Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
En tod kehtaa soittaa kriisipuhelimeenkaan ja puhua siellä asiasta

Kaikki ammattiapu on kyl off limits
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
I really dont trust anyone anymore.

Kukaan ei jaa samaa ideologiaa mun kaa.

Lähes jokainen tavallinen ihminen fat sheimaa, tai jollain tavalla painostaa terveellisyyteen, tai jotain vastaavaa.

Kellään ei oo sellasta samanlaista ajatusmaailmaa kun mulla. Ei kellään.

En halua olla tekemisissä ihmisten kanssa. Ne on ihan vitun tyhmiä idiootteja :D tai siis voin olla mutta ärsyttää kun kukaan ei jaa mun ajatusmaailmaa.

Nii en sit ymmärrä tai jotenkin mua vaan ärsyttää ihan kaikki maailman ihmiset kun niiden mielipiteet on vääriä tiäks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Almost all guys would think that about me

So

Miks haluisin olla ihastunut johonkin sellaseen joka kuitenkin ajattelis must et oon liian lihava
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Like i seriously dont believe that he would ever find me attractive joten MIKSI IHMEESSÄ oon ihastunu sellasee ihmisee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Sitä paitsi, tää ei joka tapauksessa johda mihinkään ni luuleks et haluun olla ihastunut siihen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Haluun mennä rintaleikkaukseen mun on pakko oikeesti mä en kestä tätä enää.

Pelkään vain sitä etten kuitenkaan tykkäis sit siitäkään tuloksesta joten siks en voi mennä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Tai ehkä mun pitää yrittää alottaa bdd:n hoito jossain vitun psykologilla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Ei oo vaihtoehto mennä mihinkään paikan päälle juttelemaan, ei kiitos. Kriisipuhelin, sekasin chat, ainoita vaihtoehtoja, mut oon todennut ettei ne auta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
WHAT 😂😂😂 mikä logiikka siinä on että Salkkarit auttaa

Voi jeesus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Hm.

Näin jotain sellaista unta, mikä sai mut ajattelemaan asiaa ja tajusin että varmasti näen tän asian ihan eri linssin läpi iän myötä. En vain tiedä kuinka paljon ikää siihen tarvitaan tarkalleen. Olisihan se kiva että se auttaisi heti, mut ei. Ainakin mulla on sellainen uskomus että varmaan nyt viimeistään 50-vuotiaana jos ei aiemmin niin todennäköisesti nään aivan eri kannalta tän koko jutun, jolloin todennäköisesti ihmettelen miten tää on voinut olla mulle edes ongelma. Niin ainakin luulen.

Muistelen, että siellä yhdessä paikassa missä olin niin ne ohjaajat myös sanoi että niillä helpotti vanhemmiten, tosin en muista oliko se just ulkonäkökriisi vai joku muu asia, mut ehkä ulkonäkökriisi. Vai oliko se ahdistus. Tai ahdistusta sekin kyllä on.

No mut luulen kuitenkin ite ainakin että se helpottaa aivan merkittävän paljon, mutta haluaisin kyllä että se loppuis nyt jo. Nyt en sitten malta oottaa vanhenemista koska haluan ratkaisun asiaan jo. Mutta en mä kyllä sitten taas toisaalta halua ajan kuluvan yhtään nopeammin.


Ja se menee nyt jo nopeasti

Mutta en tiedä, tuntuu vain että meillä nuorilla on aina just ne hirveimmät ulkonäkökriisit ja vanhemmiten helpottaa. Esim en oo kuullu kenenkään viiskymppisen edes kärsivän mistään bdd:stä. En tiedä miks mutta ilmeisesti sen ikäiset osaa kai jättää ne ulkonäköasiat rauhaan. Ei mun äitikään stressaa melkein ollenkaan sen ulkonäöstä ja se on... 58? Mä taas hypin seinille joka päivä ja mietin välillä itsemurhaa niin joo-o. Mutta esim se ei kyllä ookaan somessa yhtään. Mutta on se siitä iästäkin varmasti kiinni paljon. Mä en vain oikein osaa kuvitella viisikymppisten ja sitä vanhempien kriiseilevän ulkonäöstä mutta voin ehkä olla väärässäkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Ja jos miettii en todellakaan esim 14-vuotiaana tehnyt kuolemaa ulkonäön takia tällä tavalla. Kaukana siitä. VAIKKA mua kiusattiin niin voin silloinkin paremmin tämän suhteen kuin nyt.

Tosin muistan kun.. okei se ei ollu ehk 14-vuotiaana, mut oisko se ollu 12-13-vuotiaana, niin otettiin kaverin kaa kuvia ja stressasin ihan hirveesti miltä mun kainalot näyttää mut se oli sellasta erilaista stressaamista. Nimittäin silloin se oli aivan ehdoton sellanen ettei saa näkyä karvoja kainalossa, ja nykyään taas tiedän, että saa.

Mutta silti mun olo ulkonäön suhteen on nykyään pahempi, mikä on ehk outoo?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Mutta ei, en halua sen tulevan nopeammin kuin se tulee, mutta tiedät mitä tarkoitan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Mutta tiäks kun siin on sekin ettei silloin edes tarvitse näyttää miltää tietyltä, koska ketään ei kiinnosta joku vanha ruma ämmä :DDDDD nuorien naisten täytyy vaa aina näyttää tietyltä ja mietin teenkö just sen takii kuolemaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Joka tapauksessa, oon vakuuttunut siitä että tää helpottaa ajan myötä aivan merkittävän paljon, ehkä jopa aikaisemmin kuin odotankaan, mutta niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Okei...

Katoin paljon kuvia itestäni ja KAIKKI, i mean KAIKKI, oli ihan täysin ok, mut sit ku siirryin taas kattoo niitä mis näky mun rinnat niin meinasin alkaa itkee. KOROSTAN, kaikki ennen sitä meni täysin fine, jokainen kuva. Eli vika ei taida siis olla oikeasti missään muussa kun mun rinnoissa, koska en ajatellut mitään negatiivista, paitsi vasta sitten kun näin mun rinnat niin meinas itku päästä taas.

No, edistystä sekin, vai.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,588
Reaktioarvo
2,895
Olin vaa silleen hey wow looking good since 98 mut sit ku näin mun rinnat niin oli näin lähellä 🤏🏻 etten itkeny
 
Ylös Pohja