Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,875
Reaktioarvo
2,928
En uskonut sanovani tätä mutta olisin mieluummin siinä lattialla itkemässä masatoshin takia (tai eunkwangin, jos ne vielä muistat) kuin tässä ongelmassa kiinni näin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,875
Reaktioarvo
2,928
Suorastaan ikävöin sitä kun istuin vessan lattialla ja itkin eunkwangia ja sit.. tosiaan. Ne tietyt vidit.

Ei se ollut niin paha kuin tämä 😂💀 silloin se kyllä tuntui.... No tota.. taisin sanoa silloin et pahinta tuskaa mitä oon ikinä kokenut mutta ÄKSDEE no joojoo tietysti 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,875
Reaktioarvo
2,928
Like

None of this is worth it

Mut se on kyl outoo koska mun mielestä en oo edes koskaan aiemmin tuntenu samanlaista tunnetta kun viime yönä. En oo koskaan ollu niin lopussa eunkien tai kenenkään suhteen. Siis olin vaan sillee et mä en oikeesti PYSTY enää rakastaa sitä. Et mä en kertakaikkiaan voi, mä en fyysisesti kykene enää tähän. Must tuntu silt et jos mietin sitä vielä vähänkin aikaa niin se tunne TAPPAA MUT. tai jotain

En tiedä edes miten mikään voi sattua niin paljon. Nyt mulla on "parempi" olo mutta ei mikään hyvä olo missään nimessä. Mutta joo olin kyl täydellisesti romahduspisteessä siinä kohtaa. Oli pimeetä ja seisoin meidän pihalla ja yritin kuunnella kaikkii biisei jotka auttais, yritin rukoilla ja kaikkee must tuntu silt et mun on pakko huutaa ja en honestly tuntenu itteäni edes todelliseks. Sit ku katoin yhen vidin eunkiesta (kosk se tuli mieleen jostai vaa yhtäkkiä) nii sen kattomisen jälkeen mulla vasta olikin hirvee olo. Siis muistan erittäin hyvin kuinka katoin sen ja se kipu oli aivan sietämätöntä sillä hetkellä. Se ikävän määrä. Se oli ihan helvettiä en pystynyt oikeestaa muuta ku itkee vaa vittu ties kuinka monetta tuntia putkeen. Siis se oli melkeen ku jostain aivan järkystä painajaisesta koska tunsin sen niin vahvasti että rakastan sitä niin paljon mutta en koskaan saa nähdä sitä tai siis olla sen kanssa

Ja honestly edelleen aivan järkyttävän paha olo mutta tällä hetkellä en itke kylläkään

Tuntuu että en oo kyllä ikinä tuntenu tämmöstä ketää kohtaa. Aivan helvettiä. Se jopa yllätti tavallaan mut et miten oikeesti voi olla niin täysin voimaton. Silleen että en vaan pysty tähän enää. Mul ei oo enää voimia olla tässä tilanteessa, en pysty rakastaa sua enää. Jos mä rakastan sua vielä niin mä kuolen. Siltä se käytännössä tuntu sillon. Kaipaus on niin helvetillinen et se repii mut palasiks. Must ei oo jäljellä mitään. Oon puoliks kuollut. Mut siitä huolimatta ihan sama mitä tapahtuu niin en näköjään voi olla rakastamatta sitä. Niit tunteit ei pysty tuhoomaan.

Siis jos se päivä joskus vielä tulee että huomaan että hei mä oon yli siitä ni se on kyl suoranainen ihme. Mutta sillonkaan en huokaisis helpotuksesta koska takapakkia tulee aina. Luulinhan mä hetken olevani timpastakin yli mutta oonhan mä sitä tässä ajatellu taas. Joten ei se ihan niinkään mene.

Mun elämä on niinku pahin painajainen paitsi että se on täyttä totta. Ei mikään ihme että haluun pakoon tätä helvettiä, mutta mussa ei oo rohkeutta kuolla.

Vihaan ihan kaikkea ja tuntuu että oon jo kuollu sisältä, must ei oo mitään jäljellä.

Joten en tiiä että elänkö ees oikeasti

Tai no sitähän sanotaan että tietää olevansa elossa kun sattuu

Ja siitäkö mun pitäs sit olla iloinen vai?
Hihhei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,875
Reaktioarvo
2,928
Eunkwang ei tietysti ainakaa mikää suuri rakkaus koskaa oo ollu 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,875
Reaktioarvo
2,928
Kumpikohan on mulle tärkeempi versio, noh, molemmat on aivan helvetin tärkeitä


Hehe, en tiiä miks mutta tosiaan noi auttoi silloin aiemmin ja ne auttaa nytkin.
Auttaakohan nytkin 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,875
Reaktioarvo
2,928
Eunkwang ongelmaan se silloin kyllä auttoi paremmin kuin tähän nyt 💀 terve
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,875
Reaktioarvo
2,928
Harmi muuten.. että aloin kiinnittää ulkokuoreen huomiota

Tais olla vähän eri fiilis viel kesäl 2022 ei varmaa ois vähempää voinu kiinnostaa et morjens
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,875
Reaktioarvo
2,928
Tulin siihen tulokseen että mulla on traumat jo melkein kaikista cube biiseistä........ So THANKS FOR THAT.

Also why this exist i don't feel good:

Also why this exist:

Um sure :D

Ah mut... En tiiä miks mut heart to heartil on special place mun sydämessä IDK IT'S JUST SO-
Miksei vielki voi olla tää aika

Ihihi söps eunkwang btw

Mut en tarkoittanut sitä

Vaa niiku miksei voi olla toi aika vielki kosk oikeesti mul ei ollu tällästä ajatusta silloin ollenkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,875
Reaktioarvo
2,928
EN KESTÄ ENÄÄ AJATELLA EDES LUKIOAIKOJA KOSKA OLIN NIIN VITUN ISO SILLON JA ÄLÄ EES VITTU PAKOTA MUA MUISTAMAAN MUN TISSEJÄ SILLON
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,875
Reaktioarvo
2,928
Siis kukaan muu ihminen ei varmaan oo ajatellut ikinä samoin mut mä en oikeesti osaa erottaa mun elämää kokonaisuutena
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,875
Reaktioarvo
2,928
"vitun iso" no joo

Jos uskaltaisin laittausin kuvan mitä se tarkottaa, rajatun tietenkin niin et siin näkyis vaa vartalo

Mut en uskalla edes sitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,875
Reaktioarvo
2,928
En voi OLLA tässä hetkessä koska on niin vitun paljon menneisyyttä
 
Ylös Pohja