Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No en mä tiedä yuto ja masatoshi on OIKEESTI sama henkilö

Mut ei siis tietenkää ole yhtään, iha erilaisia ne o

Ja silti iha samanlaisia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928


Jimmy Fallon Reaction GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon




Siinä oikee Japanin lahjat maailmalle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Voin kertoa että mitään tuon parempaa sieltä ei oo tullutkaan eikä tule.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kiva kun historia toistaa itseään, just sillon kun näin sen jonkun yuto unen niin se oli samoihin aikoihin ja katoin repeattia sillonkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Noniin.

Näin yutosta sellasta unta etten pääse yli kyllä ikinä. It felt like the most beautiful dream i have ever had of him. Tai se oli jotenki vaa niin... Vitun täydellist. En haluu oikeesti ees ikin olla hereillä vaa haluun vaa takas sen luo siihe unee.

Basically en osaa selittää mutta olin vaa sen lähellä siinä. He was Really gentle and sweet :( se kai jotenkin vaan piti mua sylis siinä idk. Tuntuu oikeest etten oo ikin nähny siit noin... Intense unta? Vaikka oli ne aiemmatkin... Mut ehk jotenki pystyin viel tuntee ton sillee paremmin?? Idk he was so sweet.

Nyt en ainakaan pääse yli ikinä. Ihan sama asia ku ne muutamat hui-unet.... Tai niiku samantyyppistä. Voi veljet (t. Hela)

Ja helasta tulikin mieleen että en tiiä oliko timppakin siinä jossai kohtaa???? Mut yuto nyt ainakin oli eikös niin 😭💔 se on ainut jonka muistan selkeesti, et se oli lähellä mua ja katoin vaa sitä tyylii sillee aw my boyfriend is the cutest :(




KiiTTI.

hey i'm really a cheater because in my dreams i have been eunkwangs girlfriend, yutos girlfriend and huis girlfriend at LEAST 😭😂😔 tosin en ehkä samassa unessa.


Mut siis toi oli vaa iha hirvee uni. Nyt ajattelen sitä viel enemmän D: he was so fucking cute somehow
Tää on taas eri uni mut näethän kuinka nään koko ajan siitä tollasia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mulla oli ainakin kaksi skidiä siinä unessa, enkä tiedä kenen kanssa mutta niin :D ja siis siin oli yuto ja voin kertoa että oli täydellisintä ikinä... Siis en tosiaan tiedä oliko yuto niiden penskojen faija vai ei, mutta joka tapauksessa me oltiin joko yhdessä tai sitten jotain vastaavaa idk. Kosk ihan ku oltas pidetty kädest kii ja sit muutenki se oli vaa nii täydellistä. Honestly, tunsin siin unes niiku yuto ois ollu mun soulmate tai joku tämmöne. En tiiä mutta tunsin että oon niin järkyttävän rakastunu siihen ja kai sekin sitten jotain mua kohtaa tuns, tosin se oli kyllä aika epäselvää että en nyt sit oo varma muusta ku omista tunteistani. Mutta siit vaa tuli sellane soulmate tyyppinen fiilis. Aaaaaaaaaaa. Se oli niin emotional. Rakastan rakastan rakastan en pääse yli en vaan pääse 😭 en mitenkään.........
Niin tää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En tiennyt että se on rakas, mut näköjään ton unen piti muistuttaa mua siitä että rakastan sitä

Ku en muuten sitä tienny
 
Ylös Pohja