Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Ja kun sanon että haluun kuolla, nii tarkotan sitä.

Mut en aio tehdä mitään silti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Kaiken lisäks mutsi soittaa mulle ja kysyy saako jtn juttua myydä eikä se oo MUN tavara vaan niiden??? Nehän sen päättää. Mitä sä multa kysyt jos se ei edes ole MUN? jos mä saisin päättää niin mitään ei koskaan myytäis mut ku se ei mee ihan niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
En kai mä ny viitti siihen sanoo et älä myy. Olin vaa sillee "no jos se ei oo mun ni eihä se sit oo mun" :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
On sieltä kuule myyty varmaan nyt jo paljonkin sellasta mitä en ois halunnu mut ku ilmeisesti mikään niistäkään ei oo ollu mun. Ni miks sä yhtäkkiä nyt sit kysyt multa jonku yhen jutun kohdalla vaikka ootte jo myyny muutakin mikä ei myöskään oo mun? Niinku ei toikaa? Olisit kysynyt sit kaikkien kohdalla :D miks yhtäkkiä mul on muka sananvaltaa siihen? En ymmärrä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Myykää kuule kaikki, vaikka taloki alta ihan vitun sama enää. Enhän mä saanu aiempia kotejanikaan pitää enkä mitää muutakaa. On se kumma kun ei edes omaa kotiaan saa pitää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Mikä määrä tavaraa ja paikkoja on kadonnu mult ikuisiks ajoiks. Kaikki tärkeät asiat häipyy niin onko millään sit edes väliäkään enää?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Mut henkilöt on eri asia. Niin paljon ku rakastankin niin se on tavallaan vähemmän kamalaa. Koska mun omissa tavaroissa ja kodeissa on sentään se että on luullu aikoinaan et mul on joku oikeuski niihin ja luullu et saa pitää edes oman kotinsa, mut ei. Henkilöihin mulla ei oo mitään oikeutta, mut esim mun omat vaatteet on mun ja silti niitä on jaeltu ties minne muualle. Ei siinä sit kyselty multa oikeen mitään. Vituttaa vieläkin ne ja ikävöin niit vaatteit edelleen. Et kiitos vittu siitäki.

Joten ihmiset ja tavarat on täysin eri asia ja tavaroiden menettäminen on pahempaa kuin se ettei saa jotain henkilöä koskaan. Niin paljon ku rakastaakin. Koska ihmiseen ei oo oikeutta in The first place mut tavaroist nyt olettais et sais pitää sen mitä omistaa jo. Mut ei tietenkään. Viekää kaikki :DD terve.

Toisaalta sitten taas se ettei saa jotain ihmistä kyllä lyö sut maahan mut.. mitäs siitä ku ei välitä enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Jos en pelkäis kipua nii tappaisin itteni. Mut koska pelkään sitä niin siks en.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Painu eunkwang ihan oikeesti jo vittuun. Mä en sua kaipaa enää ikinä. Tää loppuu ihan just tähän. En kato siit enää ikinä mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Samaan tyyliin haluaisin mun koko elämän katoavan, niinkun tunteidenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Kaikki on menny ihan väärin enkä haluu muistaa virheitä jotka oon tehny, ja ne on kaikki virheitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928

Niinpä, ihan sama mitä tapahtuu mä en välitä enää mistää. Voi tapahtuu vaikka kuinka paskoja asioita (kuten se etten ikinä saa yutoa) ja se ei enää osu muhun millää lail. Just tänää aikasemmin ajattelin sitä kuinka mä en enää pelkää elämää ilman eunkwangii. Oli aika kun pelkäsin sitä ihan helvetisti, mut enää en. En välitä enää mitään siitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Hei hei eunkwang 👋🏻 kiinnostuksen taso on nolla, ei enää mitään väliä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Tää juttu on nyt lopultakin ohi

(Kuinka mones kerta ku päätän näin?)
 
Ylös Pohja