Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Et must nää on nykyää vaa nii ihania muistoja eikä siin ookaa mitää pahaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Miten ihmeessä voin ajatella noin :D et ne on ihania muistoja? Mitä helvettiä kuka mä oikee oon yhtäkkiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Eikä tää oo mitään pakottamista vaa ihan aidosti se vaa tuli jostakin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
OUTOO XD

miten eunkwang voi yhtäkkiä ollakin ihana muisto

Siis ihan ku se olis ohi, ei se oo, mut niiku nii :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Herranjestas mitä tää on, eiks pitäis alkaa jo ahistaa

Tää ei oo normaalia xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
No siis, en voi kieltää, kyllähän se vituttais kattoo vaiks taeilii jonku toisen kaa mut honestly, silti. En voi sanoo ettei se vituttais yhtään tai tuntuis yhtään pahalta mut ku mua auttaa se ku tiedän et se menee oikein ja tiedän ettei se kipu oo ikuista ja kukaan ei silti voi viedä sitä pois mitä taeil (esimerkiks) merkkaa mulle. Onhan se karinkin kanssa sama. Se oli tärkee juttu eikä kukaan voi viedä sitä multa pois. Tai huita. It was supposed to happen that way. U know. Niiku mua ei haittaa vaik tykkäisin niist ikuisesti, ei vaa tunnu et mul ois mitää hätää.

Mitä sitte jos masatoshi löytää jonku toise enkä saa sitä ikinä? Sillon se on tarkotettu niin, ja totta kai se sattuu mut tosiaa ei se kestä ikuisesti se kipu, ja vaikka se kuinka olis jonku toise kanssa ei se voi viedä sitä pois mitä se ihminen on merkinny mulle. Se on silti ollu mun elämäni rakkaus, yksi niistä, niin vaikka se kuinka seurustelis toisen kaa ei se poista sitä et he's still my love. En vaa jotenki pelkää enää ja se on helvetin omituista. Mutta hyvä vaan. En valita ollenkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Ehkä se jotenkin nous se tunne näist muistoista. Mietin siinä kävellessäni muutenkin sitä faktaa kuinka kauan masatoshi on ollut. Niin kuinka paljon siit on aikaa ja kuinka paljon mul on muistoi mitkä liittyy just siihe ihmisee. Jotenkin yhtäkkiä kaikki alkoi näyttää vaa kauniilta eikä yhtään ahdistavalta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Koska u know hes still my crush.

Even if he will never ever be my boyfriend he will ALWAYS be my crush. Erittäin merkittävä asia mun elämässäni siis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Eikä kukaan voi käskeä mua unohtaa sitä, tapahtu sit mitä vaan. Nii en koe mitää paineita myöskää siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Tiedän et kuulostan teiniltä mut sekää ei haittaa mua enää ollenkaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Inhoan tuomitsevia ihmisiä siis ja en jaksa ees kuunnella niitä XD enkä anna niiden mielipiteille mitään painoarvoa enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Mut kummiski

Katoin kuvii masatoshist ja tällee ja yhtäkkiä olin sillee miks ihmees kellää pitäs olla mitää ulkonäköpaineit (mulla esim) kosk ainakin se miten mä tunnen masatoshii kohtaa ni tykkään siit, piste, nii tavallaa jos mä voin tuntee sitä kohtaan noin, niin miks munkaa tarvis ahistuu yhtää mun ulkonäön takii. Jos joku rakastuu muhun nii se rakastuu ja sillon luulis sen tuntevan sillee niiku mä tunnen masatoshist eli niiku............. Fr. Mitä väliä esim jollai vanhenemisel vaikka :D eihän mun tarvi ahistuu siitä ollenkaan. Lol.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
Ei mua ainakaan harmita esimerkiksi mun rinnat ollenkaan nytten 😂 mikä niissä pitäs harmittaa?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,124
Reaktioarvo
2,928
All i think about is masatoshi

Well, not ALL

but still

And i dream of him basically every time i sleep
 
Ylös Pohja