Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Silleen apua se on hullu

Toisaalta oon paljon enemmän hullu kyl

KUITENKI i love you

I LOVE YOU

I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU MORE THAN ANYONE MORE THAN ANYONE MORE THAN ANYONE OMG MORE THAN SEUNGHUN WAIT WHAT 😭😭😭😭😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973

Ajan puolestahan toi olis mahdollista kosk jos olin vähintään 6 niin toi biisi on ollu jo olemas. Tosin toi ite video on vuodelt 2012 youtubes joten sinänsä se ei voi olla ainakaan toi video. Ellei se sit ollu 2012? Naah ei se mitenkään oo voinu olla niin myöhään kyl mä olin nuorempi sillon right. En vaan tiedä miten tollanen valemuisto voi olla. Toki ne muut osat siinä ei varmaankaan ollu valemuistoja eli siis jotain siinä tapahtui kyllä ton tyyppistä mut tuskin liitty myunghooniin mitenkään.
1000049989.png

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Oispa vieläkin pääsiäinen en mä tiedä mul meni se ihan ohi kosk muistan vieläkin kuinka mul meni yleensäkin kaikki suunnitelmat päin persettä xD olin jotenkin kuvitellut koko elämäni ihan erilaiseks sit yks vaa hyökkäs siihen ja koko pääsiäinen meni kyllä ohi multa. Tai ei sinänsä ohi sillä muistan liiankin hyvin kaiken ja kaikki se yhistyy vaa hooniin ja SAUNA muistan ja sit se kun ihan ihan ihan ihan alussa ihan ekoina päivinä katoin sen instaa ja se oli maailman intensiivisintä, sen takia kirjotin varmaan 50 sivua niinä muutamana ekana päivänä (pieni liiottelu)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Jos 3.4. oli pitkäperjantai ja sillonha tää tapahtui ja kaikki oli heti todella vahvaa mutta oikeastaan VASTA 5.4. meni niin yli että en nukkunut enää kunnolla ja siitä alko se syömisvaikeuskin. Ja helvetin huono olo, jossain siinä kohdassa, ehkä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Se on aina kivaa kun lukee muiden juttuja ja sit jollain ensimmäinen lääke mitä kokeili autto, ja mulla taas ei. En nyt ihan usko että se brintellix alkaa tästä enää yhtäkkiä auttamaan tähän asiaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Eli oon turhaan odottanu 3 kuukautta ja syöny sitä turhaan periaatteessa. Itsetuhoisuutta se on vähän laimentanu mut sitä ei lasketa koska se ei kuitenkaan oo auttanu mun pahaan oloon.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Se on aina kivaa kun lukee muiden juttuja ja sit jollain ensimmäinen lääke mitä kokeili autto, ja mulla taas ei. En nyt ihan usko että se brintellix alkaa tästä enää yhtäkkiä auttamaan tähän asiaan.
Siis tarkotan että se on aivan älytöntä kokeilla monta eri lääkettä koska siin menee helposti vuos niissä lääkekokeiluissa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Nyt on menny jo 3kk ja tää on vasta eka jota syön (sert. Ei lasketa söin sitä niin vähän aikaa että sen tehoo ei tiedetty mut luovutin heti)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Sen voin sanoo että se oli PALJON helpompaa kuin brintellixin aloitusoireet. Tai ainakin henkiseltä kannalta. Fyysisestihän mä meinasin oksentaa ja pyörtyä, kumpaakaan ei muistaakseni kyl tapahtunu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Apua :DDDDD huudan. Muutenkin mut tää somekeskustelu on nii outoa must

"No miehen kanssa hellyyden osoitukset normaaleja, jotkut toiset taas ei..."

