Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
If im being honest i think im skinnier than trisha here, but still thick 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
But still thick cause no way im skinny 😂😂😂😂😂😂😂✌🏻
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Huoh kiva kun pitäisi käydä suihkussa ihan vaan sen takia koska pillussa kutina on niin hullu... Muuten se voisi odottaa mutta en nyt tiedä pystynkö odottaa huomiseen tän takia Dx
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
"Vesipesu on riittävää eikä vettä saa ruiskuttaa emättimeen. Tavallisesti pimpin pesu kerran päivässä vedellä on riittävää, mutta toki kuukautisten aikaan on mukava pestä useammin"

Huutis niin ensinnäki sanopa miten vältän veden ruiskuttamisen emättimeen kun sitä pitää suihkutella ympäriinsä kuitenkin jotta kaikki töhnät lähtee sieltä poimuista. Duh????? En nyt tahallaan emättimeen suihkuta vettä mutta jos sitä vahingossa menee??? En siis tiedä mutta saattaa mennä kuka tietää. Toiseksi, sanopa miten pystyn pestä ees KERRAN PÄIVÄSSÄ, siis joka ikinen päivä kun EI OLE mitään muuta kun toi normi suihku meillä. Meinaatko oikeesti et joka ikinen päivä jaksan raahautua sinne. En todellakaan. Nyttenkin oon viimeks käyny pesulla en nyt sunnuntaina vaan sitä EDELLISENÄ sunnuntaina niin kuinka kuvittelet et jaksan käydä suihkussa sitä useammin? Ei oo mahdollista. Oon laiska paska. Arvaa vaa käyttäisinkö sitä käsisuihkua jos meillä sellanen olisi kotona. Vois iha vaa kusella käydessä samalla suihkuttaa vaikka sen kerran päivässä. Olis aika heaven ja luulis et kutinaki loppuis sit. Mut ei. Ei voi olla tietenkään käsisuihkua. Ni sit en pysty pestä tämän useammin. Ja kutina jatkuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Kai ny ku on tosiaa ne kuukautiset ja oon viimeks pessy yli viikko sit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ja arvaa onko muutenkin ihan todella vaikea raahautua silloin suihkuun kun pää on täynnä huolia niin paljon ettet jaksa enää mitään?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
GOD I DID NOT NEED TO SEETHAT

fucking quora IHAN OIKEESTI 😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭 GOD THAT PLACE IS..... 😭😂 WHY GOD WHY 😂😂😂😂😂😂😂😂

my eyes, my eyes 🙈

Okay........ Now how to get that away from my verkkokalvot 😭😂💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
but anyways, im so horny because of eunkwang but i dont like it at all
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ooh mä niin rakastan tätä kun side sattuu ja kutittaa persettä (huomaa sarkasmi)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Im sad 😔😭

Also why tf does life go like this

Äh

En tiiä mitä mun pitää tehä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
En voi tälle kaikelle mitään

En voi tehdä virheitä koska en voi sille mitään mitä teen, mitä ajattelen ja miten reagoin

Mikään ei ole mun syytä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Voi luoja

Voi luoja voi luoja voi luoja

Kuten sanoin mikään ei oo mun syytä mut silti miks mä ajattelen koko ajan tota miestä

Se ei oo mun syytä mut se vaan on vaikeeta mulle koska tuun surulliseks

Niiiiiiiiin surulliseks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Voi ei voi ei vittu nyt

Oon horny & sad samaan aikaan

Mitä se oikeen tekee mulle
Mua ahdistaa se kun se saa mut kiimaseks niin usein, ainakin, yleensä

Vieläkin

Niin

Se AHDISTAA todella paljon

Tänäänkin oon ajatellut ööh seksiä eunkwangin kanssa siis ekan kerran sillon kun heräsin olin ihan kiimanen, sit öäöö en muista kyl mut tuntuu että mun päähän tulee seksiajatuksia siit niin jatkuvasti että oon tänään kyllä ihan siis useamman kerran ajatellu

Lisäks koska se ei oo tarpeeks nii herätessä ajattelin myös masatoshia sillä tavalla

Mut tänään enemmän eunkwangia. Mut silti molempia. Ketään muuta en oo tainnu ajatella sillä tavalla tänään.

Mut joo en tykkää tosta 😭 tunnen itteni niin kauheen ällöks ku oon liian öööööm halukas mutta ei nyt ehkä joka päivä mutta tänään ainakin oon liian monta kertaa ajatellut varsinkin eunkwangista jotain hornya, edes silleen lyhyesti. Inhottavaa en tykkää yhtään siitä kun tekee mieli. Muutenkin kamala kaipaus niin se on vaan hirveetä 😭 haluun sitä ihan hirveesti 😭 oon kai sitten puutteessa kun ajattelen näin usein seksiä, no ei kai ihmekään jos haluaa jatkuvasti ja pitkän aikaa ihmistä jolta ei vielä kertaakaan oo yhtään mitään saanut 😂 voi olla että pikkasen turhauttaa kun on rakastunut ja haluaa niin eihä se masturbointi tosiaan välttämättä kaikkia niitä tarpeita tyydytä vaikka ehkä auttaakin jollain lailla, mutta ehkä siinä jää kuitenkin jonkinlainen henkinen kaipaus siihen jäytämään 😔 siis seksuaalinen jokin tarve jota ei pysty tyydyttää yksin, EIKÄ jonkun toisenkaa ihmisen kaa, vaa siihen vaa tarvii sen tietyn ihmisen mut se nyt vaan ei oo mahollista. Huoh. Mun sielu huutaa sitä pls i need him so much sexually 😔 and im just really sensitive please hold me and kiss a lot 😔 i love him 😔 on vaikeaa tuntea näin ja itkettää rakastan ja on niin ikävä ja haluan niin paljon häntä miks se saa mun seksuaaliset tunteet käynnistymään, inhoan..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Mut se on oikeesti vaan jotenki niin että se rakastuminen sytyttää seksuaaliset halut että ei mulla oikein taida muuten olla tämmöstä himokkuutta koskaan ellen vaa oo tosi rakastunu siihen

Kai se jotenkin noin on

Eli mul ois paljon helpompaa tän asian suhteen varmaan jos EN olis rakastunu kehenkään tai jos olisin ihastunut johonkin mutta vähemmän ihastunut

Voin kertoa et mul on ollu kuitenkin ihastuksia joista en oo ajatellut tollasta, ainakaan noin usein

Että... Tuntuu et eunkwang ja masatoshikin on ainakin sellasia että... Se menee ihan mahottomaks... :(((((((((((((( miks niin paljon 😔😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ja oikeesti mä

Mä haluun olla lähellä vaan ja

Mä haluun vaa pusutella

MASATOSHIIIIIIIIIIIIIII

mä haluun olla sen lähellä

En kestä ku en saa olla sen lähellä

KATO NY MITEN NÄÄ KAKS ON IHAN SAMA KEISSI OIKEESTI VITTU
 
Ylös Pohja