Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Jumalauta katoin jotain lyhyttä videoo kwangista ja olin heti sillee lmao pillussa alkaa heti tuntua 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Se oli tää itse asiassa:

Jotenkin olin vaan et vittu... Eikö mun pillu ikinä saa olla rauhassa 😭😭😭💀

Tekee mieli 24/7

Melkein ainakin

Huoh tälläkin hetkellä tunnen sellast lievää kiihottumista XD kuinka monta kertaa oikein voi päivän aikana kiihottua, niinku lievästi ees......

Pimpilläni on jokin hätänä nykyään kun se ei voi olla normaali 😂😂😂😂 mitä vittua oikeasti

Arvaa vaan oikeesti ei helvetti milt tää tuntuu xd

En mä tiedä pelkästään eunkwangin näkeminen tai ajatteleminen näköjään saa mut kiihottumaan

Vittu että alkaa jotenkin vaan samantien tehdä mieli en kestä enää ton miehen black magic juttuja mitä se oikee tekee, jotain saatanan noituutta

Niinku ihan OIKEESTI

mitähän se ajattelis jos tietäisi että se on ainakin yhden ihmisen mielestä niin seksikäs että pillu vaa reagoi siihen vähän vittu liiankin usein

Ois varmaan ihan tyytyväinen kun tietäis että se on niin seksikäs 😂😂 literally kuinka voi tehdä mieli melkein jatkuvasti


Ja niin paljon että tuun hulluks

Haluun sitä ja haluun sitä ja haluun sitä ja haluun sitä varmaan enemmän kuin kukaan muu

En osaa edes selittää mutta ilmeisesti oon vaan niin rakastunut siihen että sen takia mun keho sekoaa täysin

En oo ikinä oikeasti halunnu ketään näin paljon siis jos se ei ois niin pelottava ajatus mut ei luoja muuten haluisin sen mun sisälle ei vittu saaaaatana kuinka kukaan ihminen voi vaikuttaa suhun näin, aivan sairasta.

Siis en halua sitä mun sisälle vaan koska se sattuu ja + pelkään raskautta niin paljon (ehkäisynkin kanssa) ja muutenkin+ se reikä on niin pieni sinne mitään penistä mahdu saatana :D että on niinku montakin syytä miksi en halua mut MUUTEN jos se ois vähän vähemmän ahdistavaa ni jumalauta i would want him inside me 🤦

niinku myös i emotionally need it

EI VITTU MITÄ VITTUA NYT

oikeesti kuolen


VOIN HUONOSTI

en pysty tähän

Ei mikään ei auta lmao

En ymmärrä



No joka tapauksessa

Mainly tarkotin sanoo että: eunkwang on seksikäs

Paitsi se on enemmän kuin seksikäs. Se on niin seksikäs että kuukaudesta toiseen kaipaan sen kosketusta niin että oon aina, AINA, seksuaalisesti turhautunut, oon ihan hirveessä puutteessa koko ajan vaan sen takia, kun ajattelen sitä ni i never ever ever wanted to do so naughty things niinku en voi sanoilla kuvailla kuinka paljon kaikki siinä ihmisessä vaan kiihottaa mua ja tiedän tää kuulostaa oudolta mutta jumalauta että haluun vaan tehdä niin pervoja asioita 😭😭😂 apua. Kukaan ei ikinä oo saanu mua tuntee tätä tällä asteella.

Niinku esim en tajuu miks se on niin sexyn näköinen siin idol on quiz jutussa koska se vaan näyttää tosi..... Tosi tosi tosi kuumalta siis sillai yall dont understand what i want him to do to me. Niinku haluun sitä epätoivoisesti. Mul on kuukaudesta toiseen sellanen olo niin kun mult puuttuis jotai oleellista, sellanen tyhjä olo tuntuu että tarviin jotenkin seksuaalista kanssakäymistä sen kaa saadakseni jonkinlaisen emotionaalisen täyttymyksen??????

ÄLÄ KYSY. mä oon ihan sekasin kun seinäkello.



Se on NIIN MANLY.

