En tiedä.
Mutta se on aika outoa että katoin vanhaa kuvaa musta ja mun kaverista, jolla on pienet rinnat, ja sitten jotenkin siinä kohtaa mulla naksahti se, toistaiseksi, silleen että se helpotti. Jotenkin olin vaan et hetkonen, sehän on luonnollista et joillaki naisilla on isommat rinnat ja yleensäkin muotoja enemmän. Sit se vaa jotenki naksahti et ok mul vaa on muotoja, toisin ku joillain muilla naisilla mut ei se mitään koska kropat on kaikki luonnostaan erilaisia.
HUH. mut tää helpotus on vaan väliaikaista 😂
Tai silleen että kun vertasin meidän kroppia niin voi sanoa et ne on aika vastakohdat et sil ei oo paljoo yhtää muotoja siinä (ainakaa verrattuna muhu?) Ja mul on sit taas tosi sellanen kroppa et tissit ja peppu erottuu liikaakin mutta oon muutenkin LIHAVA eli siis ei oo mikään "UUH LÄÄH PUUH ISOT TISSIT ISO PERSE MUT HOIKKA" 😃 ei sellanen. Vaan todellakin pyöreä ja lisäks sit ne erottuvat etumus ja takapuoli 😂 eli siis helvetin muodokas, ja läski/pyöreä myös. Mut en tiedä miks sen kuvan kattominen helpotti asiaa? :D luulis että se ois pahentanut.
Mut ehkä se muihin vertailu sittenkin auttaa koska se että näkee paljon erilaisia kroppia taitaa ollakin hyvä asia sen kannalta. Ainakin nyt tuntuu että se jotenkin auttoi sen takia. Kun ajattelin jotenkin että sehän on ihan luonnollista.
No, ei tätä kauaa kestä :D