Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Wish i had been born in laurium Michigan 😭

Mut toisaalta, samalla kun toivoo sellasia, niin yhtä hyvin voisi toivoa (mieluummin) että olisi ihan vain syntynyt normaalia eikä koskaan tälläiselle olisi ollut tarvetta tai mitään tuskaa tästä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Huoh epätoivoisia yrityksiä koko ajan, yritin jopa muistella kauan sitten tapahtuneita asioita kuten random lesboilua (ei oikeasti, kirjoitin sen vain noin hauskasti mutta kun ei jaksa kirjottaa mikä se keissi oikeasti oli, mutta kuitenkin olin silloin kauan kauan kauan kauan kauan sitten ihastunut siihen tyttöön) ja yritin saada siitä jotain helvetin tarttumapintaa että saisin lopetettua tän tuskan ja palaisin järkiini niin kuin normaalit ihmiset on. Rupesin esim miettimään kaikkia lesboja joita tiedän ja ne näyttää elävän niin paljon onnellisempaa elämää kuin minä, monillakaan ei ole tätä mun ongelmaa, huoh yritän vain miettiä niinkun kaikkea että saisin jotenkin vain lopetettua tämän paskan ⚰️ <---- koska fiilis on toi

Niin saispa sen vaan lopetettuA että tulis järkiinsä niin kuin muut tiedäthän niin se ois hyvä kun se toimis

Et vihdoin lakkaisin olemasta vitun imbesilli

Right?

Myönnän että tuntui epätodelliselta muistella sitä tyyppiä

Kuinka paljon antaisinkaan jos voisin vaan olla normaali average lesbo josta ei tunnu tältä

Pelkään kuollakseni jokaista päivää, pelkään vain sen takia että oon niin vitun IMBESILLI etten osaa olla normaali

Tai siis joo, lesbo tai hetero, kunhan ei tunnu tältä. Vetäsin ton jutun vaan siit kun muistelin sitä juttua, kun ajattelin jotain että mitä jos mä esim seurustelisin sen tyypin kaa nyt, niin parantaisko se mun oloo. Veiskö se tän ongelman pois. Ku yritän kaikkea epätoivoisesti miettiä mikä veis tän ongelman pois :D mut jokainen polku mitä koitan on täys umpikuja. MYÖS BRINTELLIX. ja se jotenkin musers mut kun huomasin ettei tästä ollutkaan apua. Ettei brintellix tehnytkään mua onnelliseks.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Nyt alan pakonomaisesti yrittämään ihastumista naisiin koska kuvittelen sen auttavan mua sillä totta kai jos ihastuisi naiseen ja palvoisi sitä niin eiköhän pikkusen alkais auttamaan. Mulla kun vaan valitettavasti ei sitä tunnetta naisiin tuu, ei näköjään??????????????????????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Siis kun haluan vaan niin epätoivoisesti tän ongelman pois kun alkaa tuntua siltä että eihän tässä kestä kohta enää päivääkään tätä asiaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ja kun siitäkään ei ole ollut apua etten kirjoita sormet sauhuten asioita etenkin skpl & kehoon liittyen koska on ollut päiviä jolloin en sitä edes tee ja eipä sekään oo auttanut. Pelkkä peiliin katsominen tai jonkun väärän sanan käyttäminen saa mulle niin pahan mielen ettei mikään auta. Eli sekään ei mua auta muuttumaan normaaliksi että en kirjoittaisi näitä juttuja. Brintellixkään ei tehny musta normaalia. Eikö musta saa normaalia vittu kirveelläkään???? Oon tehny nyt kaiken mitä ne mulle ehotti ei saatana. Ja ne kun niin lupas sen auttavan. Tai ainakin puhu siihen malliin.

Esim: "mut jos sä et sitä lääkitystä alota niin sit voi olla että tilanne pysyy samana"

Aivan.......... Ja näköjään lääkityksen jälkeenkin smartass 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Ne antoi mulle ihan liikaa toivoo, saatana. Kaikki puhui niin rohkaisevasti niistä että mun odotukset tavallaan nousi korkealle siitä, ja sitten 😂 ei mitään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Huutista VITTU oon jopa lukenu rikosjuttuja yrittääkseni keskittyä johonkin muuhun ja TAVALLAAN HYVIN SE TOIMIKIN KUNNES... oho, pikku ongelma. Siinäkin alettiin jauhaa sukupuolesta joten voi nyt vittu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Pitäisi varmaan lukea sellaisia rikosjuttuja jotka ei mitenkään liity sukupuoleen eikä oo liian raakoja myöskään. Tai lukea tai kuunnella. Koska mua jostain syystä kiinnostaa ne mut tosiaan noi kaks ehtoo pitäs täyttyy nii sit se vois olla vähän hyödyllisempää. Jos sekään auttaa 🤡 väsyttää kyllä jo ihan vitusti mut olo on aivan järkyttävän kamala (dysforian takia, mut myös muuten)

Ylös Pohja