Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
Big blond and beautifulin kuunteleminen päivittäin on nyt mun yritykseni välttää itsemurha ainakin 😅
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
Toistaiseksi olo ei ole hyvä mutta jatkan tätä niin kauan kuin tarvitsee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
Päässä ei pyöri mitään muuta kuin mun tissit, näin karkeasti sanottuna

Se tulee aina olemaan miinus mussa

Vaikka kaikki muu olis ok (ei ole) niin se tulis aina olemaan miinus mussa ja siksi juuri en haluu elää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
Jos mulla olis poikaystävä se olis aina miinus sille mut se vois "tykätä musta siit huolimatta" mut en haluu sellasta koska mul tulee siit yhtä huono olo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
Kukaan ei pidä tän näköisistä tisseistä ja jos sanoo pitävänsä, valehtelee ja yrittää saada mulle vain paremman mielen. Lakatkaa valehtelemasta se olis enemmän jees
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
Itse asiassa tää on pohjakosketus ja itken ihan koko ajan joten siksi juuri aloitinkin tän projektin. En kyllä usko sen auttavan mutta its worth trying.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
Luulen kyllä etten jaksa jatkaa sitä... Laitoin nyt 7 ensimmäistä luettelokohdetta siihen ku kelasin että koitan nyt viikon ainakin tätä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
No, ainakin se jäi mun päähän soimaan jos ei muuta 😅 en silti vieläkään usko olevani kaunis, not in the slightest. Mut siihen juuri yritän aivopestä itseni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
Ensin yritin nettilakkoa mutta sitten tajusin etten voi jatkaa sitä koska tekemisten rajoittaminen on stressaavaa, siksi päädyin tähän kun siinä mun ei tarvitse rajoittaa mitään vaan pitää vaan päivittäin kuunnella tietty biisi niin se on hyvin helppoa siinä mielessä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
En voi ikinä olla kenenkään tyttöystävä koska en halua kenenkään joutuvan tyytyvän mun näköiseen

Nimittäin ulkonäöllisesti se henkilö ei sais mitään hyvää, ja luonteeltaan ei myöskään sais mitään hyvää

Kun sekä persoona että ulkonäkö on huonoa

Eikä mua kiinnosta vaikka mun persoona oliskin hyvä (mutta se ei ole) niin ulkonäön pitäis olla myös hyvä ennen kun voisin olla onnellinen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
Oikeastaan mun persoona tässä vähiten kiinnostaa, itselleni tärkeintä on mun ulkonäkö.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
Ei muillakaa mitää kauniita rintoja oo mutta mulla vielä siitäkin hirveemmät. Kyllä, rumempia ei oo olemassa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,925
Reaktioarvo
2,892
Oon pahoillani että kiusaan nyt muitakin samalla mutta en vain pysty nähdä rintoja kauniina ja positiivisena
 
Ylös Pohja