Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Miks wikipediassa lukee vortioksetiinista sitten näin

Hoito vaikuttaa täysimääräisesti neljä viikkoa käytön aloittamisesta, mutta useimmat ihmiset ovat havainneet masennusoireiden vähentymistä jo kahden viikon kuluttua hoidon aloittamisesta.[9] Lääkkeen käyttöä jatketaan tyypillisesti vielä puoli vuotta sen jälkeen, kun masennus on loppunut

Lukee ihan eri juttuja jossain lukee toi ja jossain lukee 6-8 viikkoa voi olla.

No, 8 viikkoa on varmaan se takaraja et sit kun se on menny täyteen niin tietää että se tuskin enää alkaa myöhemminkään auttaa. Mä oon tässä nyt 6 viikkoa odotellu :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Myös opamox on useammin ollut melko tehoton, mutta ainakin yhen kerran se auttoi paremmin kuin yleensä, ei silloinkaan täysin mutta jotenkin ihan ok kai

Eli sekin on useimmiten aika tehoton lääke

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Myös hammaslääkärin esilääkitys oli vissiin aika ok, samaa luokkaa ehkä suunnilleen kuin se yksi kerta opamoxin kanssa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mut oon kyllä yleisesti ottaen aika pettynyt kaikkien noiden lääkkeiden tehoon. Ei siinä kauheasti sitten ajattele muidenkaan lääkkeiden olevan tehokkaita (essitalopraami vaikka)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Vastustin lääkkeitä varmaan yli 6 vuotta ainakin, ja näköjään ihan aiheellisesti :D teho on niin olematon. Paitsi opamox ja dormicum satunnaisesti toimii melko ok.

Muuten................. That's not it.................... Thats not what i was waiting for....... Cause I still wanna die so it didn't cure my depression clearly

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Melko paskaa kaikki.

En halua edes hrt, varsinkaan imagolta tai gendergp:ltä. Transpolista en tiedä mutta sekin kuulosti ihan paskalta.

Leikkauksessa käyn mieluummin yksityisellä jos pystyn, ja jos mulla on koskaan elämässäni varaa siihen. Koska kuten sanottu, transpoli kuulosti niin paskalta.

Aika lailla vois sanoo et hrt poissuljettu vaihtoehto ja transpoli poissuljettu vaihtoehto, ainut mikä jää jäljelle on vittu leikkaus yksityisellä. Vituttaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Näinpä siis ainut mikä voi auttaa on leikkaus tai sit vaan hyväksyn kohtaloni ja jään tähän onnettomaks, käy se niinkin että itken joka päivä tätä paskaa. Ja miksikäs ei, jos kerta transpoli on tehty noin vaikeaksi niin ei sinne kukaan edes pysty menemään. Mitä ne oikein kuvittelee? Oikeasti? Että kaikki ihmiset jotka tarvitsevat apua pystyy läpäisemään niiden liki mahdottoman seulan? Ne ei kannusta ihmisiä niille vaan työntää kaikkia pois tolla niiden paskalla. Sehän niiden tarkotus varmasti onkin kun on resurssipula. En edes vittuillakseni menisi sinne, mut oikeesti en mee koska en edes osaa eikä mulla oo edellytyksiä siihen juttuun. Mieluummin oon sit onneton loppuelämäni kun edes yritän lähtee koittaa sitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Joo ei onnistu kyllä leikkaus yksityiselläkään joten tota noin, jään tähän ja pysyn onnettomana (vaikka yhä toivon ylioptimistisesti että en kohta enää olisi onneton)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Äsken iskä kutsui mua tädiksi niin siitä tuli niin paha mieli että aloin taas etsimään näitä vaihtoehtoja kunnes totesin että sellainen prosessi on mulle kertakaikkiaan täysin mahdoton, mun tilanteella siis. Ne on suunnattu vähän toisenlaisille ihmisille.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Eli eri asia olisi jos opiskelisin tällä hetkellä tai kävisin töissä tällä hetkellä eli olisin ns. tavallinen ihminen. Vaikka silloinkin ne on tehnyt homman erittäin vaikeaksi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Nyt mun pitää odottaa taas 20.7. päivää kuin kuuta nousevaa koska silloin vastaan sen lääkärin viestiin VASTA jolloin se voi ehkä arvioida tilannetta uudelleen ja EHKÄ nostaa 20:een esimerkiksi (tai sit se ei edes tee sitäkään). Eikä ole kyllä kovat odotukset 20:stäkään. 15 on ainakin ihan pohjanoteeraus.

Ylös Pohja