Voi ei voi ei vittu nyt
Oon horny & sad samaan aikaan
Mitä se oikeen tekee mulle
Mua ahdistaa se kun se saa mut kiimaseks niin usein, ainakin, yleensä
Vieläkin
Niin
Se AHDISTAA todella paljon
Tänäänkin oon ajatellut ööh seksiä eunkwangin kanssa siis ekan kerran sillon kun heräsin olin ihan kiimanen, sit öäöö en muista kyl mut tuntuu että mun päähän tulee seksiajatuksia siit niin jatkuvasti että oon tänään kyllä ihan siis useamman kerran ajatellu
Lisäks koska se ei oo tarpeeks nii herätessä ajattelin myös masatoshia sillä tavalla
Mut tänään enemmän eunkwangia. Mut silti molempia. Ketään muuta en oo tainnu ajatella sillä tavalla tänään.
Mut joo en tykkää tosta 😭 tunnen itteni niin kauheen ällöks ku oon liian öööööm halukas mutta ei nyt ehkä joka päivä mutta tänään ainakin oon liian monta kertaa ajatellut varsinkin eunkwangista jotain hornya, edes silleen lyhyesti. Inhottavaa en tykkää yhtään siitä kun tekee mieli. Muutenkin kamala kaipaus niin se on vaan hirveetä 😭 haluun sitä ihan hirveesti 😭 oon kai sitten puutteessa kun ajattelen näin usein seksiä, no ei kai ihmekään jos haluaa jatkuvasti ja pitkän aikaa ihmistä jolta ei vielä kertaakaan oo yhtään mitään saanut 😂 voi olla että pikkasen turhauttaa kun on rakastunut ja haluaa niin eihä se masturbointi tosiaan välttämättä kaikkia niitä tarpeita tyydytä vaikka ehkä auttaakin jollain lailla, mutta ehkä siinä jää kuitenkin jonkinlainen henkinen kaipaus siihen jäytämään 😔 siis seksuaalinen jokin tarve jota ei pysty tyydyttää yksin, EIKÄ jonkun toisenkaa ihmisen kaa, vaa siihen vaa tarvii sen tietyn ihmisen mut se nyt vaan ei oo mahollista. Huoh. Mun sielu huutaa sitä pls i need him so much sexually 😔 and im just really sensitive please hold me and kiss a lot 😔 i love him 😔 on vaikeaa tuntea näin ja itkettää rakastan ja on niin ikävä ja haluan niin paljon häntä miks se saa mun seksuaaliset tunteet käynnistymään, inhoan..