Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Miks wikipediassa lukee vortioksetiinista sitten näin

Hoito vaikuttaa täysimääräisesti neljä viikkoa käytön aloittamisesta, mutta useimmat ihmiset ovat havainneet masennusoireiden vähentymistä jo kahden viikon kuluttua hoidon aloittamisesta.[9] Lääkkeen käyttöä jatketaan tyypillisesti vielä puoli vuotta sen jälkeen, kun masennus on loppunut

Lukee ihan eri juttuja jossain lukee toi ja jossain lukee 6-8 viikkoa voi olla.

No, 8 viikkoa on varmaan se takaraja et sit kun se on menny täyteen niin tietää että se tuskin enää alkaa myöhemminkään auttaa. Mä oon tässä nyt 6 viikkoa odotellu :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Myös opamox on useammin ollut melko tehoton, mutta ainakin yhen kerran se auttoi paremmin kuin yleensä, ei silloinkaan täysin mutta jotenkin ihan ok kai

Eli sekin on useimmiten aika tehoton lääke

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Myös hammaslääkärin esilääkitys oli vissiin aika ok, samaa luokkaa ehkä suunnilleen kuin se yksi kerta opamoxin kanssa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mut oon kyllä yleisesti ottaen aika pettynyt kaikkien noiden lääkkeiden tehoon. Ei siinä kauheasti sitten ajattele muidenkaan lääkkeiden olevan tehokkaita (essitalopraami vaikka)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Vastustin lääkkeitä varmaan yli 6 vuotta ainakin, ja näköjään ihan aiheellisesti :D teho on niin olematon. Paitsi opamox ja dormicum satunnaisesti toimii melko ok.

Muuten................. That's not it.................... Thats not what i was waiting for....... Cause I still wanna die so it didn't cure my depression clearly

Ylös Pohja