Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
GIDLE 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💞💞💞💞💞💞💗💗💗💗💗💗
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
HUOM HUOM: sanokaa minun sanoneen, että roikkuvista rinnoista valittaminen ON suoraa naisvihaa. Tuli se miltä sukupuolelta tahansa. Naiset itse kun valittavat roikkuvia rintojaan esimerkiksi, niin se on suoraa naisvihaa, koska se kohdistuu rintoihin jotka on naisen tunnusmerkkejä (tai voi olla, usein) ja arvottaa niitä huonoiksi jne. Tää koskee siis rintoja mut miksei muutakin kroppaa, esim juurikin vaikka se lantion vihaaminen. Se on suoraa naisvihaa. Minullakin.



Esim sillon joskus (ai nyt muka en????) Sain suht järkyttäviä triggeröitymis tiloja mijoon lantiosta, esim tää kuva:


Oon vaa sillee:
Scared Real Housewives Of Orange County GIF


Et juu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Oon nytkin oikeesti aivan hermoromahuksen partaalla jos katon tota kuvaa liian pitkään niin sinne suuntaan kyllä luisutaan vahvasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Siis en kertakaikkiaan voi sietää naisen ruumista ja se on todella outoa kyllä. En ymmärrä syytä sille
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Jostain se on tullu ilmeisesti ja se syö mua elävältä tällä hetkellä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Mystinen naisviha jota yritän parantaa musiikilla

Se on siis sairaus tai ainakin mut se on sairastuttanut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Että niin, että ehkä ne ulkonäköpaineet ei olekaan "vain" ulkonäköpaineita, ehkäpä ne ei ole kellään, vaan kaiken juuressa on naisviha? Ainakin omalla kohdallani luulisin. Tai siis yleisestikin mun mielestä se vain on pelkkää naisvihaa jos omia rintoja haukutaan millään tavalla, vaikka ne ois ihan millaset tahansa. En usko että joidenkin omien korvien demonisointi on naisvihaa koska korvat ei oo mikään sukupuolimerkki, mutta rintojen demonisointi on aina naisvihaa. Ja vulvan. Ja lantion. Ja ehkäpä myös sen perseen vaikka perse löytyy miehiltäkin, ja löytyyhän lantiokin mutta. Tarkoitan että yleisesti siis kaikki naisellisuuteen liittyvät jutut kun niitä demonisoi niin se vain on suoraa naisvihaa. Kuukautiset, tietenkin. Kaikki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Siis ihan vaikka se kuinka olisi oma kroppa ja vaikka kuinka mukamas on "normaalia harmistua roikkuvista rinnoista" niin ei kyllä se on naisvihaa koska se liittyy naiseuteen ja jos sitä vihaa ja inhoaa niin silloin se on sitä naisvihaa. Naisella on rinnat ja ne voi olla millaset vaan ja jos sä et sitä kestä niin sillon sulla on naisviha kyseessä. Itse jotenkin järkeilisin sen niin? Ainakin itselläni on näin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Jos et voi sietää edes rintojen näkemistä ja niiden muoto saa sut kavahtamaan ja kun vaihdat ite yöpaitaa illalla päälle ja näet omat rintasi ilman vaatetusta niin meinaat saada niin eksistentiaalisen kriisin että et tiedä kuka oot ja ootko olemassa ja missä oot niin..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928

Mä vannon et tää on enemmän sukupuolikysymys kuin varsinaisesti jokin pelkkä kehonkuvaongelma?
 
Ylös Pohja