Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Eli oonhan mä jo sen verran vanha ettei oo ihmekään että vanhuuden merkit näkyy kehossa 🌝 no hyvä, ei tarvitse siis siitäkään olla huolissaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Ei ole keho enää kaunis mutta ei sen enää tässä iässä tarvitsekaan olla :D oon piilovanha.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti, antakaa mun rapistua rauhassa. Mitä minä jollain tissileikkauksilla sun muilla operaatioilla teen. Kun oon vanha niin oon vanha. Ei tissit kestä painovoimaa niin ei kestä! :D se siitä! Ihmeellistä kyllä tää nykyajan plastiikkakirurgia meininki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Ei voi mitään se on vaan hyväksyttävä. Mun keho on tehny sen minkä se on tehny. Jos se ei pysty pitää mun tissejä tämän kauniimpina, niin sitten se ei pysty. Kertakaikkiaan muuta ei voi asialle tehdä. Mihinkään leikkaukseen en lähde vaikka mulle suorastaan maksettaisiin siitä.


Haluan vain olla rauhassa kasa ihraa ja tissejä, jotka eivät ole ryhdikkäät vaan makaa siin mun mahan päällä. Miksi en saa olla rauhassa kasa? Koska se on hyvä sana kuvaamaan mun kehon muotoa. Kasa. Siis se on kasa. Kasa läskiä ja tissejä ja sitten ne tissit on siinä vaan aivan miten sattuu, ryhdittömänä kuin läpyskät. Ja sellainen helvetin kasa haluan ollakin. Antakaa mun vanheta rauhassa :D en ole mikään nuori enää 💀👵🏻

Varsinkin, VARSINKIN, jos kumarrun eteenpäin niin tissit roikkuu kuin mitkäkin pitkulaiset läpyskät. Pyöreyttä tuskin missään! Kertakaikkiaan! Sellainen haluan ollakin! Antakaa minun rapistua. 💀 ruumiini rapistuu silmissä, kuin valonnopeudella.

Tosiaan katsoin ihan omilla silmilläni niin roikkuvatpa tosiaan matalalla. Ihan niinku todella roikkuvat. Ja siihen sanon: mahtavaa. Että jos maailmassa tosiaan on niitä roikkorinnoista tykkääviä miehiä niin tänne saa tulla ihan vapaasti (läppä siis). Ainakin minun mielestäni niiden muotoa kuvaa oikein hyvin sana roikkuva. ihan rehellisesti roikkuva. Ja se käy minulle. Jos joku yrittää sanoa että ei oo roikkuva rinta tuo niin otan sen oikeastaan loukkauksena, se sekottaisi mun päätä vain enemmän. Niin kuin jos joku yrittäisi sanoa mua hoikaksi. "Sähän oot hoikka ja kaunis nainen!" Anteeksi mitä? Minä en todellakaan ole hoikka ja tuo on jo loukkaavaa :D kun viimein alkaa olla ylpeästi sitä mitä on ja sitten joku tulee selittämään jotain valheellista. Niin kun jos postaisin kuvan rinnoistani jonnekin (en tietty sitä aatellu tehä kuitenkaa :D) mä niin tiedän et siel ois vähintään joku yks mies sillee "eihä nuo ole edes roikkuvat!!" Niin siinä vaiheessa sanoisin että painu sinä nyt jo suolle siitä. Niinku herranjestas. Tunnenhan minä itse omat rintani parhaiten. Ja se miten mä kuvailisin niiden muotoa jollain sanalla, on ehdottomasti: ROIKKUVAT RINNAT. mitään höpö höpö juttuja ei tarvi alkaa mulle lässyttämään siitä kuinka eihän nuo edes roiku. Kyllä roikkuvat. Eihän ne nyt normaaliltakaan näytä. Kyllä ne roikkuvat ja ovat roikkuneet vähintäänkin jo jonkin aikaa! :D keissi käsitelty! :D se että onko siinä sitten jotain vikaa on jo toinen asia kokonaan ja siihen vastaus tietenkin on: ei ole mitään vikaa. Ja ennen kaikkea ne on mun rinnat. Jos mun rinnat on roikkuvat niin silloin ne on ja ne on MUN. Ei kai mikään muu ole tärkeää kuin se että ne on mun. Sillä ei ole väliä miltä ne näyttää, vain ja ainoastaan sillä että ne on mun omat. Ja mä oon ylpeä jokaisesta elämäni vaiheesta. Jokaisesta rintojeni vaiheesta. Ne on MUN. ei mua kiinnosta mikään muu. Olkoon mun keho sit joskus vaikka kasikymppisen. Se on silti edelleen mun. silloinkin. Ja mun rinnat on silloinkin mun. Mun keho on jokaisessa tilanteessa ja jokaisessa hetkessä mun, joka ikisenä sekuntina. Kukaan ei voi horjuttaa sitä totuutta. Eikä mun tarvitse enää tässä vaiheessa olla mikään 13-vuotias, rintojen suhteen. En oo enää 13. Oon 25 ja mun rinnat ei jaksa enää pysyä ryhdissä. Ei tarvitsekaan. Ne on kauniit koska ne on osa mun kroppaa.

Tai oikeastaan aivan vitun sama.

Unohda koko juttu. Vihastuin yhtäkkiä niille joten taas ollaan alkupistees.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Varoitus: sisältää alastonkuvia lol:D tai ehkä se tuossa linkissäkin jo lukee:


Noniin, tuollahan on ihan samanlaiset kun mulla! Ja ihan hyvältä näyttää. Siis ei toki muutoin ole ollenkaan samannäköiset, nännitkin ihan eri näköiset kun minulla. Mutta siis, samanlaiset tuollaiset roikkuvat. Ja hyvältä näyttää minusta. Ei siis millään "uh" tavalla kun ei haluta itseäni random suomalaiset naisjulkkikset, vaan tarkoitan että esteettisesti näyttää oikein hyvältä musta. Ei mitään vikaa hänen tisseissä.

Toki tätä keskustelua sitten kun lukeekin niin oi mitä kuraa:

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD oikein ällöttävät ihmiset kasaantuneet sinne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Okei on ne kyllä hirveän erinäköiset kun tolla susannalla. Mutta kuitenkin. Roikkorinnat ne ovat. Mutta jouduin tosiaan itsekin ottamaan tässä alastonkuvia ihan vain itseni takia, ongelmien takia, ja siirsin ne oikein lukittuun kansioonkin xd mietin vain jos se auttaisi.

Sitten tuijottelin sitä kuvaa ja olin vaan et onpa tosiaan roikkorinnat että ei siitä mihinkään pääse.

Millon niistä tuli näin sairaan hirveät??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Kollektiivinen kehonkuvamme ei voi hyvin ja on kaikkea muuta kuin luonnollinen..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Miksi tuolla puhutaan paskaa siitä että "hyvät rintaliivit pelastaa" vittu eihä pelasta. Ymmärrän kyllä sen että niillä saa riipparit ei-riipparin näköiseksi, toki. Se ei kuitenkaan minua henkisesti auta ollenkaan, koska tiedän mikä on tilanne oikeasti. Ne ovat silti riipparit eivätkä muutu siitä, ikinä. Että ei jotkut rintsikat auta siihen yhtään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Ainoastaan ammattilaiselle pystyn jauhaa tisseistäni näin paljon ja sekin varmaan sanois pian että hei keskity johonkin muuhun välillä. En vitussa keskity
 
Ylös Pohja