Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
Miks sen sit alunperinki piti haalii useempii paikkoja kai ne rahat ny on jumalauta vähissä jos pitää maksaa vuokraa kahesta-kolmesta paikasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
Sit jos alunperinkään ei ois hankittu nii mun ei tarvis nyt itkeä jos muutetaan pois niist
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
Oon ihminen joka ei ikinä muuttais jos ei oo pakko. Siispä en varmaan tuu ikinä muuttaa tästäkään kodista ellei mun todellakin oo pakko. Ja siis tarkotan: ikinä. Ellei vanhemmat häädä mua pois kun oon liian vanha.

Mut jos saan päättää en lähde kodistani ikinä, piste

Mä oon aina ollu sellainen ihminen joka ei missään nimessä muuta jos vaan valinnanvaraa on

Siis en ikinä.

Vituttaa sit tommoset jotka haluu muuttaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
Mutta tuo ei oo mun päätös vaan mun vanhempien. Päättävät mitä päättävät, ja mä kärsin. Taas.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
En oo koskaan kertaakaan ite halunnu muuttaa, mut oon joutunu muuttaa periaatteessa vähintään kahdesta kodista ja muutamasta muusta paikasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
No joo. Ei oo musta kii. Ei oo ollu koskaa mun päätös eikä koskaa tuu olee. Ei oo siis mun syy, ja mun pitää vaan kestää se ahdistus ja paha olo mikä siit tulee.

Jep otan muutot tosi raskaasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
"Ajatuksen tasolla p€dofilia, gerontofilia, n€krofilia, koprofagia jne ovat yhtä sallittuja kuin håmous ja lesb0uskin, kunhan niistä mitään ei lähde toteuttamaan käytännön tasolla."

Mitä vittua?:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
Miksei gerontofiliaa saa toteuttaa käytännön tasolla jos gerontofilian raja onkin muistaakseni 60 vuotta niin millä tavalla on väärin jos 20v nusasee 60-vuotiasta tai miksei 70-vuotiastakin? En tiedä sitten missä tilanteessa se voi olla oikeasti väärin? Onko se jotenkin niin että jos ikä on tarpeeksi korkea niin hyväksikäyttöä tai jtn?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
"Vankilapsykiatri Alo Jüriloo kertoo, että vanhuksiin kohdistuvasta seksuaalisesta kiinnostuksesta käytetään sanaa ”gerontofilia”. Ilmiötä pidetään erittäin harvinaisena, ja sitä on tutkittu vähän."

Mitä helvettiä sä sepität :D eikö se edelleen oo se 60 vuotta raja niin ei kai se nyt ERITTÄIN harvinaista ole :D siltikään? Kyllä muistaakseni Michael Seton mielestä gerontofiliaa on 60+ henkilöiden kuolaus 🤦 mutta go off i guess

Ja eikä gerontofilialla ole mitään tekemistä raiskaamisen kanssa kylläkään vaikka tuossa nimenomaisessa jutussa nyt olikin jostain vanhusraiskauksesta kyse

Niinkuin ei pedofiliallakaan ole itsessään mitään tekemistä raiskaamisen kanssa kun pedari ei ole automaattisesti raiskaaja (jotka voi heittää vaikka sillalta alas raiskasi sit kenet tahansa, duh)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
"Other atypical chronophilias focus on middle-aged persons (mesophilia) or the elderly (gerontophilia). There is almost no research on mesophilia or gerontophilia, probably because acting on them is legal, as long as the other person consents." 🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
"
I think chronophilias are the result of errors in age detection, where heterosexual male preferences for youth cues like big eyes and smooth skin are not offset by sexual maturity cues like full breasts and curvy hips. For pedophilia, hebephilia and ephebophilia, the youthfulness cues dominate; for mesophilia and gerontophilia, the preference for youth cues is actually reversed.

I refer only to men here because that’s whom almost all the research on chronophilias has focused on. And men are much more likely to show variations in their sexual age interests than women. For example, one study found men were more than twice as likely as women to report ever having sexual fantasies about a child under age 12."



Wut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
The preference for youth cues is actually reversed?

But

Huh

But

Huh

what am i lol

Anyways

No..

Ehkä en ees oo gerontofiili koska oon "kaikkiruokainen"

Tai no en nyt ihan kaikkiruokainen koska tosiaan en ite niihi lapsii kyl ihastu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
siis onko gerontofiili oikeasti vain sellainen joka tykkää PELKÄSTÄÄN niistä 60+
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
entä jos on 25v kuten minä joka tykkää jostain ainaski emminä tiedä vittu oisko nuorin ainaski huening kai vai häh? Nii sit se on 21 nii jostain siitä sinne ainaki juhan ikään asti eli 64. Mikä se sit on? Ei varmaan gerontofiili 🤔

Hmm hmm hmm

Ehkä se on sit vaan lähes kaikkiruokainen iän suhteen 😂😂😂😂😂😂😂😂

I dont know???

Im laughing so much 🤣
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
Ei kai se voi olla mikään gerontofiili tai mikä se toinen oli mesofiili tai mikään, jos on noin kaikkiruokainen eikä se kohdistu vaan yhteen ikäryhmään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
Siis en mä tiedä, kyllä minä toisaalta aivan varmana mieltäisin itseni pedofiiliksi jos tykkäisin sen ikäisistä, ihan siltikin vaikka tykkäisin muistakin. Ei se mun mielestä tarvitse olla exclusive tai edes primary preference. Mun mielestä se pitäs riittää jos yleensäkin tykkää. Niinkun että jos tykkää sen ikäsist ni on pedofiili, koska minä ainakin en tykkää ollenkaan sen ikäisistä, mutta jos sattuisin tykkäämään, niin mieltäisin itseni varmana pedofiiliksi. Nii eikö samalla logiikalla vois mieltää itseni gerontofiiliks kun 60+ ihmisiin myös kohdistuu tunteet ja mitä kaikkia muita siihe meitsin ikähaarukkaa nyt sit osuukaa. Mesofiili ainaki.

Tässä ne o:


Nii eiks mun tapauksessa ois teleiophilia, mesophilia, gerontophilia? Tai että siinä on se aika lailla se mun age of attraction mitä ne ihastukset sattuu olemaan. Aika laaja silleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,878
Reaktioarvo
2,922
Paitsi oota

Oon ite teleiofilia age rangessa. Joten silloin eikse oo niin että en oo teleiofiili, koska oon ite siinä iässä ja tykkään sen ikäsistä. Sen sijaan olisin kyllä mesofiili ja gerontofiili koska en ite oo siinä iässä ja tykkään sen ikäsistä. Eihän lapsikaan ole pedofiili jos tykkää omanikäisistä jotka pedofilian age rangessa. Tai itse gerontofilian age rangessa oleva ei kai ole gerontofiili kun tykkää silloin oman ikäisistä kuitenkin. Tietty.

Jos ymmärsin oikein, nii siinä tapauksessa mun kohalla rajaa ton teleiofilian pois koska en oo teleiofiili koska oon ITE sen ikänen eli tykkään oman ikäisistäni. Sitä nuoremmat taas ei kiinnosta minua niin nekin rajataan pois. Ainoat jäljelle jäävät mitkä kuvaa MUA on siis nyt mesofilia ja gerontofilia koska en ite oo siinä iässä ja tykkään sen ikäisistä. Case closed 😂😂 oon siis sekä mesofiili että gerontofiili XD tuon perusteella jos tajuan oikein tän.

Should i say: 🏳️‍🌈💅
 
Ylös Pohja