Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
Onhan tämäkin kyllä aika romanttista olla rakastunut kahteen XD

Varsinkin kun niistä ei tule ikinä mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
Must se on niin outoo miten samaan aikaan ees kykenee ajatella kahta, tai useampaa

Tai niinku näköjään tää mahollista on mut niiku oikeesti, miten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
Ku sitä aina ajattelee et ei romanttisesti voi rakastaa useampaa ku yhtä samaan aikaan, platonisesti kyllä voi mut romanttisesti tietenkään ei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
Tai se vaa on hulluu mite ees kestää aatella kahta koska se on niin aikaavievääkin yms
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
Tai yhtä aikaavievää kuin yhden ihmisen ajatteleminen... Eli melkein kaikki aika menee siihen.. 😂 mutta tosiaan.. se on vain niin intensiivistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
You never even THINK siis sä et ajattele hetkeäkään et joku vois olla noin mahdoton unohtaa, et koskaan sitä tajuu

Vaikka sain sen "aavistuksen" lapsenakin (siitä???? Vai?? En tiedä????) niin vaikka ajattelin et okei ill have a husband or something mut en ikinä tainnut ymmärtää siin vaiheessa miltä se oikeesti tuntuu

Ei ollu hajuukaan milt se voi tuntuu ja miten mahdotonta on unohtaa sellanen ihminen johon on joskus rakastunu niin lujaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
Tai tavallaan en ees ite tajuu sitä. Kuinka rakastunut voi johonkin ihmiseen olla. Tai mä oon vieläkin aika shokissa siitä että se on näin suuri rakkaus mulle sitten kuitenkin niin tuntuu etten oo ihan sisäistänyt koko hommaa muutenkaan vielä. Sillee ku varmaa oikeesti luulin koko jutun olevan ohi muutenki. Sit ootki vaa sillee hei otetaas taas kerran tämä.
 
Ylös Pohja