Jäätävät huutikset mut joku auttaa nyt äkkiä koska kriisi: lähteekö pillulimat pois peitosta pesussa? Tai en tiiä mitä yleensäkään teen tolleen. Runkkasin (eli hieroin itteeni peittoon) ja siihen jäi aika isokin tahra ja haisee pillulle ihan helvetisti (duh) ja niinku nii. Mitä lie se onkaan. Jotain pillulimaa anyways. On joskus aiemminkin jääny tolleen yhtä näkyvä tahra, joskus taas ei näy tahraa mut pelkästään haju saattaa olla siin runkkaamise jälkeen lol. Mul on oikeest nyt kauhee kriisi mut luulisin sen lähtevän kosk sillo ku eunkwang keissi alkoi käytin samaa peittoo varmaa joku puol vuotta suurinpiirtein ja runkkasin aika helvetin monta kertaa ja tosiaa se meni pesuu vasta sillo, en tiiä, about puolen vuoden jälkeen?? Ja luulisi et siitä on kuitenkin ne kaikki lähtenyt, en oo sillee kauhee tarkasti tutkinu mut en oo ainakaan itse huomannu mitään siinä pesun jälkeen. Siis tämä on se syy myös miks yleensä haluisin vältellä runkkaamista ihan kokonaan, ainakin tuolla tavalla.. mutta en myöskään oo ikinä tainnut saada orgasmia muulla tavalla kuin hieromalla itteeni peittoon tyynyyn, vaatemyttyyn etc. Käsillä räpläämällä en vaan tuu niin teen silleen vähän harvemmin sitte kuitenki. Oon menossa muutenkin kohta toivottavasti nukkumaan niin mietin vain että voinko nyt elää ton tahran kanssa että lähteekse ihan hyvin pesussa vaikka meniskin aikaa kauan ennen kun sen pesee. Eipä siin, on siinä vanhatkin runkkaustahrat olemassa oon varmasti ainakin kymmenen kertaa saleee masturboinu ton peiton kans. En siis vielä oo pessy niiden jälkeen muutenkaa. Mut toi oli viel nii iso ja näkyvä tahra että huolestuin viel enemmän tai en tiiä
Apua en siis tiedä yhtään mitään mitä teen. Aivan sekaisin kaikki muutenkin. Kiitos vaan eunkwang. Voi helvettiiii. oon nii huolissani tästä asiasta enkä ikinä tiedä miten toimia. tää koko viesti ja muutkin viestit on super tmi mut joo sori. :Dd
Viel sekin kun mul on viltti siin ja kaikkee muutaki sängys mitä en haluis liata ja ääh en tiedä mitä helvettiä oikeesti. Nyt en sit tiedä miten voin olla sen viltin kaa ettei se koske siihen tahraan ja 😭 oon täysin avuton, miks pitää olla niin kiimainen inhoon tätä. Miten voi olla niin kiimainen että runkkaa joku kolme kertaa päivässä (en kyllä yleensä niin paljon mut nytten).
APUA :D
en osaa yhtään enkä pysty nukkumaan tuntuu että kuolen paniikkiin
Mitä sanoo esim toinen runkkari
@Yason59 tähän oisko mitään hajua lähteekö nuo tahrat pois ja näin yms. Sori :D aattelin vaan et jos joku, siis ihan kuka tahansa järjen ääni, vois rauhottaa mua ja sanoo et ne lähtee kyl pesus ja et niiku mun ei tarvi tehdä mitään. Ai saakeli kun tämmöisestä voisikin kysyä mutsilta jolta nyt yleensä asioita kysyn :DDDDDD vaan en tästä 😂😂😂 todellakaan mainitse sanallakaan kellekään perheenjäsenelle runkkaamisista, tietenkään enkä kavereillekaan yleensä mieluusti, ellei ne ota asiaa ensin puheeksi. Itse en kehtaa alkaa siitä puhumaan :D ainoa vaihtoehto kysyä on siis netti...........
Oikeasti pelkään vain niin paljon että pilaan noit esim peittoja ja tällee, ja tyynyt kans sillon ku oon käyttäny niitä. Pelkään vaatteidenki kans jos käytän vaik jotain t-paitaa siihen et lähteehän se pesussa pois ja eihän se mee jotenkin huonoks siit. Tämän takia en tykkää runkkaamisesta mut ikinä sille ei vaa voi mitää oon liian kiimassa. Jumalauta, vaadin eunkwangilta korvauksia kivusta ja särystä 🙃
APUAAAAAAAAA
auttakaa joku
Jos kukaan sattuu lukemaan ees
Tai yason jos oot paikalla lol
Okei tää on tosi säälittävää
Mut vihaan itteeni tämän takia fr :Dd