WHAT THE HELL

älä oikeesti viitsi mä en tajuu enää



Kuinka voi kuukaudesta toiseen haluta sitä niin hulluna

Heinäkuusta -22 asti. Melko jatkuvasti koko ajan kuitenkin. En tiedä mikä on pisin aika tässä ollut että en oo halunnu sitä seksuaalisesti? Ei kai oikeesti oo koko tänä aikana menny viikkoakaan että en ois halunnu sitä? Vai onko??? Jotenki se on niin jatkuvaa se mun fantasioiminen siitä, ehkä päiviä on menny mut viikko? Ei kai? Tosin elokuussa -22 itkin sitä niin paljon niin en tiedä voi olla mahdollista että silloin ois menny enemmän aikaa ehkä koska olin niin itkuinen ettei paljoo seksifantasioita mielessä pyöriny :D jumalauta en meinannu päästä muistaakseni vessan lattialta ylös ja herranjestas. Ja muistan vielä kuinka niihin aikoihin ajattelinkin että eipä tee mieli nyt yhtäkkiä mitään seksiä sen kanssa kun itken niin paljon sitä ja tuska on hirvittävä :D siis se elokuu on jääny mun mieleen pahimpana itkemis kuukautena eunkwangista tai jotenkin vaa jääny se mielikuva siitä.

Also en kestä sitä lokakuu -22 alkua ei vittu :DDDDD olin ihan et juuuhhh. Katoin vaa jtn random seksuaalist vidii ja mietin eunkwangii ja se tunne oli niin outo. En tiedä. Panetti ja panettaa ihan liian usein sen takia. Oon ollu ihan huumeissa jo 16 kuukautta jos oon laskenu oikein. Vieläkin on se tunne etten ees nää ketään muuta ku sen. Katoin jotain vidii joka periaatteessa oli subista mut tietty siin muitaki näky nii literally mä vaan katoin eunkwangii koko ajan en saanu silmiä irti siit ja tuntu niin helvetin huumeissa fiilikseltä taas.

Ihan sama mut kuka tahansa näkee jo pelkästään tästä yhdestäkin viestistä sen että oon aivan sekasin ku seinäkello siitä ja ei helvetti oon AIVAN sekasin oikeesti mitä täällä tapahtuu




Ei lopeta en kestä näitä muistoja

Siis kuuntelen vieläkin solut herää eloon ei jumalauta en kestä syksyä -22 oon ihan..... EMMÄ YMMÄRRÄ mitä täs on tapahtunut kaikki tuntuu vieläkin ihan unelta

Sekin aika oli kuin jokin saatanan fever dream voi vittu ihan ku sitä ei ees olis tapahtunu oikeessa elämässä





Lievästi sekasin pää


Ja luuleks et unohan sen hullun sydämen hakkaamisen sillon ... En ees muista oliko se syyskuu -22 vai mikä mut jumalauta se oli iconic

Ajattelin siin kohtaa et en oo eläessäni ollu kehenkään niin rakastunu ku eunkwangiin

Lets face it ajattelin jo heinäkuussa -22 että helvetti toi on ihan eri asia kun kukaan muu

Sitä on mahdoton selittää sanoilla

Kirjaimellisesti olin ollu ehk muutamia päiviä rakastunu siihen ja tuntui siin vaiheessa jo siltä niinku se ois kestänyt suurinpiirtein koko elämäni verran. Kaikki tuntu niin oikeelta heti, niin........ Voimakkaalta...... Niin....... Mä en ikinä tuu osaamaan sitä et laittaisin nää jotenkin sanoiks. Mä en ikinä tuu pystyy kuvailee tätä. En vielä tänä päivänäkään osaa laittaa tätä kaikkea sanoiks.

I really dont know.





HAHAAHAHHA ei helvetti sillon kun meillä oli kai vielä ne vanhat sohvat (ikävä niitä??????) Ja katoin jotain vidii, EHKÄ how normal is btob tai sit joku muu vidi, ja mä siin kohtaa aloin vaa vääntelehtii siin sohval ja koska olin yksin kotona niin basically i was just moaning ja vääntelehdin siinä en tiedä silloinkin olin vissiin ihan sekasin halusta :DDDDDDDDDDDD en vaan... Ymmärrä...


Niinku let me tell you. Vaikka on kaikki muutki. huit ja kaikki. Yutot. Timpat. Villut. Kaikki. Mut silti TAVALLAAN tulee aina sellanen fiilis et ei ei tätä voi verrata mihinkään muuhun mun elämässä. Ei vaan voi verrata





Kertakaikkiaan kenestäkään en oo ikinä SEOnnut näin 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 vaikka vois sanoo et periaatteessa oon koska esim villu mutta silti tavallaan ei? Idk, you know.




