Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Mitä vähemmän painan sitä parempi oon ja mitä enemmän painan, sitä ällöttävämpi oon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Mutta eipä sekään paljoa auta koska oon todella ällöttävä ihan sama kuinka laiha olisin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Koska musta ei saa hyvää, ei edes laihana. Ajattelin vain että se saattais auttaa HIEMAN.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Huomaan vain aina lenkillä ollessani toivovani että kunpa se paino putoaisi jossain vaiheessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Ja kysehän ei oo missään nimessä terveydellisestä painonpudottamisesta koska mun pitäs pudottaa bmi:n mukaan 2 kiloa. Voidaan sanoa että mun läskiys ei pitäis haitata terveydellisesti vittuakaan sillä se on niiiiin lievää. Tämä ei tosiaankaan ole terveydellinen juttu. Toivon painon putoamista mutta sen ei """terveyden kannalta"""" edes tarvitsisi pudota.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
But in the end i really dont care that much, koska vihaan itseäni joka tapauksessa, olin läski tai laiha.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Ja en pääse ikinä eroon tisseistäni 😭 mikä on ihan helvetin ahdistavaa edelleen.

Maybe its a case of body dysmorphia, maybe not
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Tää läskiys juttu on muute tosiaa terveydellisesti mulla täysin ok koska bmin voi heittää roskakoriin ja tää on se parempi siihen:
"You are below the 0.5 limit"

Joku waist Height juttu.

So: good.

Eli terveydellisesti mul nimenomaan ON ihan hyvä tilanne. Vaikka edelleen vierastan tota koko terveysajatusta mutta niin toi nyt kuitenkin sanoo.


Sen puolesta ei siis edes missään nimessä tarvi ajatella koko asiaa.

Mutta mun ongelma onkin ulkonäkökompleksi.



Joka on siis todella hankala asia mulle, mutta oikeasti se on ehkä mun ongelmista pienin. Se on paha mutta se on pienempi ongelma kun moni muu asia..


Mutta mieluummin ajattelen sitä kuinka haluun leikata mun tissit pois ja laihtua yms, kuin jotain muuta joka saa mut haluumaan kuolemaa?? Koska muut asiat on sitäkin hirveempiä.

Tai yleensä se on kyllä ollu hirveempää et ehkä se on sit tänään helpompaa mutta..

Toki haluan leikata kehostani osia pois lols, mutta se ei ole nyt läheskään niin paha kuin kaikki muu, jonka takia tuntuu etten pysty edes nukkua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Tosin alan jo ihmettelemään että olenko sittenkin joku trans kun näin kovasti haluan tissit pois 😂 ei kyllä tunnu transilta mutta ihme juttu kyllä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
"Dysmorfinen ruumiinkuvan häiriö (body dysmorphic disorder eli BDD) on mielenterveysongelma, josta kärsivä henkilö on jatkuvasti tyytymätön omaan kehoonsa tai tiettyyn osaan kehostaan. Häiriö kuuluu pakko-oireisten häiriöiden spektriin ja merkitsee kirjaimellisesti epämuotoisuuteen liittyvää ruumiinkuvahäiriötä. Häiriöstä kärsivää henkilöä vaivaa jokin normaali tai vain lievästi poikkeava kehonosa, kuten nenä tai korvat. Henkilö myös kokee ulkonäkönsä vastenmieliseksi, sosiaalisia suhteita haittaavaksi, rumaksi tai jopa toisissa inhoa herättäväksi. Oletettu poikkeavuus ja yritykset peitellä sitä saattavat viedä valtaosan yksilön ajatusmaailmasta ja ajankäytöstä ja johtavat usein vetäytymiseen sosiaalisista kontakteista"

Tosin rinnat ei ole poikkeavuus mutta siis koen kyllä että mun rinnat on kaikista rumimmat ja silleen poikkeavan näköiset, niin kuin ne onkin. Tai vaikka ei oliskaan niin silti ne ei oo tarpeeksi hyvät ja ookoot. Ne pitää olla täydelliset ja ne ei saa roikkua yhtään. Ne pitää olla normaalit. Mutta vielä mieluummin kokonaan pois. En siedä sitä että lapsena mulla ei ollu tissejä sit ne yhtäkkiä tuli ja sen takia kaikki on nyt silkkaa helvettiä :D jokin on todella pielessä, mutta arvaa missä? Mun aivoissa. En vain tiedä miten ne saa käännettyä oikeaan asentoon.

