Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
No . Nostalgiasta huolimatta..

Oon silti päättäny.. et en haluu ketää muuta ku eunkwang/masatoshi.. 💀 en jaksa ajatella muita enää sori

En vaa jaksaaaaaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Sitä paitsi

Kukaa ei oo niit parempi ja ne on jaetulla ykkössijalla 💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928

Luin mun vihkoi ja ilmeisesti tää on ollu joskus biisi mitä oon kuunnellut mutten muista yhtään?????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Why sit in the bleachers, timid and afraid
When Edna you look like the whole parade 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Okei äsken hämmennyin kun näytti yhtäkkiä ihan pieniltä mun rinnat :DDDD en tiedä johtuuko se sitten vain siitä kun alavartalo on niin leveä mutta tuntui oikeasti ihan säälittävän pieniltä omat rinnat :D siis jotenkin, en tiedä, ylävartalo on vain niin pienen näköinen. Mutta kai ne kuitenkin tavallaan niinkun isot pitäisi olla? Kai? En oikein tiedä mitä ajatella XD yhdessä hetkessä näyttää tosi pieneltä koko ylävartalo ja välillä sitten taas valtavan isolta. Ihan oikeasti. Näen itteni eri tavalla koko ajan. Mutta kai se tulee siitä mikä on ala- ja ylävartalon suhde, eli alavartalo iso ja ylävartalo sitten suhteessa siihen melkoisen, säälittävän pieni :D hassultahan se näyttää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Luoja ku soi päässä vaan: "sauli on hopeakettujen aatelia" 😩😩😩😩😩😩🎶🎶 okkkk hyvä biisi...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
+ "näin miehen näkökulmasta ainoa positiivinen asia on että savolaistytöt kuvittelevat tämän olevan suomen ateena" jne jne
 
Ylös Pohja