Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu hirveältä ajatella että oon nainen. Tuntuu hirveältä ajatella että mulla on kroppa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Nii en tiiä.

Se on sellainen juttu että kun lukee tollasia tekstejä ja sitten rupeaa käymään sitä omaa elämänhistoriaa läpi niin se ei vain tunnu yhtään hyvältä

Jotenkin pitäisi keskittyä pelkästään tähän hetkeen mutta milläs keskityt kun historia kuitenkin on ja sitten puhutaan tollasta että "KROPPAMME MUUTTUU LÄPI ELÄMÄN" jaa että et sit yhtää vaikeemmi sulateltavaa asiaa keksiny

Pitääkö tollasta jauhaa vittu kiitti vaa

Parempi kun ei puhuttaisi ollenkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Toisaalta MITEN mä voisin katua jotain sehän on mun OMA ELÄMÄ. eihän siinä voi katua mitään. Ei siiskään myös rintojen ulkonäköä nyt eikä koskaan, koska sehän on MINÄ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Luin wikipediasta "Ihmisen ikäkaudet" koska luulin että se olisi auttanut. Mutta ei sekään auta mua millään tavalla. Mikään ei auta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Antaisin mitä vaan että olisin mieheks syntynyt

Mitä vaan.

Tai sitten ei ollenkaan mutta mieluummin mieheks kuin naiseks.

Ihan. Mitä. Vaan. Antaisin. Siitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
"Maailmassa on useita faktoja, joita on kyetty tarkoituksenmukaisesti kyseenalaistamaan. Yhdestä tosiasiasta on vaikea väitellä. Ihminen syntyy ja sitten hän kuolee jossakin vaiheessa."

Ai? Ja kerro nyt mulle vielä kerran että miksi hän alunperinkään syntyy? En halua tätä vitun elämää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Eikä oo muuten minkään muunkaan eläimen elämä mikään positiivinen juttu, täynnä kipua ja kärsimystä ainakin jollain hiirellä joka joutuu muiden eläimien syötäväksi. Mutta se nyt ei sinänsä kuulu tähän. Mutta kuitenkin. Että yhtä paskaa on niin ihmisen kuin muunkin eläimen elämä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Enkö mä sitä joskus sanonut että parempi kun maapallolla ei alunperinkään olisi elämää? Miksi muuten on?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Ja sitten ihmiset (ja eläimet) vielä jatkaa sitä välttämätöntä pahaa lisääntymällä.. ei voi olla todellista miten älyvapaata touhua..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Eikä mua kiinnosta paskaakaan muiden mielipiteet musta. Jos oon jonkun mielestä negatiivinen ja katkera yksilö niin siinähän olen. Ei mua liikuta. Nykyäänkin aina jos oon ulkona niin katon ihmisiä ja tunnen niinku ne kattois mua ehkä oudosti mut aina sen jälkeen sanon kuitenkin mielessäni et mua ei kiinnosta mitä ihmiset musta ajattelee. Ja se on totta. Jos joku kattoo mua oudosti mä meen aina siitä ns. Ohi eikä mua haittaa se. Vaikka joku kuulis mun puhuvan itsekseen (siis silleen enemmänkin kuiskaamalla, koska sitä harrastan, tai joskus ihan ääneenkin mut kuiteski) niin aina jos aattelen et kuulikohan toi, sanoinkohan jotain ääneen ja kuulikohan se, niin se menee melkein heti ohi, koska mua lakkaa kiinnostamasta vaan. Oon niin friikki et on turha edes lähteä yrittämään "joukkoon sopimista". En edes esitä tavallista ihmistä kun kävelen tuolla ulkona. Ei kiinnosta vaikka olis ulkonäkökin kuinka epäsiistin näköinen vaan. Tai juuri tuo itsekseen puhuminen. Tavallisen ihmisen performanssiin mä en ainakaan rupea, oon aivan suosiolla friikki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Tiedän että olin jo koulussa friikki mun koulukavereiden mielestä, siis jo ennen viidettä luokkaa, kun selitin jotain jostain mielikuvitusystävistäni ja näin ne niiden ilmeet :D enää se ei kylläkään harmita ollenkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Uskon että itserakkaus tulee nimenomaan yksilöllisyydestä ja mun uniikista elämästä. Eihän kellään toisella ole samanlaista.
 
Ylös Pohja