Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Etkä saa edes haista hielle vaikka se just ON luonnollista, dödöthän ne niitä epäluonnollisua tuotteita on. Ei sillä ettei niitä SAIS käyttää, saa ja käytänhän minäkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ja VÄHINTÄÄNKIN alapään karvotusta pitää SIISTIÄ jos ei muuta. No, en minä ainakaan oo karvoitukseeni koskenut ollenkaan aikoihin. En siisti, en leikkaa saksilla, en sheivaa, en koske ollenkaan. Nykyään. Kun en satu haluumaan. En ollenkaan. Niin enpä siksi halua sitä parisuhdettakaan koska siinä ei pysty olla omana itsenään, paitsi ehkä hyvinkin harvoissa tapauksissa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Et sais olla nuori nainen koska niitä haukutaan, et sais olla vanha nainen koska niitä haukutaan, saako täällä olla ollenkaan enää olemassa? Eipä saa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Tämänkin takia kehopositiivisuus on tärkeää ja se ei ole mitään sen kummempaa kuin kaikenlaisten kehojen oikeutta olla olemassa, piste. Eikä mitään vitun "positiivista ajattelua".
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Se positiivisuus sana kyllä hämää siinä, et ehkä joku muu nimi olis parempi sille
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ja sitä en kanssa ymmärrä että kuulemma "normaalipainon rajoihin mahtuu iso liuta erilaisia kehoja" no ei kyllä kovin, kun en minäkään niin hirveän lihava ole ja EDES MINÄ en silti mahdu normaalipainoon. Vaikka mun lihavuus on ihan sieltä melkeinpä lievimmästä päästä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Tosin oon LÄHES normaalipainossa. Huom. Lähes.

Niin ne kilot tiputtamalla mun kehon ulkonäkö tuskin muuttuisi paljon. Joten ehkä joo siihen mahtuu sitten sellainen pieni pyöreys. Mutta mikään muuhan ei TIETTY ole suotavaa. Ei. Se on jo ihan kauhistus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ainoastaan pieni pyöreys on sallittua ja kaikki muut voikin sitten laihduttaa tai vaihtoehtoisesti tappaa itsensä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Et mun puolesta ihan kaikki ihmiset saa haistaa vitun ja painua niin pitkälle musta ku vaa voi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Niiku älkää edes puhuko mulle, älkää edes interact with me. Paitsi normaalit ihmiset.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ja kaikki SEURUSTELUKUMPPANIT varsinkin voi pysyy niin kaukana must ku voi. Sellanen kuva tullu seurustelusta etten voi kuin yökkäillä. Ei pienintäkään halua siihen hommaan. Paitsi EHKÄ jos sellasia yksilöitä on harvassa jotka on NORMAALEJA.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Tää ei sitten ole edes sukupuolikysymys, naiset on usein yhtä typeriä idiootteja kuin miehetkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Jumalauta jos mä en kelpaa (niin kuin en kelpaakaan kenellekään omana itsenäni) niin sitten oon ihan mielihyvin aivan itsekseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ja venaa

Eihän mun tehtävä ole näyttää hyvältä ketään varten. Ei edes poikaystävää varten, jos sellainen olisi. Se ei tosiaankaan oo mun tehtävä. Ei ketään varten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Ja helvetti, mä en edes tajua mikä voi haitata jossain ihokarvoissa jotain kumppania. Lähtee kävelee sit jos ei miellytä. En ymmärrä miksi joku taipuu ulkonäön muuttamiseen toisen takia, kun voisi vaan jättää sen tyypin.

Niiku oikeesti huutistelin kun jotain, olikohan se vauva-palstalla häiritsi sen tyttöystävän perskarvat :DDDDDDDD sano jtn "kehtaisikohan asiasta mainita" ja "ei ole kauhean kaunis näky takaapäin pantaessa" no hyvänen aika sentään mies, jos sua häiritsee niin lähde! :D äläkä rupee sanoo sille että sen pitää alkaa poistamaan perskarvojaan :D ongelma on sussa silloin, mies, ja silloin SINÄ voit häipyä. Etkä ala ehdottelemaan jotain että hei sä voisit tehä ulkonäölles jotain 😂😂😂😂😂 huhhuh, ei tainnut sekään mies olla yhdessä hänen kanssaan rakkaudesta, ei ainakaan siltä vaikuta. Ketä helkkaria häiritsee luonnollinen karvoitus jos se on niin kova pala niin älä silloin seurustele hänen kanssa. Muutenkin on näköjään vieraannuttu ihmisen normaalista kehon tilasta jos KARVOITUS häiritsee. Herranjumala :DD ihmiset ON karvaisia, UUTINEN. ei ehkä ihan yhtä karvaisia kuin usein muut eläimet mutta silti karvaisia ollaan mekin. Eikä niitä karvoja tarvitse poistaa :DDDDDD tsiisus. joo-o.... Tämmöstä täällä maapallolla....... Olen idioottien ympäröimänä

Siis miten se on noin vaikeaa hyväksyä että ihminen on karvainen luonnostaan XDD ei se VOI oksettaa. Tai siis oksettaa varmaan siksi että niitä ei hirveesti oo totuttu näkemään, luulisin. Nii sitte ikään kuin tottuu siihen että karvattomuus olisi muka luonnollista. Mutta ajattelepa nyt, tää on sama asia kun kaikki ihmiset yhtäkkiä alkais vedellä päitään kaljuksi niin kyllä hiuksetkin varmaan olisi silloin oksettava asia kun niihin ei enää olisi totuttu. Mutta näin kun sanoisi että "hiukset näyttää oksettavalta" niin ei kukaan tajuaisi, kun niitä ei pidetä oksettavana. Yhtä älytöntä on pitää mitään muuta karvoitusta oksettavana, kuin hiuksiakin olisi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Voi hyvänen aika ihan oikeasti 😂😂😂😂😂😂😂

Joo no, itse pidän karvani ja muunkin kehoni sellaisena kuin se on, ei tarvitse kuumotella.. ja siinä kannassani myös pysyn..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Mutta siitä huolimatta oon kyllä ihan jatkuvasti huolissani esteettisestä miellyttävyydestäni
 
Ylös Pohja