En kyllä ite kaikesta huolimatta ajattele jostain syystä että ei olisi NORMAALEJA. mä ajattelen että ne on normaaleja ei tosin mulle mutta joku toinen on erilainen. Itehän en naisista pidä mut ei se mulle kuulu jos joku toinen pitää. En tajua sitä mutta en nyt sanois ettei se oo normaalia. Tai no, oonhan mä sanonut heteromiehistäkin sitä että ihan vitun omituista pitää naisista, mutta se on vähän eri asia kun kyse ei oo siitä homoseksuaalisuudesta vaan siitä jos mies tai nainen pitää naisista. Mutta ne on vaan erilaisia ihmisiä kun mä. Juu kyl mä voin ihan suoraan sanoa etten voi ymmärtää heteromiestä millään helvetilläkään, mutta ne nyt sitten on vaan erilaisia kun minä. Idk 🤷🏻 miehistä pitäviä ymmärrän oli ne sitten homomiehiä tai heteronaisia, mutta ne jotka pitää naisista niin.. emt, ne nyt sitten on vaaan erilaisia kun minä. Mitäs siinä muuta?

Sit viel kommentti tuol: "mies on aina mies" tai jotain vastaavaa :D juu, ehkä mulle. Mut en mä ymmärrä miten jollain voi olla jotain vastaan jos kaks naista seurustelee keskenään. Siis toi oli noin outo kommentti siel :D joltain mieheltä. Silleen...... "Mies on aina mies" ???? :D HÄH :D joo, mulle kyllä, en mä nyt naisen kanssa seurustelis, mut niinku... Mitä :--------D kyllä mä silti jollain lailla tajuan sen että joku ihminen nyt vaan on erilainen. Eli tän kommentoijan mukaan hänenkin itsensä pitäis olla homomies kun "mies on aina mies" :D ehkä se onkin 🤔

En oikein ymmärrä.

Juu mies on aina mies MULLE mut jos joku nainen tahtoo olla naisen kans niin mitä väliä mulle? Omituista kyllä mut jotkut oikeasti näköjään rakastuu naisiin. Itsehän en tajua.

Eikä mullakaan ole niin että voisin rakastaa ketä tahansa miestä. En voi. Juu jos myunghoon ois biologinen nainen en koskaan olis rakastunut siihen, koska no, se olis ihan eri ihminen muutenkin silloin, et joo kyllä sillä on väliä, mut en mä pysty rakastaa ketä tahansa miestä niinku sitä. En mä pysty ajatella silleen. Joten siinäkin mielessä kuulostaa hassulta kommentilta koska ei se ole ainoa asia mikä merkitsee. Mulle ainakin pitää olla mies mut pitää olla myös tietynlainen. Eli tollanen 😭 huutista. Wäääh. Rakastan sitä niin kovasti 😂

Mut joo. Todella omituisia kommentteja. Ehkä munkin jutut on omituisia mutta kuitenkin. Ei tulis mieleen sanoa ihan noin. Jos joku on onnellinen naisen kanssa niin sehän on vaan hienoa en vain kertakaikkiaan käsitä MITEN on mahollista.

Itse asiassa tää on aika outoa, koska kun näin ton uutisen niin olin weirdly happy. Siis joskus jos nään naisparin niin se tekee mut jotenkin weirdly iloiseksi, en ymmärrä miksi koska omalle kohdalle mä en sitä voi kuitenkaan kuvitellakaan koska mua alkaa oksettaa jos mun pitäis seurustella naisen kanssa henkilökohtasesti. Jotenki pidän tota silti jollain lailla ns. Söpönä, tai silleen se tekee mut jotenkin iloiseks, mut eikse vaikuta vähän siltä niinku sil ois jotain henkilökohtasta merkitystä mulle? Vai onkse reaktio jääny vaan siitä ku oon kuitenkin ex-bi :D et oon tottunut reagoimaan niin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Jos myunghoon on oikeesti hetero niin haluisin kyl vielki kysyy silt et MITEN 😭 MÄ EN VOI USKOO et joku pitää naisista. Hyi elämä. Mä en voi käsittää. Siis hyi hitto inhoon. Biologiset naiset hyi.

En tajuu. Miten se voi. Mua oksettas niin paljon. Siis miten se voi rakastuu naiseen ja miten sitä ei ällötä? Miten normaalisti miehiä ei ällötä? Siis mua niin kuvottaa naisen kroppa kaikin puolin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Siis onks AINA elokuussa nää jotkut yleisurheilu jutut ku sillon 2024 mun mielestä oli ihan sama 😭😭😭😭😭 kauheeta 😂😂😂😂😂😂 vittu elokuut oikeesti.... Ooooo sekoon

Ylös Pohja