Hitto emmä tiiä, tuntuu tosi oudolta ku kävin kävelyllä ja sit kuuntelin photographia niin mulle tuli sellain voimakas kokemus ja sit en niinku yhtään ollu surullinen enää mun ihastusten takia. Sillee mietin jopa niit kaikkii yuto-unii, ja hui-unii, ja kaikkii muitaki, ja hitto, mua ei vaa pelottanu eikä surettanu enää. Aattelin et ei mua haittaa mikään. Et mul on ne unet ja oon saanu kokee sen minkä oon kokenu, et mua ei niiku ahista se enää. Se tuntu niiku ns. kauniilta sillä tavalla kun se on tapahtunut. Siis yuto, hui, eunkwang, masatoshi, taeil, villu, timppa, you name it. Et ei sillee harmittanu se yhtäkkiä enää ollenkaan. Tunsin sellast tosi syvää kiintymystä, ja mietin vain kaikkii niit unia (ja muitakin muistoja) sillee pelkästään lämmöllä eikä mua vaan haitannut mikään. Eikä mua siis haittaa vieläkään. Mikä on outoo.
Äsken katoin yutost jotain ja oon edelleen sillee se on niin ihana, mut mua ei vaan pelota yhtäkkiä enää yhtään. Must on vaa ihanaa et oon saanu nähä ne kaikki sadat miljoonat unet niistä kaikista, awww se taeil unikin silloin syksyllä, awwww se oli niin ihana 💗💗💗💗 rakastan. Mut mua ei oikeesti pelota yhtään 😂 mite on mahdollista että on ihastunut mut ei pelkää yhtään enää. Eikä harmita. Ja sitten muutenkin ajattelin kans sensillee et vaik tuntuiski kipua nii se kipu ei oo pysyvää (lol, "kipu häviää häviää, se ei ole pysyvää pysyvää" :D) niin sit mä vaa jotenki aattelin et hitto eihän se sit haittaa mitään kun ei se oo pysyvää kuitenkaan se kipu. Ja muutenkin yhtäkkiä näin kaike vaa positiivisena ei mua ahistanu yhtään et rakastuin eunkwangiin tai kehen tahansa muuhunkaan. Et siin ei oo niiku mitää ahistavaa. Outoo :D mut hyvä homma.
Tietty ajattelin kuiteski sillee et "rakastan aina 💗💗" mut nii tosiaa en nähnyt siin mitää kamalaa
OLIN JOPA SILLEE et vaik eunkwang ei ikinä olis OIKEESTI mun nii ei se haittaa mua yhtään :D hes still my eunkwang, aina, täysin riippumatta siitä saanko sitä vai en. Ei se mua haittaa. Se on aivan se ja sama. Hes still my eunkwang ei se niiku mua häiritse. I love him anyway, eikä se haittaa mua enää pätkääkään.
KERRANKIN.