Mun ongelmahan ei oo anoreksia. Tätä ei voi anoreksiaks sanoo mut mikähän vittu se on?
Jos yritän kuvailla mahd hyvin niin jotenkin näin:
Okei elin suht normaalisti mut sit huomasin et mun rinnat näyttää oudoilta ja roikkuu ja säikähin sitä. Kuitenkin vasta paljon paljon paljon myöhemmin sen jälkeen, alkoi tää. Kriisit: rinnoista, pepusta, läskeistä, koko kehosta, omasta sukupuolesta muutenkin, genitaaleista, menkoista, ulkonäkö, sit ulkonäön muuttuminen jossa en pysy perässä ollenkaan, sit se etten tajuu oonko olemas ees täl hetkel ja jos oon nii onkse ok ja pakottava tarve päästä pois koska pakokauhu kropan takii, en tiiä oonks tehny kaiken oikein alussa ja kaikissa elämänvaiheissa, esim kun lukiossa olin niin läski ja rinnat on, no, ne on ongelmalliset kun kattoo niitä kuvia, en tiiä oonko syntyny oikeenlaiseks, haluisin peruu kaiken ja alottaa alusta koska mul on pakkomielle ja sellanen, siitä et mä.. oon tehny väärin ja.. en kestä elämääni kokonaisuutena ja en tunne itseäni todelliseks enkä tiiä onko tää oikeeta elämää. En koe olevani vapaa enkä koe olevani normaali ihminen. Esim tuijotin pitkään piirroskuvaa ihmisestä ja olin sillee "ooks mä ihminen" ja sit katoin sitä piirroskuvaa naisest ja olin vaa "ooks mä nainen" niiku tiiäks, sun pitäis tietää itsestäänselvä asia mut et tiiä. Tai et niiku tajuu asioita. Sillee ooks mä ihminen, ooks mä elossa ja mitä oon tehny koko elämäni aikana. Miten mun kroppa on muuttunut. Onko mul ees sellasta. Onks kukaa muukaan ihminen oikeesti olemassa.
Jne jne jne
Alan jo epäilee itelläni jotain vakavampaa kuin normaali mielenterveysongelma
Toisaalta tuskin se on mikää sellanen vaaralline sairaus koska toisaalta oon tuntenut yhtä outoja juttuja lapsesta asti, ja samantyyppisiä, mut keho ei koskaa lapsena ollu niissä mukana. Ei ikinä. Eikä sukupuoli. Mul ei ollu sellasta ongelmaa olemassakaa.