Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Siis mikä mua vaivaa siinä etten voi haluta jotain sellasta joka vois olla vähän helpompi saada tai jotenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ku mä vaan ajattelen eunkwangia koko ajan ja masatoshia en mä voi tehdä sille mitään että ajattelen niitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Minä: *katsoo eunkwangia*
Minä: KULTA 😭
Minä: *also thinks about sexy things 😭*

Uuh 😭😭😭😭😭 i hate him 😞

no...... it would feel so good 😞 why do i want him so badly 😭💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Juu

Oon niin tunteellinen en voi yhtään hallita tunteitani

Mutta oon tosi väsynytkin niin sekin vaikeuttaa asiaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Just sillo ku nukkumaa pitäs mennä nii alkaa nii hirvee ikävä ja kaipaus ettet pysty ees varmaa nukkuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Siis se addiktio on niin outoo

Et voikin olla niin addiktoitunut johonkin ihmiseen

Ja voit kattoo siit videoita mutta se ei aina auta siihen tunteeseen

JOSKUS, mut aika harvoin, se auttaa siihen tunteeseen tarpeeks et sul ei välttämättä ookaan sitä raastavaa kaipuuta. Siis eihän se oo koko ajan.

Mut joskus videoiden katsominen siitä ihmisestä ei auta yhtään vaan tarviit oikeesti sen syliä. Se on joku niin ihmeellinen hellyyden kaipuu etten ymmärrä ees. Et tuntuu ettei voi vaa elää ilman toisen kosketusta. Ja ei, en oikeesti vaan jotenkin usko että jonkun toisen kosketus siihen auttaisi. Se tunne kohdistuu niihi tiettyihin ihmisiin vaan. En mä kaipaa joltain muulta sitä kosketusta ja hellyyttä tai seksuaalista kosketusta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Tää tappaa mua nyt siis toista vuotta ja masatoshi keissi taas kahdeksatta vuotta

Ehkä nää tosiaan ei koskaan lopu..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
+ theres no fucking way to masturbate without making a mess so i sure as hell wont do that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Im sorry mut ku katot kuvia eunkwangista niin se näyttää niin :S hmm. Jooh. Kun kattoo kuvia siitä niin se on täysin väistämätöntä et vaan voi sille mitään tulee niin kauhee himo et kieriskelet tuskissas

Huoh

Pelkkä tavallisen kuvan kattominen siitä aiheuttaa tämmösen

Esim tämä:

No okei se on kyl liian viettelevästi muutenki tossa mut kuitenkin. Ei se oo ees paidaton kuva lol. Mut okei silti aika... Ööh.. sexy concept... Nii ahdistaa että tonki kattomine sit esim saa mut ihan niinku niin kuumaks ku vaa voi saada

Ajattelepa jos pelkän kuvan kattominen voi saada tämmöseks

Mietipä ku se oikeesti hyväilis koko mun kehoa läpikotaisin

Mä en ees halua tietää miten märäks tulisin siitä. Menisin varmaan niin sekaisin. Ajatuskin kuumottaa poskia 😑

Ihan kauheeta ku ei voi tyydyttää himojaan millään :D en rupee sotkee nyt yhtään :DDDDDD ihan kauheen ahistavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Helvetti että toi vuotaminen on jännä tunne. En tiedä oliko se verta vai jotain kiihotusaineiden vuotamista 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀 kuitenkin 😐 jos olisin eunkwangin seurassa ja mulla tuntuis tolta nii oisin aivan punastunu ja sitä rataaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Mut life feels fake

Tää ei voi olla totta

En usko et elämä on totta

En tiiä onkse paha mut jotenkin mun on vaikee kokee elämä todellisena
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Do u know how much fatter i would feel if i was with him

Imagine me sitting on his lap and like my thighs are SO HUGE compared to his thighs

Id feel really.. like... I dont know.. really fat and then maybe i would get insecure actually i already feel insecure

On eri asia kattoo omaa kroppaansa muuten mut sit kun alkaa ajatella eunkwangia niin jotenkin se menee vaa vaikeemmaks

Koska tykkäsin aidosti mun ulkonäöstä vähän aikaa sitten viel

Mut nyt ku oon miettinyt eunkwangia niin paljon ja ajattelin et jos istuisin sen sylis niin jotenkin siit tuleeki vaa yhtäkkiä niin huono olo :D :( huoh

PAHA MIELI 😭😰 frfr
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Koska se korostaa niin sitä et oon läski kosk se ei oo ja sit siit tulee jotenkin... Ahdistava tunne. Siis pelkästään kuvitelmasta. Koska ku näin mun reiden äsken nii se vaan näytti niin valtavalt ja it just feels so weird ja emt mua itkettää ja tällee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
VOI JEESUS tajusin just et mun rinnat varmaan hölskyy enemmän kun mitä ees ite tajuun. Varsinkin koska en yleensä käytä rintsikoita. Aaaaaa. How to not be anxious and just let them move freely 😰😰 en haluis AINA kävellessäni olla nolostunut kun mietin kuinka paljon ne saattaa hölskyä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
"We can stop staring at your chest hams about as much as you can stop your periods ;)."

Ok but see if i saw a guy staring at my chest i would panic and think that hes looking with disgust, fr. Id think in my head like "OH MY GOD why do you look are they so horrible" 😭😭😭😭😭😭 oikeesti. Im not even kidding, its the truth.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
OK IMAGINE me and eunkwang meeting someday randomly and talking and id see him glancing at my boobs i would IMMEDIATELY think that he HATES them. Oml. Oon tosissani.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Entäs se yks kerta ku olin kaupas ilman rintsikoit must tuntu et yks mies katto ja sit must vaan tuntu et se ois ollu sillee "😒" tuomitsevasti eikä sillee "🤤"

En kyl tiiä mut mulle tuli sellanen olo et se kattoo sillee ew mikset käytä rintsikoita
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
"
Miksi te aina sanotte että joku muu merkkaa enemmän kuin ulkonäkö. Siis ihan kuin joku ei muka oikeasti voisi tykätä tuhdimmista ja riippuvatisuisista.

Mulla oli lukiossa kaveri joka muutamaan kertaan itki mulle sitä, kun muut pojat kiusaavat, mutta hän ei voi sille mitään että hän tykkää lyhyistä ja tosi pyöreistä tytöistä. -Ja sellaisen sit kasvettuaan otti. Ja taatusti tykkää!"

NIH. sitä samaa minäkin aina ihmettelen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Mut oikeesti toi on kyl outoo en vaa ymmärrä miks häpeilen rintojen heilumista nii paljon. Ahdistavaa. Haluisin ihan rauhassa kulkee ilma liivei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
BUT STILL


WHY is eunkwangs shortness sexy

Its SEXY BUT I DONT KNOW WHY
 
Ylös Pohja