Holy shit

I remembered ..... No.. god.. this:


Käsi tärisee niin paljon etten pysty kirjottaass
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Sydän hakkas niin paljon ja koitin kädellä ja se tuntuu niin ällölt ku sydän hakkaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
16 kuukautta ja tärisen vieläkin sen takii
Sydän hakkaa vieläkin sen takii

O-ou :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
By the way

Do you think what happened back then.. actually means that
He is my future husband

Cause hell no
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Sairainta on että opin tietämään eunkwangin ensin mun tulevana miehenä ja sitten vasta oikeastaan ihastuksena
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Rehellisesti sanoin silloin etten oo ihastunut siihen ja se oli oikeesti rehellisesti sanottu. Ei mitään asian kieltämistä vaan tunsin ihan, siis mä muistan sen hetken. Kysyin itseltäni: olenko ihastunut tohon tyyppiin. Vastasin: en. Kysyin: miks tää sitten tuntuu näin oudolta?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ja sitä mä ihmettelin kuinka tää on tällänen outo case. Ja dear my dearin snipetti vaa pyöri siinä ku muistan sen niin visuaalisesti :D saatana. Ne spotifyn snipetit ku se pyörii siinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Sit saatana vielä joulukuussakin olin sillee vau nyt tykkään yhtäkkiä t:stä vaikka SE TYYPPI




ÄLÄ EES SANO MITÄÄN VITTU MÄ EN YMMÄRRÄ 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Joulukuu 2020
Fast forward marraskuu 2023 oon samast ihmisest sillee juuhhhhhhhhhhhhhhh juuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh elämäni kaikista suurin rakkaus ikinä ei voi verrata mihinkään muuhun koskaan ikinä oon psykoosissa ja menee vahvasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Minä: *tuijottaa taivaalle ja ajattelee että tulevaisuudessa toi on about satavarmasti mun mies, mä vaan oon varma siitä, mulla vaan on sellanen tunne*

Ei siin muute mitää ois mut plot twist ku se oli lokakuus 2020.

Yhtään ei naurata
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Jos ajattelet lokakuus 2020 et se on se oikee sulle vaikka et tiiä kuka se on, vielä.

Nii kukaan ei voi vakuuttaa mua siit. Et se ei mee niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Tyyliin: "nyt ainakin tiiän mun tulevan puolison nimen vaikka en yhtään sitä tunnekaan"

Eiku nii. Mitä mä ajattelin. Jotain et.. "aa sen nimi on siis seo eunkwang". Siis. "Sen jonka kaa tuun olee"

En ees voinu muodostaa päässäni kuvaa siitä koska mulla ei ollu tietoo milt se näyttää. Mut tiesin sen nimen ja tiesin et se on mun tuleva puoliso.

Vihaan olla joku random ennustaja. Vihaan koska kukaan ei voi ottaa tosissaan tollast
Mut voiks joku keksii jonku muun selvityksen tälle. Tuun hulluks. :D

Toi ennustus ei VOI pitää paikkansa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Taasko valu nestettä ulos TOI ON NIIN HÄIRITSEVÄÄ KU SEN TUNTEE 😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ajattelen sitä ja tulee samantien tunne että haluun tehdä pervouksia 😭😭😭😭😭😭💀

