Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
En oo vieläkään kunnolla tajunnu sitä et se oikeesti on ihan siis näinkin paha, ja et se on taas tai vielki

Enkä tiiä tuunko tajuumaan tätä kaikkee viel moneen kuukauteen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Näin isoissa keisseissä riittää sisäistettävää

Ja liikaakin

Jos totta puhutaan en oo tainnu ymmärtää vielä montaa muutakaan juttua

En varmaan eunkwangiikaan oikeestaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis eiks täs maailmas oo ketää jonka mielestä aknenaamainen nainen on kaunis. Ei ainakaan löydy keneltäkään sellasii kommenttei. Kaikki vaan jotain "kuinka saat kauniin ihon", ihan kuin akne ei sitten olisi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"So if you have bad acne, dont worry! There will be people like me who find it very cute."

Löysinpä ainakin yhden kommentin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"Kysyimme lukijoilta ja miesraadilta, mikä ikä pukee naista kauneimmin. Vastaus saattaa yllättää monet."

Se oikea vastaus on siis kaikki iät, mutta suurin osa ei toki tätä tajua.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siihen on toki vielä kauan kauan aikaa, mutta vähän aikaa sitten havahduin järkyttävään ahdistukseen kun tulin ajatelleeksi miltähän minäkin näytän 50-vuotiaana. En osaa kuvitella mutta oma mielikuva oli heti negatiivinen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vaikka tietenkin toi ikääntymisjuttu ei päde sitten esim masatoshiin ja tuskinpa eunkwangiinkaan sitten joskus, mutta minuun se tietysti pätee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Että olen jo valmiiksi ruma mutta ajan myötä vain yhä entistäkin rumempi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mutta tietty oma ihastus tai siis ihastuksethan ne on aina mun silmissä täydellisen näköisiä että

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En kyllä alasti näyttäydy perkele kenenkään edessä ikinä, saatana, enkä näyttäytyisi vaatteissakaan mutta kun mulla ei valitettavasti oo näkymättömyysviittaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eunkwang ja masatoshi on niin söpöjä mun silmissä mutta ehkä mäkin oon söpö tai niiku.. miks mä en olis söpö 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eikö koskaan tajuta sitä että seksuaalisuus on oikeasti herkkä ja vaikea asia jonka ympärille ei saa luoda minkäänlaista painostusta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kaikki on muutenkin nyt ihan sekaisin koska näköjään mulla on niin monta ahdistuksen aihetta että kiitos vaan vitusti siitäkin..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oh and you cant ever win in this world.

Jotkut joka tykkää esimerkiksi vanhemmista naisista haukkuu näköjään nuorempia naisia. Sit ne jotka tykkäävät nuoremmista haukkuu että vanhemmat naiset on niin rumia. Jotkut ei tykkää laihoista naisista ja haukkuu niitä. Jotkut ei tykkää pyöreistä naisista ja haukkuu niitä. Jos sä et halua seksiä niin sua haukutaan. Jos sä haluat seksiä niin sua haukutaan. Yms keksi tähän mikä tahansa asia. Jos sä oot lyhyt nii pitkät naiset on katkeria sulle mut toisaalta moni mies sanoo sitä et lyhyet naiset ei näytä hyvältä. Jos sä oot pitkä niin on niitäkin miehiä jotka sanoo että pitkät naiset ei näytä hyvältä. Sit on ne naisetki jotka sanoo että "tall people carry weight better". Sitte joidenkin mielestä ei sais olla aknee. Sitte joidenkin mielestä ei sais olla karvoja ettei sais niiku olla keho normaalissa luonnontilassa. Sitte jos sul on persoonallinen pukeutumistyyli niin seki on väärin. Sitte jos kuljet spurguvaatteissa eli niissä verkkareissa nii seki on väärin. Ihan sama mitä IKINÄ teet ni se on väärin :D niiku theres no way. Et voi mitenkään voittaa. Et mitenkään vaikka kuinka yrittäisit.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oh ainiin ja unohdin, jos oot liian vähissä vaatteissa nii seki on, kappas, väärin

Ylös Pohja