Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
En tiedä.

Mutta se on aika outoa että katoin vanhaa kuvaa musta ja mun kaverista, jolla on pienet rinnat, ja sitten jotenkin siinä kohtaa mulla naksahti se, toistaiseksi, silleen että se helpotti. Jotenkin olin vaan et hetkonen, sehän on luonnollista et joillaki naisilla on isommat rinnat ja yleensäkin muotoja enemmän. Sit se vaa jotenki naksahti et ok mul vaa on muotoja, toisin ku joillain muilla naisilla mut ei se mitään koska kropat on kaikki luonnostaan erilaisia.

HUH. mut tää helpotus on vaan väliaikaista 😂

Tai silleen että kun vertasin meidän kroppia niin voi sanoa et ne on aika vastakohdat et sil ei oo paljoo yhtää muotoja siinä (ainakaa verrattuna muhu?) Ja mul on sit taas tosi sellanen kroppa et tissit ja peppu erottuu liikaakin mutta oon muutenkin LIHAVA eli siis ei oo mikään "UUH LÄÄH PUUH ISOT TISSIT ISO PERSE MUT HOIKKA" 😃 ei sellanen. Vaan todellakin pyöreä ja lisäks sit ne erottuvat etumus ja takapuoli 😂 eli siis helvetin muodokas, ja läski/pyöreä myös. Mut en tiedä miks sen kuvan kattominen helpotti asiaa? :D luulis että se ois pahentanut.

Mut ehkä se muihin vertailu sittenkin auttaa koska se että näkee paljon erilaisia kroppia taitaa ollakin hyvä asia sen kannalta. Ainakin nyt tuntuu että se jotenkin auttoi sen takia. Kun ajattelin jotenkin että sehän on ihan luonnollista.


No, ei tätä kauaa kestä :D
Niin about tästä se kierre alkoi kunnolla. Mä en tiedä miten. Kai se ei aiemmin ollu noin pahaa? Ehkä? Tietenkin oli mutta ei tollasta silti. Niin jotenkin tost lähti aivan järkyttävän paha kierre. Eli tarkottaako tää sitä etten uskalla kattoa kuvia ittestäni XDDDDDDDDD ettei lähe taas kierteeseen. Enkä uskalla lukea rinnoista mitään mistään, en voi pyöriä millään foorumeilla (paitsi ehkä täällä) triggereitä on joka puolella. No, en kyllä ala välttelemään toisaalta mitään ja toivon että tää nyt pysyy. Toistaiseksi on vieläkin ihan suhteellisen vapautunut olo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
"HUH. mut tää helpotus on vaan väliaikaista 😂"

Todella 😂 ja se oli 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mun on helppo olla obsessed ulkonäöstä.

Mun on helppo olla obsessed kuolemasta,, ja syvemmästä totuudesta jne.

Mun on helppo olla obsessed ihastuksista.

Mun on helppo olla obsessed musiikista

Mun on helppo olla obsessed elokuvista (ja sarjoistakin joskus on tullu oltua, krhm, krhm, frendit.. ja mitä.. muita.. onko niitä edes.. ei kai.. XD miten niin? 🤔 Riippuu mikä lasketaa obsessioks mut oon obsessed kaikist masatoshin jutskist siks kosk oon obsessed masatoshist...... Mut frendeist olin obsessed vaa siit sarjast... Ja vadelmavenepakolaises kans, siin olin obsessed siit elokuvasta nimenomaa)
















.... mitä nää biisit tekee mun soittolistalla..... Arvaa mikä? :D big girl banger xD













Se musiikkimaku on laidasta laitaan...............
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Minä vähän aikaa sit tänää:
Rip Do Not Want GIF by nog




Minä nyt:
Dance Dancing GIF by Soul Train





Mitenkä niin mielialat vaihtelee?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Vittu mikä läski
muka joku tähti 🎶😎


Onks tää muute get ur freak on taitaa olla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
DONT YOU DARE TALK TO YOURSELF LIKE THAT
YOURE GORGEOUS, SO GORGEOUS



lmaooooooooooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
HEEEY KATIEEEEE

no ei, se ei missään nimessä oo muiden ku masatoshin biisi 🌚💖
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928




This speaks volumes..

Why am i stupid as hell?

Oh god this speaks volumes



About how stupid i am
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Kuvittele tilanne: minä eunkwangin kaa vaik yhes. Sit kuolaan edellee vaik moniee. Mä voin kuvitella sen olevan sillee "... Ok....." :D no ois se masatoshistki sillee ".... Kiva......" Mut naisest? :D sillee "...... Fine........ Ota ny sust sit selvää......"

No siis kunhan ajattelen :D ei sillä et tota tapahtuis mut ain pitää haaveilla sen kaa seurustelust, for no reason at all
 
Ylös Pohja