Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Ärsyttää kun tulee niin vahvoja tunteita aina kaikesta. Ja nimenomaan tulevasta. Huoh. Ja ainakin jotkut pitää paikkansa mutta ei välttämättä kaikki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Tiedätkö, en taida haluta muistaa enempää.. siitä hetkestä.. meinaan itkee koska muistin ehkä jotain vielä lisää siit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Mul oli sillon ehk viel semmonen "elämäni rakkaus" tyyppinen tunne siitä, mutta tosiaa en kai aatellu et just masatoshi vaan niiku vaa et joku mut en tienny kuka. Se oli mystistä.

Masatoshi oli tapahtunut kyl silloin jo, koska se muutenki oli ennen costia.

Mut... Niin siis siit tosin tiesin jo tai ajattelin jo kevääl/kesäl 2016 et joo se palaa viel myöhemmin ja pahemmin. Tai et muistan et ajattelin siit jtn viel sillee et tuun tajuu siit myöhemmin sen et se on mun elämäni rakkaus. Tai mul oli aina sellanen tunne siit et tuun periaatteessa vasta myöhemmin ymmärtää sen kunnolla tai "rakastuu kunnolla". Siis tottakai se oli heti ihan vitun vahvaa mut mul oli aina sielt kevääst 2016 lähtien se tunne siit et tää ei oo tässä ja et se tulee olee viel enemmän. Muistan kuule ku kävelin Helsingin katuja ja meinasin et "haha masatoshi onki se mun elämäni rakkaus" mut siis ei se oikeestaa ollu ees vitsi vaa mul oli aina se aavistus. En ymmärrä miten se oli niin et välillä se tuntui ""lievältä"" mut tiesin jotenkin aina et se ois ""se oikee"", siis no ainakin periaatteessa tunteiden tasolla. Se tuntu aina niin hirveen oikeelta , mutta totuus on et mul oli niin hirveesti muita ihastuksia että se jotenkin myös siin kohtaa hämmens soppaa.

Ja siis olihan mul ihan sekin aavistus et se tulis olee "mun mies" Mukamas. Ihan pelkästään ku katon tota yt screenshottii ni muistan sen tunteen et "ai? Sekö mun mies? Älä kuule unta näe" :D eli jooh, vähän samantyyppinen ku eunkwangista mut. Nii. En käsitä. Tai sitte oon vaa ollu nii delulu. En tiedä. Mitä kaikki jutut merkitsee. Mut oikeasti kun katon tota aitaakin tossa kuvassa ja tota kiveä niin muistan kuinka oikeesti uskoin siihen. En ymmärrä miks olisin uskonut tolla tavalla? Eikä se ollu sellasta uskomista mitä nykyään uskon kun TOIVON että se tapahtuis joskus. Vaan se oli sellanen aito tunne että niin kävis. Mut en tiiä. Varmaa kusetust kaikki xd mut ku kävelin sieltä pois nii tunsin oloni jotenkin onnelliseksi ku aattelin et jos toi fiilis pitää paikkansa. Mut ehkä kaikki nää on höpö höpöä pelkästään.

Paitsi ne mitkä on jo pitäny paikkansa ei oo höpö höpöä tietenkää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Mut joo muistan kuinka olin ihan et "ai masatoshi mun tuleva mies? Juujuu, MITEN MUKA" :D

ja sekin kun vasta katoin sitä elokuvaa niin "miten se muka ois mun mies jos se o jossai vitu japanis"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Ja eunkwang mutta ei mun mies. Ainakaan vielä. Mutta ihastus siitä ainakin tuli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Älä ny vaa sano et se on totta et eunkwangist/masatoshist/molemmist tulee mu miehet

Ja JOS on niin ni samaa vai eri aikaa 😂

En kyllä usko että kumpikaa sry 😂😂😂😂😂 HAHAHAHAHAHA mitä vittua

Sairasta jos on niin

Hullua jos niin käy

Miks jotku ennustukset ainaki on totuuksii

Kuka keksi rakkauden wtf bro
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Muistan kuitenkin myös ajatuksia kuten että "lol masatoshihan on niin lievä" tai tän tyyppisiä

Eli jollain lailla oon palloillu sen suhtee sillee et se on menny nollan ja satasen väliä se ihastus tai jtn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Oon salee myös jälkeenpäin siit ajast ajatellu et "mite olin nii kuses siihe eihä se ees oo mikää ihmeelline"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Et jossain kohtaa oon pitäny sitä myös lievänä ihastuksena

Mut en tajuu vaa miten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Koska olin vitu crazy about him ja youre the only onen kuuntelu todistaa sen, for real
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Ah, myös rakkaus mun sanoin, kyllä, silloin jo.

Se oli tommyst, mut olin sillee "but... What about masatoshi... Did u forget masatoshi..." Joten se liitty siihenki jo silloin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Oh

Painu helvettiin: 26. Toukokuuta 2016 joten masatoshin on pakko olla siin vaiheessa viel ihan vitusti koska muistan kun kuuntelin sitä. Toki... Jos oon kuunnellu sitä YouTubesta.. mut kyl mun mielest tos kohtaa olin viel vitu kujal sen takii.

Ja rakkaus mun sanoin: 27. Toukokuuta 2016.

Ja: love is color blind: 28. Toukokuuta.

Keissien on siis pakko olla ollu tos vaiheees viel vakavat...?
 
Ylös Pohja