Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Oispa eunkwang silleen "söpön lyhyt 😍"

U know

Cause im 11 cm shorter than him

So if hes considered short what the f am i :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"

If you're overweight and have big breasts, then they aren't big. They're proportional.​

I just feel that you can't call your breasts big if, you yourself, are big. They're just proportional at that point. If you were slim and had big breasts, then yeah. They'd be big. Compared to your body. Otherwise they're proportional."

Theyre big though

And u know what?

I must leave Reddit. I hate that place. Only because of the people that use it.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tai voin mutta tavallaan en haluis

En toki voi päättää vain lähteä koska huomenna saatan jo ajatella eri tavalla ja muuttaa mieleni

Koska en tee pitkän aikavälin päätöksiä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I just dont make any plans etc joten en kyllä voi vain päättää sitä että pysyn pois redditistä vaikka viikon. Koska saatan muuttaa mieleni vaikka jo seuraavana päivänä. Sellasta tää on tää mun persoona.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"Reminds me of the overweight people who like to weirdly flex on me about how big their ass is when its not even a good shape whatsoever and clearly a result of them being a fat. I could be wrong, but I think anyone would take a smaller ass thats a nice shape over... that."

How do u think that makes me feel? Like, do u have some emotional problem if u say something like that? Or are u some pick me girl? (I think it was a girl)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Like why does anyone think ill feel beautiful at some point? I wont. Only for a little moment, but not for very long, no, i wont feel pretty. Its impossible to.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I cant when that exists. I cant. I cant. Enkä mä mitenkään häpee myöntää sitä etten mä pysty. Niin kauan kun tota kuulee niin kauan mä en pysty. Ja sillä selvä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ill feel beautiful for a little moment though

But only a short time.

Ei se kestä yleensä pitkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei ainut asia mitä tiedän mun rintsikoiden koosta on et 80b on liian pieni. Thats literally the only thing i know about their size. Pystyn käyttää niit mut se on oikeaoppisesti ajateltuna liian pieni, tunnen sen selvästi. En tiedä oikeaa kokoani ollenkaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ai

Mun koko olis 80c koska noi on sopivankokoiset

Mut arvaas mitä

Miten se voi olla mun koko, kun mulla on toiset 80c liivit, ja ne on pienet.

Mysteeri.

No, ehkä se on silti mun koko 💀 en vaan ymmärrä miten.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"

Mikä määrää naisen rintojen koon ja mikä on ihanteellinen koko? 8 faktaa rinnoista"​

Taas helvetin vastuullista otsikointia oliko se nyt iltalehdeltä.

Ihanteellista kokoa ei ole olemassakaan. Tai oikeastaan, kaikki koot ovat ihanteellisia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tavallisten ihmisten kohdalla en viitsi edes vaivautua enää ajattelemaan, mutta iltalehteä yms vastaavia jaksan vielä just ja just kritisoida, en kohta enää niitäkään. Aivan sama mulle. Tehkää mitä teette ja sanokaa mitä sanotte. Ei kosketa mua.

Ylös Pohja