Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Aina välillä kun kuuntelen tota, ni tapahtuu irti päästäminen.

Mutta se ei oo viel tähän mennessä kertaakaan kestänyt kauaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Masatoshi: vessan lattialla itkeminen, sohvalla itkeminen, olkkarin ikkunan ääressä itkeminen
Yuto: olkkarin lattialla itkeminen, autossa itkeminen, kaupassa itkeminen, makkarin lattialla itkeminen, terassilla itkeminen
Eunkwang: vessan lattialla itkeminen (muistaakseni), ulkona sateessa(?) Yöllä(?) Itkeminen, olkkarin lattialla itkeminen? Sohvalla itkeminen ja paperivuoren kasaaminen?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
"ja minä en enää milloinkaan aio rakastua kehenkään"

No, enhän mä sen jälkeen olekaan rakastunut. Kaikki noi oli jo silloin. Yuto, eunkwang, masatoshi, villu. Esim.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Jos toi oli 10.7.2022.. no okei, vivit, akit ja tämmöset. Mut eiköhän ne oo jo menny? Vai mitä luulis? Millon oon itkeny niiden takia silmät päästäni, kysyn vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Oli hassu tunne kun tajusin etten tosiaan koskaan ton jälkeen oo enää rakastunut. Uuteen. Koska ketään muita ei lasketa. Koska niillä ei ole väliä. Oon tosi pahoillani mut niillä ei vaan ole väliä. Ei silloin kun sellasia toisenlaisia ihmisiä on olemassa.

Esim. Hongjoongilla ei, sori vaan, ole väliä silloin kun eunkwang, masatoshi ja yuto on olemassa, esim.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Kaikista huvittavin asia on se että tää:

On jo nyt masatoshin kappale, vaikka se ON elossa (ja toivottavasti pitkään). Oon vain päättänyt jo jokin aika sitten randomisti että sit kun se kuolee, olin sen kaa koskaa yhessä tai ei, niin aion kuunnella tota koska oon pelännyt sen kuolemaa välillä niin paljon, että oon joutunut sanomaan itelleni et ei mitään hätää, käytät sitten vaan tota lohtubiisinä oli tilanne mikä tahansa ja älä ainakaan sekoo ja tapa ite ittees..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Aion kuunnella tota silloin vaikka en edes olis ikinä ollu sen kaa

JA muutenkin kuuntelen sitä nytkin jo ja ajattelen sitä vaikka se onneksi onkin elossa. Mutta ikään kuin "valmistaudun henkisesti" jotta en sekoa täysin sit joskus. Yritän ajatella sen sellasena että ei mitään hätää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Koska joka tapauksessa en tuu olee yli siitä oli tilanne mikä tahansa. Et sit kun se kuolee mulla tulee olee PIKKASEN hankalaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Lol painaisinpa korkeintaan 63 kiloo, en taida ikinä päästä siihen kyllä. Jos hyvin käy ni lihon viel joku päivä takas 72 kiloon.
 
Ylös Pohja