Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hyi että vihaan miehiä, pilaavat aina kaiken itsetunnon mitä oot saanu raavittua kasaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"rinnat pitää olla tämmöset mut sit viel tää ja tää juttu on tärkeetä, koko täytyy olla oikee ja ei saa roikkua nännin pitää olla tietynlainen ja mitä kaikkia muita vaatimuksia"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Emmä tiiä mää kuolen

Mikään ei oo enää ok xd

Se meni siinä

Mun keho ei kelpaa yhtään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mä en kelpaa kellekään miehelle ikinä. Aina pitää näyttää vaan joltain tietyltä. Kukaa ei tuu rakastuu muhun ikinä. En näytä oikeenlaiselta. Itken itken itken itken
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En kyllä ikinä ikinä ikinä menisi leikkaukseen ellei olisi aivan pakko. Eli tyyliin joku syöpä. Enkä siltikään meinais uskaltaa. Kaikenlaiset leikkaukset on niiiiiin no-no juttuja mulle.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jos saisin rinnat katoamaan sormia napsauttamalla niin ehkä sitten, mutta ei ole mahdollista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En vittu tiedä mitä mun pitää tehdä näille?????? Miksei ne VITTU kelpaa???
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Omituinen tunne. Kun vain vittu käveleekin pelkästään niin tiedostaa oman lantionsa liian vahvasti ja on pelkästään tunne, että haluaa ikään kuin hävittää oman vartalonsa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Itken todella usein, äskenkin. Itkin kun luin jotain... Ehkä kaksplus keskustelua? En tiedä mikä tähän enää auttaa.. ei mikään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oon vihainen tisseilleni. Tos oli joku juttu et muista rakastaa rintojasi tänään, puhua kauniisti niille yms XD miks puhuisin kun vihaan niitä yli kaiken ne tekee mun elämästä helvettiä ja tekee musta todella ruman ja väärän näköisen eikä kukaan mies tykkää ja listaa voi jatkaa loputtomiin. Ne tekee must ällöttävän. Hyi h e l v e t t i. Rinnat ei ole kauniit. Kellään. Ne on ällöttävä asia jotka poikkeuksetta on vain ihan helvetin vastenmielisii.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Toisaalta tämä: "Jos mies pitää sinusta tosissaan, hän pitää myös rinnoistasi. "

Ei toki sillä että olisi mulle ajankohtainen asia, varmaan koskaan, mutta mietin vain noin yleisesti että voisiko mun tissit sittenkin olla ok.... Jotkut sanoo et kaikki rinnat on ok? Onkse niin vai ei? Voiks KAIKKI rinnat olla ok? Vai onks sellaisia oikeasti rumia rintoja olemassa? En ymmärrä.. vai onks sittenkin kaikki rinnat rumia? Koska välillä must tuntuu et ihan kaikki rinnat on rumia et miehille ei ainakaan kelpaa yhtään mikään. Mulla ainakaan ei näytä yhtään normaalilta, ne on kuitenkin niin alhaalla. Ällöt. Joku mies oli kommentoinut jotain että oli ollu sängyssä naisen kaa jolla oli kauheet roikkuvat tissit niin siitä sitten päättelin että mullakin on sit ihan kamalan rumat.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Ei ole koskaan ollut vaikka olin nuorikin joskus aikaa sitten :) Se vain on niin, että jos on isot rinnat ne eivät ole ryhdikkäät (maan vetovoima). Ainoastaan elokuvissa on isoja ryhdikkäitä rintoja jotka on saatu niin silikonin tm. leikkausten avulla. Vaikka rintalihaksia treenaa, ei se nosta tai muuta rinnan muotoa miksikään."


No haittaako se sitten jotain? Onko ne silti kauniit? 😭 Kms
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lmao soitan kohta kriisipuhelimeen tissien takia

En oikeesti, se oli läppä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En voi sietää noin ällöttäviä tissejä??? Koska tää oikein loppuu?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Joku voi ehkä aatella et ei rumat mut ei kauniitkaan. Sillee "kelpaa paremman puutteessa, paremmat kuin ei mitään, mut silti ei mitkään hyvät"
 
Ylös Pohja