Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Niin siis.. vieläkin hämärää että se äijä on nyt mun top 2 ihastuksissa 💀

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Ainiin, se saatana vissii poistettii ja lisättii uudestaa siksi en löytänyt sitä keskustelustani

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei helvetti katoin vanhoja videoita eunkwangista ja sit kuuntelee solut herää eloon no tottakai mietit sitä kuin hullu sitten :///

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Toi biisi on kuin turvapaikka mulle koska pääsen henkisesti lähelle ns eunkwangii vaan koska se tai siis tunteiden tasolla koska ajattelen niin vahvasti sitä tosta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Vittuuh en osaa vittuuuhhh eih ei ole ketään jonka haluisin mieluummin huoh VANNON EI EDES A EI KUKAAN omg vannon trust me bro....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
That vs this aaaaaa cute🥺

Lmao bro is just trolling anyway

Ah literally not love of my life

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No kummiski sitä nyt tässä tarkotin että 2 henkilöä on ollu ikuisuuden tässä näin........

Totta, molemmat muuten alkoi ennen sitä varsinaista rakastumista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kuva: heinäkuu 2019

Minä: jos TOI on bmi 33,2 niin ei voi olla totta

Siis hädin tuskin uskon koska okei voin uskoo sen olevan 30 tai jotain mut en 33 sori nyt vaan

Ei näytä siltä mutta ehkä se joskus voi hämätä..

En kai tuolta näytä siinä mun mielestä laihemmalta mutta kai se paino voi pitää paikkansa mut ehkä se näyttää sit vaan niin erilaiselta aina.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Nyt kun katon uudestaan ja vertailen niin en helvetissäkään näytä tolta siin kuvassa vaan laihemmalta. Miten voi sit olla melkein sama bmi. Okei mulla 33.2 ja tolla 33.9 ......

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei voi olla noin iso ero siinä miltä näyttää jos lähes sama bmi mut toinen näyttää laihemmalta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut onhan se nytkin niin, nyt se on 24,1 ja mä voisin vannoa että monet näyttää paljon laihemmalta samalla luvulla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Worse than fatness is breasts

But it's still bad

Mul on kyl silleen et sanon aina et fat admirers exist niin se on hätäapu mut se ei auta siihen complicated osaan. Se on pelkkä hätäapu. Vähän niinku period fetishists on hätäapu mut sekään ei auta siihen complicated osaan. Mut onhan se hyvä et on edes se..... Mut kai täs viel pari vuotta menee ennen ku tää loppuu..

Also breasts..... No siihenkin on hätäapu se et ne ei voi olla niin gross miehille koska kaikki nyt tietää et jostain täysin käsittämättömästä ja tuntemattomasta syystä they like breasts mut mulle se ei avaudu yhtään. Joten se on vähän sama mulle kun fatness. Et se on niinkun ulkonäkövirhe (flat näyttää AINA poikkeuksetta paremmalta) mut niin on läskiyskin ja fat admirers exist. And breast admirers exist mikä on mulle täysin hullun kuuloista. Even big breasts admirers exist ja even saggy breasts admirers exist (ilmeisesti). Mut se on täysin naurettavan kuulosta joten I'm gonna kink shame. Koska eww. Freaks. Mut kuitenkin se on hätäapu mut voi että kun se onkin gross. Koko videon ajan mitä katoin Tess hollidaystä ajattelin et "breasts are so gross.... Breasts are soooooo grosssssss.......... Breasts are grossssss they are WORSE than fatness"

Et kertoo jotain mun elämän vaikeudesta.

Also periods are sooooooo gross and not only gross but even more complicated than that.

Mut....... Hätäapu joo mut ei se oo missään nimes tarpeeks

Joo en haluu kuolla mut jatkuvasti silti mietin sitä koska elämä alkaa olla niin sietämätöntä jokaisen asian takia. Rinnat alkaa olla jo samalla tasolla muiden kanssa vaikka aiemmin ne oli mun mielestä selkeästi helpompi aihe kuin muut (skpl) asiat. Nyt sekin on pelkästään pahentunut.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja kaikki miten kirjotan kuulostaa ihan eriltä kun mitä se todellisuudessa on mun päässä joten ei tästä saa kukaan ikinä mitään oikeeta kuvaa asiasta et jos vaikka näyttäisin sen ammattilaiselle se ei sais siit oikeeta kuvaa ja todennäköisesti se ei saa oikeeta kuvaa siitäkään mitä puhun sille. Ainoastaan se miten se oikeesti on mun päässä on se miten se todellisuudessa menee, mä ite selitän sen aina ihan väärin

Ylös Pohja