Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"ei pahalla mutta vähän outoa mut kaikkihan saa tykätä mistä haluaa"

100 % agree koska se ON vähän outoa 😂 eikä ehkä niin vähääkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Joo siis kuuntelin katos mahtisanat ja muistin et oon kuunnellu sitäkin joskus pikkusena lapsena ja sit olin sillee kappas ennen villua ollu seki aika

Sit olin jotenkin sillee häh?

Ja sit alko tuntuu vaa jotenki super oudolta et se on mua noin sata vuotta vanhempi XD eikun tuli siis ihan sellanen "mitä helv"

Jotenki sellanen "hes so far from where i am" tai et niinku lmao it doesnt fit

Ei ees sillee etteikö sais olla yhdessä jos on toi ikäero. Saa olla. Mul tuli jotenkin vaan sellanen epätodellinen olo 😂 sillee mitä vittuu it doesnt fit lmao where am i where is my own head even
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Minä tuntemassa kuinka mun sydän lyö hulluna timpan takii: OH MY GOD, BE SERIOUS NYTTEN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Timppa: *kattoo mua*
Timppa: a child 🤔

😂😂😂😂😂 WELL AM I WRONG? he would be like "a child" im not even wrong
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Niinku silleen sydämentykytykset ei valehtele ja muutenki tollaset *blush* olot se on niin selvää ihastumista ja huumeissa oloa

Ne ei valehtele ja niiku mitä siinä sit teet asialle

Mut kyl mä sanon et silti on vaa siin sillee "ooksä vittu tosissas nyt"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oo oikeesti nyt tosissas

Joku random mies, mua vanhempi mut alle 40 joka tykkäs must: ei sydämentykytyksiä tai muita huuman tuntemuksia
timppa 60v: sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja oot aivan kujalla ja sellanen *blush* fiilis

oo nyt oikeasti aivan tosissas en kestä enää tätä idiotismia

also:
villu 60v: haluan suudella sitä ja silittää ja vaan jäädä siihen kiinni ja hiplaa sen partaa, vaa nii vitun soft feelings ja muutenki mitä tein sen takii sillo literally silleen epätoivoisen kiimassa voihkii sen nimeä






BE. SO. FR.

ÄLÄ. VIITSI. 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ole nyt aivan tosissasi.

Uuh tietenkin taas levottomat ajatukset tulee mieleen ton takii

Juu ei pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Ei oikeesti ny tämmöstä koska lmao ainaki aion olla täst iha hiljaa *kamun nimi* kans XD se ois sillee "💬" XD ja mä oisin sillee: 🤪 ja sit se taas alottais sen saman mussutuksen xd"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En muuten muista.. oota mistä se kiiman tunne sillon tuli villun takii et tulin nii epätoivoseks yhtäkkiä

Nii en muista miks mut jostain syystä sit yhtäkkiä ajattelin jotain sexual stuff ja vaa istuin täs sohval silleen too deep in that fantasy

Olin yhtäkkiä jossain niin vitun huumeissa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Olin oikeest yhtä epätoivone ku eunkwangin takii joten mitä vitun saatanaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Rakastumisen tunteet perustuvat vietteihin ja primitiivisiin tarpeisiin liittää itsensä fyysisesti ja psyykkisesti intohimoa herättävään ihmiseen. Näiden tunteiden vallassa oleva ihminen voi kokea syvää masennusta ellei pysty olemaan kosketuksissa rakastettuun. On tavallista idolisoida ihastusta, ihailla häntä yli kaikkien muiden."

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"kun intohimo hallitsee, ei mikään muu merkitse mitään"

Yea, true. Its crazy and stupid like that.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Can you think about something else? No. Can you do something else? No. Can you, for fucks sake, at least not think about him when you see something that SLIGHTLY could remind you of him? No. Youre going to think about him when you see the word viro and youre going to think about him when you see stuff that wouldnt even remind you of him normally, youre going to think about him when you LOOK at a certain spot in your living room bc it reminds you of that 2019 thing that happened, because you were looking at his pics for the first time back then and you just-
 
Ylös Pohja