Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Jos on jotain valittamista niin pois voi lähteä ei tarvi jäädä kärsimään siit mikä kaikki mus on vialla jne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Ja tää koskee ketä tahansa

I would leave eunkwangs ass immediately jos sil ois jotain valittamista mistään mun kehossa. Tää koskaa kirjaimellisesti ketä tahansa. Id leave their ass in a second.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Ehkä muut tytöt pystyy sietää sellast mut mun ahistuksen kaa ei kannata leikkii yhtään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Ykski sana :D

Mut kirjaimellisesti jos mul ikinä on poikaystävä niin silt ois täysin mahdotonta salata tätä asiaa muutenkin, et on ollu pienenpienenpieni keho-ongelma
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Et jos se mut haluis pitää se pitäs turpansa sit varmaan kiinni xd

Mut en onneks tuu seurustelee 💀✌🏻
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Siis jos tää olis keho-ongelma.. pelkkä normaali sellanen

Mut ei

Mitä VITTUA for real
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
En tarkota tällä vähätellä anoreksiaa mut tää kuulostaa silti vähemmän monimutkaselta "Anoreksia nervosasta kärsivällä, niin sanotulla anorektikolla, on pakonomainen tarve pudottaa painoaan ja pitää se merkittävästi alle pituuden mukaisen keskipainon."

tiedän että siihen on kuollutkin ihmisiä että se vähättely ei oo tarkotus mut se kuulostaa vaa normaalimmalt tai siis tavallisemmalt ja ei yhtä monimutkaselt

koska mikä vittu tää mun on??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Mun ongelmahan ei oo anoreksia. Tätä ei voi anoreksiaks sanoo mut mikähän vittu se on?



Jos yritän kuvailla mahd hyvin niin jotenkin näin:
Okei elin suht normaalisti mut sit huomasin et mun rinnat näyttää oudoilta ja roikkuu ja säikähin sitä. Kuitenkin vasta paljon paljon paljon myöhemmin sen jälkeen, alkoi tää. Kriisit: rinnoista, pepusta, läskeistä, koko kehosta, omasta sukupuolesta muutenkin, genitaaleista, menkoista, ulkonäkö, sit ulkonäön muuttuminen jossa en pysy perässä ollenkaan, sit se etten tajuu oonko olemas ees täl hetkel ja jos oon nii onkse ok ja pakottava tarve päästä pois koska pakokauhu kropan takii, en tiiä oonks tehny kaiken oikein alussa ja kaikissa elämänvaiheissa, esim kun lukiossa olin niin läski ja rinnat on, no, ne on ongelmalliset kun kattoo niitä kuvia, en tiiä oonko syntyny oikeenlaiseks, haluisin peruu kaiken ja alottaa alusta koska mul on pakkomielle ja sellanen, siitä et mä.. oon tehny väärin ja.. en kestä elämääni kokonaisuutena ja en tunne itseäni todelliseks enkä tiiä onko tää oikeeta elämää. En koe olevani vapaa enkä koe olevani normaali ihminen. Esim tuijotin pitkään piirroskuvaa ihmisestä ja olin sillee "ooks mä ihminen" ja sit katoin sitä piirroskuvaa naisest ja olin vaa "ooks mä nainen" niiku tiiäks, sun pitäis tietää itsestäänselvä asia mut et tiiä. Tai et niiku tajuu asioita. Sillee ooks mä ihminen, ooks mä elossa ja mitä oon tehny koko elämäni aikana. Miten mun kroppa on muuttunut. Onko mul ees sellasta. Onks kukaa muukaan ihminen oikeesti olemassa.

Jne jne jne

Alan jo epäilee itelläni jotain vakavampaa kuin normaali mielenterveysongelma

Toisaalta tuskin se on mikää sellanen vaaralline sairaus koska toisaalta oon tuntenut yhtä outoja juttuja lapsesta asti, ja samantyyppisiä, mut keho ei koskaa lapsena ollu niissä mukana. Ei ikinä. Eikä sukupuoli. Mul ei ollu sellasta ongelmaa olemassakaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Siis se on niin outoa et mun keho ei ollu minkäänlainen ongelma mulle lapsena. 0 %. Siis ainakin siinä pienempänä lapsena. ainaki joskus 2007 etc nii salee ei voinu olla. Tyyliin 0 % ongelma. Ei mul ollu mitää tämmöst hätää sillon. Mitä yhtäkkii tapahtu? Kysyn tosissani. En ymmärrä. Miten pääsen siihen takas?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Ja ei mul varmaa sillo ollu mitää muuta ku vaa sellanen yksinkertainen "oon tyttö" eikä mitää sen kummempaa