Hei oikeesti

Hirvee äijä en ymmärrä miten

En kestä enää haluun et se panee mua takaapäin 😶‍🌫️

Wtf man

😭😭😭😭😭

Haluun et se hyväilee mun rintoja lmao en voi hyvin en halua olla seksuaalinen


kunpa

Kunpa vaan

Haluun niin paljon eri asioita mitä se vois tehdä mulle :DDDDDDDDDD ei SAATANA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Jäätävät huutikset mut joku auttaa nyt äkkiä koska kriisi: lähteekö pillulimat pois peitosta pesussa? Tai en tiiä mitä yleensäkään teen tolleen. Runkkasin (eli hieroin itteeni peittoon) ja siihen jäi aika isokin tahra ja haisee pillulle ihan helvetisti (duh) ja niinku nii. Mitä lie se onkaan. Jotain pillulimaa anyways. On joskus aiemminkin jääny tolleen yhtä näkyvä tahra, joskus taas ei näy tahraa mut pelkästään haju saattaa olla siin runkkaamise jälkeen lol. Mul on oikeest nyt kauhee kriisi mut luulisin sen lähtevän kosk sillo ku eunkwang keissi alkoi käytin samaa peittoo varmaa joku puol vuotta suurinpiirtein ja runkkasin aika helvetin monta kertaa ja tosiaa se meni pesuu vasta sillo, en tiiä, about puolen vuoden jälkeen?? Ja luulisi et siitä on kuitenkin ne kaikki lähtenyt, en oo sillee kauhee tarkasti tutkinu mut en oo ainakaan itse huomannu mitään siinä pesun jälkeen. Siis tämä on se syy myös miks yleensä haluisin vältellä runkkaamista ihan kokonaan, ainakin tuolla tavalla.. mutta en myöskään oo ikinä tainnut saada orgasmia muulla tavalla kuin hieromalla itteeni peittoon tyynyyn, vaatemyttyyn etc. Käsillä räpläämällä en vaan tuu niin teen silleen vähän harvemmin sitte kuitenki. Oon menossa muutenkin kohta toivottavasti nukkumaan niin mietin vain että voinko nyt elää ton tahran kanssa että lähteekse ihan hyvin pesussa vaikka meniskin aikaa kauan ennen kun sen pesee. Eipä siin, on siinä vanhatkin runkkaustahrat olemassa oon varmasti ainakin kymmenen kertaa saleee masturboinu ton peiton kans. En siis vielä oo pessy niiden jälkeen muutenkaa. Mut toi oli viel nii iso ja näkyvä tahra että huolestuin viel enemmän tai en tiiä

Apua en siis tiedä yhtään mitään mitä teen. Aivan sekaisin kaikki muutenkin. Kiitos vaan eunkwang. Voi helvettiiii. oon nii huolissani tästä asiasta enkä ikinä tiedä miten toimia. tää koko viesti ja muutkin viestit on super tmi mut joo sori. :Dd

Viel sekin kun mul on viltti siin ja kaikkee muutaki sängys mitä en haluis liata ja ääh en tiedä mitä helvettiä oikeesti. Nyt en sit tiedä miten voin olla sen viltin kaa ettei se koske siihen tahraan ja 😭 oon täysin avuton, miks pitää olla niin kiimainen inhoon tätä. Miten voi olla niin kiimainen että runkkaa joku kolme kertaa päivässä (en kyllä yleensä niin paljon mut nytten).


APUA :D

en osaa yhtään enkä pysty nukkumaan tuntuu että kuolen paniikkiin






Mitä sanoo esim toinen runkkari @Yason59 tähän oisko mitään hajua lähteekö nuo tahrat pois ja näin yms. Sori :D aattelin vaan et jos joku, siis ihan kuka tahansa järjen ääni, vois rauhottaa mua ja sanoo et ne lähtee kyl pesus ja et niiku mun ei tarvi tehdä mitään. Ai saakeli kun tämmöisestä voisikin kysyä mutsilta jolta nyt yleensä asioita kysyn :DDDDDD vaan en tästä 😂😂😂 todellakaan mainitse sanallakaan kellekään perheenjäsenelle runkkaamisista, tietenkään enkä kavereillekaan yleensä mieluusti, ellei ne ota asiaa ensin puheeksi. Itse en kehtaa alkaa siitä puhumaan :D ainoa vaihtoehto kysyä on siis netti...........

Oikeasti pelkään vain niin paljon että pilaan noit esim peittoja ja tällee, ja tyynyt kans sillon ku oon käyttäny niitä. Pelkään vaatteidenki kans jos käytän vaik jotain t-paitaa siihen et lähteehän se pesussa pois ja eihän se mee jotenkin huonoks siit. Tämän takia en tykkää runkkaamisesta mut ikinä sille ei vaa voi mitää oon liian kiimassa. Jumalauta, vaadin eunkwangilta korvauksia kivusta ja särystä 🙃



APUAAAAAAAAA

auttakaa joku

Jos kukaan sattuu lukemaan ees

Tai yason jos oot paikalla lol


Okei tää on tosi säälittävää

Mut vihaan itteeni tämän takia fr :Dd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ja se peitto on siis todella märkä 😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️ stoppppppp i cant
 
Ylös Pohja