Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,874
Reaktioarvo
2,922
se haastattelu siis siin istui ainaski villu ja reimo ja tirts ja promille ja sit se yks kenen nimee en tiiä tai muista. HUUTIS minä kun katon sitä videoo katon vaan villua ja oon sillee "😍😍😍😍🤤🤤🤤🤤🤤🤭💘❤️" ja jos joku toinen kattoo sitä se vois olla vaik sillee "REIMO😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍" (no en mä tiedä, reimo on kinda söpö mustki mut toi yks saatana huoh) ja sit joku kattoo sitä pöytää sillee "😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 my love"

Jees

I mean i think there was a table but i have no idea



LMAO


ihastumisen monimuotoisuus piste com

Aattele kuinka eri tavalla kaikki on viritetty HAHAH someone else doesnt give a fuck about villu and im like asdfjfkfkffldlffd im crazy about him send help to me.

Pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,874
Reaktioarvo
2,922
"uuh attractive voice"
"Uuh komee"
"Something about his eyes omg"
"The way he talks"

IDK
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,874
Reaktioarvo
2,922
Like what causes that 😂😂😂😂 sit oot sillee uuh eunkwang on niin hot et menetän järkeni kiimaillessa 24/7

terve
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,874
Reaktioarvo
2,922
No nyt

Olin jo menossa nukkumaan mut mitä vittua näen

Miks mä joudun näkee tän:

Aghhh so cute.


When will i get over that bitch........ 😭😭😭😭😭😭 You're so annoyinggggggggggggggg because you kill me like this 😭😭😭😭😭😭😭😭

WHAT DO YOU WANT FROM MEEEEE 😭😂

Srsly honey

Oh fuck

Oh fucking hell

Seriously its been 9 months
You bet im watching this once again hhhhhahahahahs my man too smoking hot skskskksksskksksk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,874
Reaktioarvo
2,922
jääks ossit jumiin ku ne kattoo jtn videi jostain eiffel torneista tai muuta

Sillai niiku mä jään kattoo jtn eunkwang videi silleen sekasin ku seinäkello ja koko kroppa ihan liekeis tai tällee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,874
Reaktioarvo
2,922
Miks seksuaalinen suuntautuminen on aina sukupuoli. Siihen liittyy vissiin vähän muutakin kun sukupuoli kuten ikä, like it or not. Ja tosiaan os on myös seksuaalinen suuntautuminen. Elikkäs.

Pedofilia on seksuaalinen suuntautuminen, kuten kaikki muutkin ikäasiat. Siihen liittyy siis ikä yhtä lailla kuin sukupuolikin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,874
Reaktioarvo
2,922
"Gerontofilia on seksuaalisen mielenkiinnon suuntautumista iäkkäisiin ihmisiin .
Elikkä fetissi?"

Miten niin fetissi?????? :D

By the way, lasketaanko villu ja timppa iäkkäiksi ihmisiksi 😂 voinko siis oikeasti itse sanoa olevani gerontofiili vai en sillä pidän eunkwangistakin. Mutta olen tykännyt myös paul McCartneysta, juhasta, villusta, timpasta, jontusta, ketä näitä nyt on. Olenko gerontofiili vai en 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔😂 anyway.

Mut miten gerontofilia on fetissi 🤔 siis ööh.. eikö se ole vain suuntautuminen? Tai siis. Häh. Oon ulapalla..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,874
Reaktioarvo
2,922
Eiiiii

Mä en haluu pois noita meidän paikkoja

En haluu pois sieltä

Vittu 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

muuttaminen ei oo vielkää yhtään helpompaa ku mitä se oli lapsena
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,874
Reaktioarvo
2,922
Oli hirveetä muuttaa sillon ja nykyään se on ehkä jopa vielä hirveempää
 
Ylös Pohja