Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Enkä haluu et kukaan lukee näitä (too bad) koska en haluu kenenkään ajattelevan mua

Terapeutti on kyl ollu vähän erilaista puhuu sen kaa koska yleensä oon romahtanut silloin kun on ollu ammattilaisen kanssa jotain puhetta m (en tiedä miks pystyn kirjottaa sen englanniks mut en suomeks). Mut tän toisen kaa se on ihan erilaista varmaan jos se on seksuaaliterapeutti myös niin jotenkin se on ollu erilaista puhuu. Mut normaalisti i dont want anyone to look at me or know that I'm a woman. Joten se oli vaikeeta sen toisen terapeutin kaa koska mulle jäi kummittelemaan se. Tai sitten se johtui kans siitä et se muuttu niin todeks. Mut mul on se netissäkin ja oli ennenkin redditissä et en halunnut puhuu mistään sinänsä siellä enkä ois ees halunnu sanoo niinkin yksinkertaisesti kuin että olen nainen koska mua jäi vaivaamaan se että nyt kaikki jotka sen lukee tietää että oon nainen. Se on niin ylitsepääsemättömän noloa. Siis on mul sen toisenkin terapeutin kanssa samantyyppisesti mut en kuitenkaan romahtanut (ainakaan kovin näkyvästi)

Waiting for healing

Praying for healing............

Since October 2024

No

Since june 2024

No probably earlier

Tiedän että se alkoi ennen kuvien lähettelyä redditissä mutta sen myötä asiat meni vaan enemmän päin persettä

"Kun elämä antaa sulle taas yhden vastoinkäymisen vaikka sulla on ollu viimeset viis vuotta, yhdeksän päivää ja 45 minuuttia jo täyttä paskaa"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ainakin 2023 oli jo paha tilanne with saggy breasts + fatness oli jatkuva teema

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tai oli mutta ehkä siinä ei ehtiny vielä sillä Taval. Mä luulen että sillon ne alkoi vasta itää enemmän mun aivoissa ja puhkes ehkä sitten 2023. Tokihan ne oli omalla tavallaan itäny siellä jo teini-iästä asti. Lapsuudessa taas ei ollut mitään ongelmaa paitsi painosta mutta ne oli tämmösiä muutamia vaa. Ei ollu mitää sukupuolesta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Luulen ettei lyhyys ollu myöskään koskaan noloa kun vasta viime vuosina mutta en tiiä siitä

Jos olisin ees 170 cm en tuntis itteeni ihan niin säälittäväks

Vituttaa näyttää niin paskalta kenen tahansa vieressä kun oot ainakin 10 000 senttiä lyhyempi ja oksettava ja säälittävä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"They look natural and pretty and real. Not like lopsided bags of saline."

Nii mähän sanoin. Ei tarvii kenenkään enää ikinä tulla sanoo päinvastasta. Mä oon aina sanonu et se on totta ja olin oikeassa. Big breasts = gross.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oh, hobbies yes that's the cure! 🥰 "Pursue your hobbies" yeah then you won't feel ugly. Let's see what are my hobbies?

- walking
- kpop
- well listening to music in general

That's about it. Ja oonko tehny niitä? Kyllä olen. And am i still ugly? Kyllä olen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"They look natural and pretty and real. Not like lopsided bags of saline."

Nii mähän sanoin. Ei tarvii kenenkään enää ikinä tulla sanoo päinvastasta. Mä oon aina sanonu et se on totta ja olin oikeassa. Big breasts = gross.
Lisää muistijälkiä kiitos

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Lets see, all my features:
- acne
- (too big at least) breasts (+ ugly in general and saggy)
- too fat (and big and UGLY ass)
- horrible facial features
- terrible body shape
- female body shape
- pussy
- ability to be pregnant
- periods
- too short
- ugly hair
- body hair
- ugly skin (not acne)
- moles?
- too pale it's fucking gross
- ugly hair color
- ugly eye color
- white, so it's gross bc white women age worse and are fatter... But.... Not always fatter joten en usko et siin oli yhtään mitään pointtii. It's not the race when I've seen smaller white girls than asian girls cuz fat asian girls exist. But we do age worse. And it looks fucking disgusting. Also uglier facial features vs asian women, kuulemma.

Enpä muita keksi mut olihan tuossa jo kylliksi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja en tiedä mikä on se ikä kun se alkaa merkata tossa myös. Se haittaa mua jo nyt kyllä kun ajattelen sitä. Varmaan joku 30-35 alkaa olee sellanen et sit oksat pois. And it only gets worse after that.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Meanwhile I just look at hoi and i ALWAYS always always say this stuff: "omg he's so old <333"

Viimeks varmaan tänään. Katoin... Ööh en muistakaan mitä mut jotain siit varmaan ja olin noin.

Meanwhile myös, en voi kuvitella et mua haittaisi painonnousu kummallakaan 😭 can you imagine me not being in love with them for any reason ever? And i dont even think that there's any look id prefer 😭😭😭😭 i dont even prefer younger hoi 😭😭😭 I don't even prefer younger Eunkwang 😭😭 like i literally can't pick a favorite look 😭 i just need 😭 come on there are two men in this world only two men

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Like I jus cant prefer anything xD ;_;

Like i love this pic:
7.png

But then there's that one particular ig live 😭😭😭😭 so i CAN'T PREFER ANYTHING WHAT THE HELL 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 im fucking doomed sucks bekng an ugly ass mf in love with two perfect men with literally perfect appearances with literally perfect faces even with pimples yes i think i saw Eunkwang with a few pimples come on he's perfect how

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

And every time i see it fucking love double chins on them both

Or like that

Whatever its called

Every time i fucking say yes perfect cute

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I DONT CARE
I DONT CARE

but

Are there any pics of hoi with pimples cause i dnt even remember

I bet it's perfect if there is

Danny yes

I dont think about Danny now though so no comments 😭

But i think he's still a little bit cute

But he's not the main character right now thereare two main characters...fucking helll..

And NOT HUI

but theres this one perfect look which came to my mind now

Mut en löydä sitä mut ihsm

Also this is perfect too so goodbye

But

I loveeeeee

Ok i dont

Well

Well

I will continue imagining us :)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En voi uskoo et seikkailin kpopin maailmassa todella monta vuotta rakastumatta siihen

Niiku ainaki 2018-2025 ja vasta 2025 heräsin tähän

Ja mä jopa näin sen paljon aikasemmin ja monta kertaa en tajuu miten yhtäkkii heräsin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
VAA SIKS ET NÄIN TÄN:
Eiks niin? Eiks toi ollu se mikä lopulta herätti mut näkeen sen kunnol.

Ylös Pohja