No siis, en voi kieltää, kyllähän se vituttais kattoo vaiks taeilii jonku toisen kaa mut honestly, silti. En voi sanoo ettei se vituttais yhtään tai tuntuis yhtään pahalta mut ku mua auttaa se ku tiedän et se menee oikein ja tiedän ettei se kipu oo ikuista ja kukaan ei silti voi viedä sitä pois mitä taeil (esimerkiks) merkkaa mulle. Onhan se karinkin kanssa sama. Se oli tärkee juttu eikä kukaan voi viedä sitä multa pois. Tai huita. It was supposed to happen that way. U know. Niiku mua ei haittaa vaik tykkäisin niist ikuisesti, ei vaa tunnu et mul ois mitää hätää.
Mitä sitte jos masatoshi löytää jonku toise enkä saa sitä ikinä? Sillon se on tarkotettu niin, ja totta kai se sattuu mut tosiaa ei se kestä ikuisesti se kipu, ja vaikka se kuinka olis jonku toise kanssa ei se voi viedä sitä pois mitä se ihminen on merkinny mulle. Se on silti ollu mun elämäni rakkaus, yksi niistä, niin vaikka se kuinka seurustelis toisen kaa ei se poista sitä et he's still my love. En vaa jotenki pelkää enää ja se on helvetin omituista. Mutta hyvä vaan. En valita ollenkaan.