Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
EUNKWANG VS VILLU 😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰 omg .... En voi...........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Siis katoin vaa pitkästä aikaa tän ja I HATE YOU 😭😭😭😭😭😭😭😭:

AAAAHHHHHHHH STOP

I HATE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
I hate:
- villu
- eunkwang
- masatoshi

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 LOPETTAKAA TYHMÄT
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Siis ihan tosissaan katoin tätä kuvaa:

Tai näitä kuvia siis monikossa

Ja olin vaa sillee "😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂"

Siis tiiäks ku ei se tuu aina se tunne

Mut joskus tulee se sellanen tunne et oot vaa sillee "😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 MITÄ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 OO TOSISSAS 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂"

tai sillee tulee kauhee huutiskohtaus sen takii ku tuntuu nii epätodelliselt

Ei se ruma oo ku sehä o just ihana (ja sexy mut ei ny mennä siihe) mut saan noit huutiskohtauksii siit et se on vanha 😂😭

En tiiä miten se voi tuntua niin ns. Epätodelliselta 😂😂😂😂😂😂

Yhtäkkiä olin vaa sillee ".......................?" Ja sit aloin nauraa 😂
OOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAA


HHHHHHHHHHHHHH

Im Fine Damson Idris GIF by Snowfall
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
*kattoo masatoshii*
"SÖÖTTI 😍😍😍😍😍😍😍😍😱😱"
Ja sit tää fiilis:
The Simpsons Cartoons GIF
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
MITÄ VITTUA???????????? EIKÖ ME SOVITTU ETTÄ TÄLLÄINEN SEKOILU LOPETETAAN 😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Omg its so difficult but i love the smile at the end omg 🥹 see thats what i mean

OMG such mental support
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
"i like men who are 30 years older than me "

Idk this sounds so 😂😂😂😂😂 wtf matskulta

Sillee okay.... Be weird then 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Mä en tiedä mistä tää tuli mieleen mut rupesin miettii et miks ihmeessä se jotenkin normalisoidaan että parisuhteesta tulee ystävyyssuhde pelkästään. Must on ihan järjetöntä olla yhdessä jos ei oo enää MITÄÄN liekkiä yhtään. Et jos sä näät sen pelkästään ystävänä enää niin en todellakaan ymmärrä miks kukaan pysyis sitte suhteessa enää. Olkaa sit rehellisesti vaa ystäviä jos ei kipinää enää oo. Ihmeellistä toi normalisointi että "kaikissa suhteissa kipinä sammuu lopulta" no okei,,, en kyllä usko... :D Jotenkin mua on aina häirinnyt toi että oot aviomiehes kanssa pelkkä ystävä. Eihän siin oo mitään järkee mun silmissä 😂 mut toki tehkää mitä haluutte mut kyl mäki saan tehdä mitä haluun et ei kenenkään TARVI pysyy suhteessa vaa siks et "kaikki kipinät sammuu lopulta" :D kyl mä ainakin uskon et tekisin niin et jos näkisin sen kumppanin enää pelkkänä frendinä ni sit haluisin varmaa olla sillee et hei erotaanko ja ollaa pelkkiä ystäviä sit ku niihä me muutenki ollaa tai en mä ainakaan rakasta sua enää sillä samalla tavalla vaa pelkkänä ystävänä enää :D

No siis, hypoteettista pohdintaa koska en oo suhteessa mut kuhan ajattelin, jostai syystä

"Pelkkänä ystävänä" ihan ku se ois jotenkin huonompaa rakkautta muutenki, lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Mua vaan hämmentää itteeni se että rakkaussuhteen ja ystävyyssuhteen rajaa hämärretään et ollaa niiku olevinaa yhessä mut siin ei oo enää todellisuudessa mitään tunnetta, niiku romanttista rakkautta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Hitto emmä tiiä, tuntuu tosi oudolta ku kävin kävelyllä ja sit kuuntelin photographia niin mulle tuli sellain voimakas kokemus ja sit en niinku yhtään ollu surullinen enää mun ihastusten takia. Sillee mietin jopa niit kaikkii yuto-unii, ja hui-unii, ja kaikkii muitaki, ja hitto, mua ei vaa pelottanu eikä surettanu enää. Aattelin et ei mua haittaa mikään. Et mul on ne unet ja oon saanu kokee sen minkä oon kokenu, et mua ei niiku ahista se enää. Se tuntu niiku ns. kauniilta sillä tavalla kun se on tapahtunut. Siis yuto, hui, eunkwang, masatoshi, taeil, villu, timppa, you name it. Et ei sillee harmittanu se yhtäkkiä enää ollenkaan. Tunsin sellast tosi syvää kiintymystä, ja mietin vain kaikkii niit unia (ja muitakin muistoja) sillee pelkästään lämmöllä eikä mua vaan haitannut mikään. Eikä mua siis haittaa vieläkään. Mikä on outoo.

Äsken katoin yutost jotain ja oon edelleen sillee se on niin ihana, mut mua ei vaan pelota yhtäkkiä enää yhtään. Must on vaa ihanaa et oon saanu nähä ne kaikki sadat miljoonat unet niistä kaikista, awww se taeil unikin silloin syksyllä, awwww se oli niin ihana 💗💗💗💗 rakastan. Mut mua ei oikeesti pelota yhtään 😂 mite on mahdollista että on ihastunut mut ei pelkää yhtään enää. Eikä harmita. Ja sitten muutenkin ajattelin kans sensillee et vaik tuntuiski kipua nii se kipu ei oo pysyvää (lol, "kipu häviää häviää, se ei ole pysyvää pysyvää" :D) niin sit mä vaa jotenki aattelin et hitto eihän se sit haittaa mitään kun ei se oo pysyvää kuitenkaan se kipu. Ja muutenkin yhtäkkiä näin kaike vaa positiivisena ei mua ahistanu yhtään et rakastuin eunkwangiin tai kehen tahansa muuhunkaan. Et siin ei oo niiku mitää ahistavaa. Outoo :D mut hyvä homma.

Tietty ajattelin kuiteski sillee et "rakastan aina 💗💗" mut nii tosiaa en nähnyt siin mitää kamalaa

OLIN JOPA SILLEE et vaik eunkwang ei ikinä olis OIKEESTI mun nii ei se haittaa mua yhtään :D hes still my eunkwang, aina, täysin riippumatta siitä saanko sitä vai en. Ei se mua haittaa. Se on aivan se ja sama. Hes still my eunkwang ei se niiku mua häiritse. I love him anyway, eikä se haittaa mua enää pätkääkään.

KERRANKIN.
 
Ylös Pohja