Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
OK THINK ABOUT ANYTHING ELSE BUT NOT SEO EUNKWANG






STOP THINKING ABOUT HIM
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
"Riippuvat rinnat on itse asiassa paljon kiihottavammat, kuin ns. normitissit, joita näkeee joka puolella'

Tiedän 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ei mulla nyt ihan samanlaiset oo mutta niinku samantyyppiset niin sitä just tarkotin että doesnt the sagginess just make you think about sucking or something XD cause they are so long?? Youd think.. joten jotenkin luulis et suurin osa miehistä pitäis niit seksikkäänä mutta se taitaa olla kuitenkin vähemmistö
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
And stop thinking about sex with eunkwang mähän sanoin jo et lopetat sen miehen ajattelemisen ihan kokonaan..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Siis mul on niinku suuria vaikeuksia vaan käsittää että miten mies voi kiihottua naisesta tai siis miks. En ymmärrä mitä kiihottavaa se siinä näkee. En ihan tosissaan ymmärrä. Ei must naisen kroppa oo mitenkään kiihottava.. mutta okei? Mietin vain usein että oikeesti ootteko ihan tosissanne vai onkse vaan siks et miehen "kuuluu" tykätä naisesta. Mun on vaikee ymmärtää et se on muka aitoa. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Okei sillee mä katon jotain kuvaa eunkwangista ja oon heti silleen "aaaaah 😭 haluun niin paljon sitä.. sexy.." mut mun on mahdotonta tajuta mite miehet voi tosissaan tykätä naisista en ymmärrä mikä meis on attractive. Mun mielestä ei yhtään mikään vaa inhoon tätä kehoa tosi paljon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Enkä mä eunkwangistakaan tiedä niin hyvin MIKS mä tunnen sitä kohtaan tällästä mut tunnen vaan... En tajua miksi se hurmaa mut niin vahvasti... En vois ikinä uskoa et sama tapahtuis toisin päin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Katoin jonku naisen alastonkuvaa ja en tajunnu siitäkää yhtään where the fuck is the appeal mut herranjumala ku siel oli miehiä kuolaamassa sen persettä ja tissejä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Mut ihastuuks miehet though samalla tavalla kun minäki? Et tunteeko ne oikeesti ihan samaa vai onkse jotenkin erilaista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Im just saying this:

Kuuntelin tätä biisiä äsken:



Ja KOKO. SEN. HELVETIN. AJAN. ajattelin vain masatoshia ja olin niin soft for him että aattelin taas vain et voi vittu terve jos toi mies ei oo top 2 nii sit en tiiä kuka muu muka..

Ihan oikeesti

Oon aivan liian soft sen takii

Aivan täysin soft

Tajusin oikeasti että mä en vaan IKINÄ voi lakata rakastamasta sitä. En ikinä tuu lakkaa rakastamasta sitä. En ikinä. Mä vaa tiedän sen.


En edes siinä tilanteessa jos seurustelisin eunkwangin kanssa vaa. En siltikään ikinä lakkais rakastamasta sitä. Enkä edes haluis. Eikä se edes onnistuis. Se ei lopu ikinä, ei edes silloin vaikka seurustelisin kenen tahansa muun kanssa. Se ei vaan lopu ikinä. If theres something i ever did right its loving him.

I just love him so much.

Im gonna cry.

I know its pathetic and i know im the WORST but i just love him so much.....

And i miss him so much right now.

I just

I just really fucking love that man.

I seriously dont think ill ever stop loving him even though maybe its not okay to feel this way but its just not going to end................

I just really... I just really go crazy because of him. Its like i cant describe what i feel for him.


And yeah maybe im too ugly and disgusting for him but so what, no matter how ugly i might be, i still feel like this ja enpä mä sille mitää voi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Oh shit it was villu phase.. nah, still.... I think... Because masatoshi.... Wasnt as bad then.. but it was a bit.. still..
 
Ylös Pohja