu on sellaista mitä en oikein jaksaisi tehä.

Toisaalta kun miettii kuinka paljon lihavampi olin isoimmillani. Ei se nyt valtava ero oo mutta sen kyllä huomaa helpolla. Niin jos olin menneisyydessä jo sen näköinen, niin mikä idea tavallaan ois nyt päästä tästä vielä laihemmaksi. Mikä idea siinä että voisin kokea sen kerran, kun kuitenkin aiemmin oon näyttänyt siltä ja ollut niinkin lihava? Niin........ Tavallaan, mikä se idea on. Ja miks lihavat on kauniita tietyille miehille. Se häiritsee mua koska mun mielestä ei yhtään oo joten...... Vittumaista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Vai onkohan lihavuus sittenkin seksikästä hmmhmm siis niiden mielestähän on mutta en oikein ole samaa mieltä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mutta aika iso pudotus jos muistan oikein niin 30.9 -> 24.1

Mutta harhaanjohtavaa koska sama bmi näyttää ihan eriltä sit kuitenkin

Joten ei se kerro juur mitään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"perfect subreddit !

I, 40M, stumbled across this subreddit today... Literally perfection ! I have always had a preference for curvy women, and feel no need to apologise for it !

Would love to make new friends, be it fellow admirers or curvy people."

Se on jännä kuinka tää auttaa vain miedosti. Luulis et se auttais ihan kokonaan mut kaukana siitä. Kato kun edes se ei riitä. Tilanne on sen verran vaikea et mikään ei siihen riitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
SIIS MITÄ

öö miksii mun maisan terveystiedoissa lukee kesäkuulta 2019 että 160 cm ja 85 kg? Pitääkö tämä ihan paikkansa siis onko mut mitattu siellä vai oonko ite heittäny hatusta jotain ihan outoa tai se lääkäri tms? Siis onko tämä ihan totta et oon ollu silloin vai onks tää väärä tieto????? Koska jos pitää paikkansa niin olin vielä hieman lihavampi kuin luulinkaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
33,2 -> 24,1

Ei riitä :DDDDDD jos se ei riitä nii tarkottaa et oon varmaan pahasti mielisairas siis

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jos paino olis mun ainut ongelma, niin olisin vielä suhteellisen onnellinen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Olispa fat admirer poikaystävä vaikka ei sekään loppuviimein mua mitenkään auttais. Kato kun mua ei enää voi auttaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja kaikista oudointa on että tiedostan fat admirerien olemassaolon, selaan säännöllisesti niitä reddittejä, mutta se ei vaikuta itse asiaan oikeastaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Koska oon jotenkin niin mielisairas etten tajua enää mitään sillä tavalla kun normaalit tajuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mutta katos kun mulla on aina jokin pakkomielle joka tapauksessa, ja 3 vuotta sitten se oli kuolema tai oikeastaan kuolemanpelko?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

"Ugliest kpop idol based on the internet" :D no siis. Voimme olla sitten kaksi rumaa yhdessä :> (en oikeasti usko edelleenkään kunhan puhun)

En tiedä. Kyllähän se vähän helpottaa jos muutkin on (kuulemma) rumia joidenkin mielestä. Paitsi että oon rumempi :Dd

Mut ei se kyllä helpota. En oikein tiedä kun rumuus on niin epämääräinen käsite kun sitä ei sitten tiedä että mikä on rumaa. Jos mulle sanotaan että mä oon ruma niin sit mä en tiedä että mitkä sen mielestä on rumaa mussa. Mä tiedän kyllä mitkä mun mielestä on rumaa mussa: muutamia mainitakseni rinnat, lantio, akne, paino, kasvot, hiukset, pituus, karvat, iho, ihonväri myös. Eli tota. Oikeastaan kaikki :D mut joo aika vaikee alkaa muuttaa niitä. Oikeestaan mitään noista en saa muutettua ilman hirveetä operaatiota paitsi hiukset mutta kun en oo ihan varma että millaset hiukset sitten ei olis rumat. Enkä oikein tiedä miksi pidän nytkään Niitä rumana. Varmaan siksi että ne on mun kehossa niin silloin se on rumaa. Jolloin taas yhtään mikään ei voi auttaa koska se tulevakin on silloin osa mua joten sekin on sit varmaan rumaa. Mutta eipä kiinnosta vois vaikka tappaa ittensä mieluummin kun tätä samaa jatkaa. Hingun lääkityksen aloitusta uudelleen mutta en uskalla pitkään aikaan vielä. Oon vetäny lunixenia ilman mitään tuloksia oispa se auttanu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja sitä paitsi

HE'S MY LOVE 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i love him so much

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No joo toisaalta jos oon oppinu jotain niin ainakin sen että jos voit kuvitella jonkun asian niin joku ajattelee että se on viehättävää

Jos jotkut viehättyy jopa lapsista niin eiköhän aivan kaikki mahdollinen oo ihan safe. Siinä mielessä ei mitään rumia piirteitä oo olemassakaan faktuaalisesti.

Mut sitä en sitten tiedä auttaako se mua paljonkaan.

Kun katoin tänään rintojani (HYI) vaatteet päällä niin se näytti niin oksettavalta enkä keksiny yhtäkään hyvää asiaa siitä kohdasta. Se viba on ihan törkeen oksettava. Varsinkin kun näytän 20 vuotta oikeaa ikääni vanhemmalta mun ruumiinrakenteen takia. Vaikka kaupassa kysyttiinkin onko ikää tarpeeksi mulla lunixeniin (aikuisille ja yli 12-vuotiaille....... Terve.....)

Mutta jos kehoa tarkemmin katsoo niin näytän tätimäiseltä.

Silloin mulla oli ulkovaatteet niin se on eri asia.

Keholtani näytän 20 vuotta vanhemmalta, vaikken ehkä kasvoista niin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mutta jos kaikki piirteet on viehättävää jollekin niin on silloin toikin alue. En kyllä ymmärrä kuka voi kiihottua sellaisesta tätimäisestä vibasta vaikka on oikeasti nuori nainen. Ja puhun nimenomaan niistä rinnoista. Rumaahan se on. Vieläpä kaiken lisäks kun rinnat on kaukana toisistaan ja silloin se näyttää leveältä ja ryhdittömältä paremman sanan puutteessa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Näytän joltain jo synnyttäneeltä äidiltä ihan varmuudella. Vähintään 30-vuotiaalta keholtani.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Totuus: ei ole ollut ikinä raskaana.

Joten en tiedä mistä tällainen rupsahdus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ainut asia koko hommassa mistä voin olla iloinen on edes se että se rupsahdus johtuu sentään todellisuudessa jostain muusta. Jos olisin ollut raskaana joskus niin olisin varmaan jo tappanut itseni hyvän aikaa sitten. Se ei vain ole okei.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja jos joku joskus raiskaa mut ja joudun raskaaksi niin tapan ensin sen raiskaajan ja sitten itseni. Koska silloin on kaikki menetetty eikä ole enää mitään väliä. Ja tapan sen muuten niin kivuliaasti kun ikinä voin. Jos joku on syypää siihen että mulle käy niin ni armoa ei tunneta.

Ylös Pohja