Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928

"Oh, im so perfect ☺️ oh, im so handsome ☺️ oh, im so fucking sexy and charming ☺️ its so easy to fall for me so fucking deeply ☺️"

Fr xD jesus christ vähempiki riittäis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Naurattaa vielki ne kerrat ku en oo pystynyt nukkuu sen takii oon vaa kieriny ja pyöriny sängyssä ja huokaillu ja pakahtunu ja ollu sillee en tiedä ketään ihanampaa kuin se

Toi on literally se mitä tapahtui
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Sit en tiiä mikä se on ku aina välillä tapahtui niin että olin paniikissa heti herättyäni niiku sillee et tärisin tai miten sen nyt sanois. Jotenki sillee paniikissa. En muista tollasta ees muist ihastuksist. Kai. Im not sure. Joka tapauksessa masatoshi on järkyttävän spessu keissi mut joo. Pakko olla top 2. Eunkwang pakko olla myös top 2. Sitä en tiiä kummin päin vai onks ne tismalleen samal levelil. Ne kuitenki on varmana top 2. Pahoin pelkään.. että se on näin..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Bye yuto i guess? Bye hui i guess? Tai ilmeisesti ne ei kuitenkaan ainakaan yllä top 2:een :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Oh i hate him 😩💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💘💘💘💘💘💘
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ööh 😩

Ai tää on tallennettu listalle kevääl 2018 tai jossain siinä:

En oikeesti muista mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ku en muista ajatelleeni sitä silloin mutta en tosiaan muista vissiin mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Ihan kun olisin ollu sillee "nyt kun olis joku näyttelijä ni sopis tähän biisii kyl" nii ilmeisesti en oo sit ees aatellu masatoshii sillon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Tai

Voi olla et oon aatellu sitä ohimennen tota biisiä kuunnellessa tai jtn?

Ah muistan niin huonosti mut ihan kun olisin ajatellut sitä mut en varmaan kuitenkaan silleen jatkuvasti tai mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Et ihan kun olisin vähä muistanu sen tosr biisistä mut ei sillee niin vahvasti et oisin ollu ihan super super super kuses siihe
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Aa ehk oikeesti olin sillee "masatoshi 🌚" ku kuulin ton biisin mut tosiaa se ei ollu varmaan ihan niiku täysin se THE ihastus sillä hetkellä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Kaikista naurettavinta on se että tää biisi:

Oli silloin se costiin liittyvä biisi kun kuuntelin sitä ehkä jopa matkalla jollekin keikalle. Sitten juuri silloin mielestäni ajattelin että öö tuntuu että tää tulee olee vielä todella paljon enemmän johonkin toiseen henkilöön liittyvä biisi. Se ei silloin siis liittynyt mun mielestä varsinaisesti masatoshiin vielä. Mut oli vaan ihan erillinen sellainen tunne että tää tulee kyllä liittyy johonkin toisee vielä enemmän ku costiin, et se on niiku jonku toisen biisi. Mut sekin oli näemmä joku ennustus sitten, joka kävi toteen. Että joo oon sitä tässä välillä Miettinyt että tämäkö se juttu sit oli. Kosk tosiaa muistan sen jo sieltä sen ajatuksen, et ei tosiaa oo mikää muisto minkä olisin keksinyt vasta nyt. Mutta kuinka merkittävä se asia sit on ni jaa en tiiä, mutta naurattaa vaan kun kaikki mun isot ja pienet ennustukset käy toteen XDDDDDD siis eihän toki kaikki ole käynyt toteen mutta :D se nähdään sitten ":D"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Mutta toi nyt ainakin meni ihan niin

Okei ehkä se oli epämääräinen tunne mutta silti muistan sen että tuntuu että se on silti vielä enemmän tulevaisuudessa jonkun toisen biisi ku costin. Oikee muistan sen vahvan tunteen siitä. Se oli aika hulluu. Siis joo epämääränen tavallaan mut vahva silleen.. ja vähän omituinen tunne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,666
Reaktioarvo
2,928
Tätäkö se tarkotti?

En enää kestä näitä 😂

Siis se oli niiiin omituinen

Ah

Now i see

Tämä se ilmeisesti oli
 
Ylös Pohja