Onhan paljonkin ihmisiä joiden rinnat esim roikkuu enemmän kuin mulla, eikä se ole niille edes ongelma. Niiden aivot on oikeassa asennossa. Joten se ei ole niille ongelma. Tosin siitä voi aina tulla ongelma sen takia jos asiasta huomautellaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Mutta ongelma on pitkälti myös se kehon muuttuminen ajan myötä. Mietin aina oonko tehnyt asiat oikein eli oonko elänyt oikein kehon muutosten kannalta. Se on se pahin varmaankin. Tavallaan kun miettii et okei, ensin synnyin niiku tällä kropalla niin periaatteessa sillä ei oo mitään väliä ku se ei oo mitenkään mun asia, ku en oo ite valinnu mitää. Mut sitte se miten oon eläny mun koko elämän vaikuttaa siihen miltä mun kroppa näyttää ja sitä en voi sietää sit just niiku millään. Auta armias jos olisin ollu raskaana niin varmaan tappaisin itteni koska olisin pilannu kehoani ihan itse vielä enemmän. Mut nytkin mietin sitä jos oon lihonu ja laihtunut niin senkö takia mun tissit on näin hirveet ja mietin et mun paino ei ois ikinä saanu muuttua ja ja ja...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Niiku se on kyl ihan ok et oon syntynyt tällä kropalla, mutta itse oon sen sit lopulta pilannut muuten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Ja sitä en voi antaa itselleni anteeks ikinä. Oon pilannu sen lopullisesti.

(Ihan kuin se ei vanhetessa rypistyisi anyway, ja se rintojen roikkuminen pahenee vain, ja helvetti melkein kaikilla muuttuu paino jossain vaiheessa elämää)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
...... Ja se rintojen roikkuminen pahenee vain........... Hei mut eiks ne vois roikkuu vielä enemmän nyt jo, niin sit varmaan hyväksyisin asian vielä paremmin jos ne ois ihan over the top
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
En voi sietää mun rintoja enkä muutakaan mut mitä vittuu et sä voi palata ajassa taaksepäin siihen kun niitä ei vielä ollut???
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
TÄMÄN TAKIA en voi hankkia kumppania joka sanoo yhenki negatiivisen sanan mun ulkonäöstä XD koska se on näin paha jo ilmankin. Se varmaa räjäyttäis potin sit olisin ihan sekasin päästäni jos mulla olis sellanen poikkis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Helvetti haluan aloittaa elämäni alusta.. oon tehny kaiken väärin.. enkä ikinä tuu kestää vanhenemista en ikinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Mut like i said näihin asioihin auttaa se kun mietin jtn masatoshii kosk sit tajuu et kuinka elämäs on paljon tärkeämpiä asioita kuten juurikin masatoshi yms. Henkilöt.

MUTTA. sitten kun oon ajatellut pienen hetken heitä, niin alkaa helposti sit taas itkettää se :D että mikä nyt sit näistä ongelmista on sellanen mitä mieluummin ajattelee. Ehkä mieluummin keskityn silti ihastuksiin koska en kestä tota pakko-oireista kehoasiaa. Ja kun se ON totta että ulkonäkö ei oo tärkee asia ja elämässä on oikeasti tärkeitäkin asioita kuten tunteet joihinkin henkilöihin. Ne on merkittäviä asioita mun elämän polulla, ei mikään ulkonäköön liittyvä asia.

No mut ok en silti voi olla murehtimatta. Haluun eroon mun koko kropasta kiitos en voi sietää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Helvetti

Mistähän mulla on pahimmat pakko-oireet?? Tisseistä??? Alakropasta?????? TRIGGERED AS FUCK
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Ja en siis muista kyllä juuri mitää pakko-oireita mun tisseistä kun vasta.... ? Ehk sillon kun huomasin niiden roikkuvan mikä oli... EHKÄ 20-vuotiaana? Mutta saatan olla väärässä? Mut kuiteski ennen sitä en muista mitää pakko-oireita niistä kun vasta silloin kun huomasin niiden roikkuvan.. joten siitäkö tää kaikki tuska on alkanut. Nyt en enää kykene elämään.. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Ei ihan terve kehosuhde mut oon mä muutenki täysin sekasin päästäni

Mutta se ei haittaa koska voihan sitä sekasinkin olla
 
Ylös Pohja