Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Helvetti tämä on hämmentävää. Olin aamulla taas valmis tappaa itteni mut nyt kaikki on taas hyvin?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
wp_ss_20160509_0002.png


MITEN NIIN? DRAMAATTINEN?????? :D

ja sit se yks kuva jos löytäisin sen jostain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En löytänyt sitä kuvaa mutta kopioin sen tekstin:
"Kalat on todellinen horoskooppimerkkisi
Sait tulokseksi kalat. Tuppaavatko mielialasi vaihtelemaan? Kalat on herkkä ja tunteellinen, ja taipuvainen haaveiluun käytännön toiminnan sijaan. Työelämässä sinun pitää oppia arvostamaan itseäsi ja hillitsemään tunteesi. Olet parantumaton romantikko ja siksi alttiina pettymyksille rakkauselämässäsi."


Niin miten niin vaihtelevat????????? Eihän?????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En tiedä.

Mutta se on aika outoa että katoin vanhaa kuvaa musta ja mun kaverista, jolla on pienet rinnat, ja sitten jotenkin siinä kohtaa mulla naksahti se, toistaiseksi, silleen että se helpotti. Jotenkin olin vaan et hetkonen, sehän on luonnollista et joillaki naisilla on isommat rinnat ja yleensäkin muotoja enemmän. Sit se vaa jotenki naksahti et ok mul vaa on muotoja, toisin ku joillain muilla naisilla mut ei se mitään koska kropat on kaikki luonnostaan erilaisia.

HUH. mut tää helpotus on vaan väliaikaista 😂

Tai silleen että kun vertasin meidän kroppia niin voi sanoa et ne on aika vastakohdat et sil ei oo paljoo yhtää muotoja siinä (ainakaa verrattuna muhu?) Ja mul on sit taas tosi sellanen kroppa et tissit ja peppu erottuu liikaakin mutta oon muutenkin LIHAVA eli siis ei oo mikään "UUH LÄÄH PUUH ISOT TISSIT ISO PERSE MUT HOIKKA" 😃 ei sellanen. Vaan todellakin pyöreä ja lisäks sit ne erottuvat etumus ja takapuoli 😂 eli siis helvetin muodokas, ja läski/pyöreä myös. Mut en tiedä miks sen kuvan kattominen helpotti asiaa? :D luulis että se ois pahentanut.

Mut ehkä se muihin vertailu sittenkin auttaa koska se että näkee paljon erilaisia kroppia taitaa ollakin hyvä asia sen kannalta. Ainakin nyt tuntuu että se jotenkin auttoi sen takia. Kun ajattelin jotenkin että sehän on ihan luonnollista.


No, ei tätä kauaa kestä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Yleensäkin tota noin nyt kun kattoo rintoja yleensäkin niin huomaan että nehän on kummiski kaikki ihan samanlaisia, minullakin. Että ei ne edes olekaan mitenkään poikkeavat XD rinnat ku rinnat pohjimmiltaan kuitenkin kaikki aivan samanlaisia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja muutenkin naisilla on YLEENSÄ rinnat niin jos sä nyt muka ne pois haluut tai jotain niin too bad, ei sun kroppa oo luonnostaan sellanen niin miks sä ne pois haluisit? Hölmö :D mut täs sen näkee kuinka väärässä asennossa aivot voikaan todellakin olla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jos sä oot NAISPUOLINEN niin YLEENSÄ silloin rinnat kehittyy ja sit ei auta itku ja ruikutus lol.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Maailmassa ei ole olemassa yhdenlaisia, oikeita kehoja vaan juuri omanlaiset piirteemme tekevät meistä persoonallisia."

🙃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Mitään oikeaa muotoa tai kokoa ei ole olemassa rintojen/nännien suhteen. Sinulla ei siis ole syytä huoleen."

Ei syytä huoleen 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eli voiks ne olla ihan millaset vaa ja se on ihan ok 😩 näköjään. Miks sit jotkut sanoo et joku tietty juttu esim roikkuminen ei oo ok tai kivan näköstä??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mä en oo sitten kuitenkaan varma että roikkuuko ne ees

Niiku et näyttääkö ne tältä vai ei:

Mä en oo ees varma xddd kuinka en muka tiedä lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En mä tiedä, mun mielestä ton rinnat on kauniit,,,,,,, :D kai munki sit on??????? 😃
 
Ylös Pohja