Se ei tarkottanu mitää muuta ku vaa sitä käsitettä et oon vaa tyttö

En analysoinut mun kropan joka senttiä ja tuskin ajattelin genitaalejani ihan oikeesti. Tuskin edes niiku tiedostin niitä mitenkään? Kyl mä ny tiesin et mul on pimppi kai yleensä jokaiselle lapselle jotenkin tulee se tiedostaminen ja siis en tiiä. Muutenki räpläsin itteeni vähintää kerran (tää on ainut minkä muistan) enkä tarkoita itsetyydytystä koska se ei ollu mikää sellanen vaan jotenkin mä vaan.. öö? En tiiä? Kiinnosti? Ei siin mieles vaa kiinnosti vaa :D enkä muista ees mitää hyvää oloo siit jos rehellisiä ollaan ku en räplänny sillä tavalla muutenkaa vaa sillee normaalil tavalla niiku tyylii vaikka nykyäänki jos tutkin mun pilluu (lol) vaa sillee käsil ja katon milt se näyttää (tää kuulostaa oudolta 😂) nii ei sekää tunnu miltää vaa se on vaa tutkimista. Mun mielestä se sillo lapsena oli samantyyppinen. Olin vaa sillee jotenki.. utelias. Mut se ei tuntunu miltään semmoselt. Muistaisin jos se ois tuntunu jotenkin erityisen hyvält ja seksuaaliselt mut ei se ollu XD nii ni kyllä mun on täytyny ainakin jotenkin se tiedostaa et omistan pimpin ja tällee. Mut se oli ihan normaali asia ilmeisesti? Täytyhän sen olla koska mul ei ikinä ollu mitään ongelmaa siit ja se oli vaa mun sukuelin ja siinä kaikki. Nyt taas jo jonkin aikaa tilanne on ollu se et hypin seinälle jokasest asiast mikä vaa etäisesti liittyykään kehoon ja mun sukupuoleen ja mietin mun elämää hulluna edestakas eri vaiheita ja analysoin ja mietin mitä vittua on edes elämä

Niin tämä vitun selvä.

Tiedän et jotkut asiat oli jo lapsena mun päässä psykoosi meininkiä mut ei tää ollu mun mielestä ikinä. Et se meni psykoottisemmaks vasta ajan myötä. Sillon se oli ihan normaalia olla tyttö etc
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Se on totta, lapsi yleensä ei kai ajattele kehostaan monimutkaisesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Mut hyvä luoja, kyllähän jossain vaiheessa se itsetuhoisuus vähintään astuu mukaan kuvioon

Tai ainakin minulla kävi niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Ensinnäkin joku on saanut mut ajattelemaan ettei ole normaalia olla tyttö, ja kaikki mikä liittyy siihen sukupuoleen on jotenki sairasta ja tällee. MUN sukupuoleen. Ei siihen sukupuoleen vaa vittu MUN sukupuoleen. En vois ikinä vakavalla naamalla väittää etten muka oo tyttö. Ihan sama kuin paljon leijun välillä kauemmas siitä, se tosiasia ei muutu silti ikinä. Se ei vaan oo niin. Se on mun identiteetti. Ollu jo lapsena. En vois hylätä sitä kuka oon.


JA TOISEKS, joku on saanut mut ajattelemaan ettei ole normaalia ELÄÄ ja ELÄÄ KEHOSSA NORMAALISTI.

nää taitaa olla ne isoimmat ongelmakohdat.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Ja se on toki yks sairaimpii asioit täs maailmas et tollanen on ees mahollist
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Ja tää ei oo ees normaalitason ongelma niinku kuulemma jokaisel

Vaa tää on must next level sick and twisted
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Vääristymät on sitä luokkaa et psykoosit kutsuu ja täytyy lähtee piipaa-autolla (taas) terveyskeskukseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
TOSIN

jotain samaa tässä on mun lapsuuden sekoilujen kanssa

Nimittäin

Se kun ajattelin että "mitä elämässä pitää tehdä, mitä teen seuraavaksi, pitäiskö mun vaan tehä näin ja näin ja näin" versus "onko okei elää, onko ok että keho menee niin kuin se menee, onko ok että oon syntynyt tähän sukupuoleen, mitäs vittua tehdään hei help"

Kuulostaa silti aika samalta imo


Pakko-oireita varmaan joka ikinen

Tai siis

Noita filosofisia juttuja kummiski

Kun ymmärtäisit olevasi vapaa mutta kun ei, tuntuu kuin mut olis sidottu tähä ja mä en oo millään tavalla vapaa

En saa elää, en saa olla ees olemas, ei oo normaalii olla olemas, etenkin jos on tyttö, ei oo ok omistaa kehoa eikä oo ok elää vaan vapaasti, yms


Siis kunpa joku normaali ihminen pääsis tosissaaa mun pään sisälle
Hetkeks

Se ois sillee "mitä absoluuttista vitun vittua"

Se tajuais että joku voi ajatella niinkin että "miten toiki tyttö voi vaa elää niiku sen sukupuoli olis iha tavallinen juttu"


Vittu titityy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Mulle kaikki siin on väärin ja muut mimmit vaa elää elämäänsä niiku se ois ihan tavallista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Mut et sillee kyl huomaa et ihan samat aivot ne edelleen on :D tää on tunnusomaista mulle ihan niin kauan ku vaa muistan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Titi vitun tyy ja ihan sama mut nyt meen nukkumaan koska en voi enää olla muuten
 
Ylös Pohja