Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Ja toisaalta mä tajuun sen et mun pää toimii aika eri tavalla, esim tiedän et jollekin toiselle ihmiselle mun ongelmakohta olis varmaan mun hiukset et uskon et aika moni pitää niitä varmasti rumana, mua ne taas ei haittaa yhtään. Mut rinnat mua haittaa todella paljon. Niin ei se oo ees muiden mielipiteestä kiinni, vaa mun omasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Nääksä mua itkemäs täs mun hiuksien takii, no en oo itkeny kertaakaa, vaik tiedän et moni kattoo mua silleen "mitä vittuu" (koska ne on erikoiset)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Ei se silloin häiritse mitä muut sanoo, silloin kun ei itseä häiritse.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Mutta kun itseä häiritsee (rinnat) niin silloin menee jo mahottomaks tämä eläminen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Eli siinä vaiheessa kun jonain päivänä oon itse tyytyväinen niihin (kaukana tulevaisuudessa?) niin mua ei tuu haittaamaan muiden kommentit. Ne haittaa vaan silloin jos oot itse valmiiks epävarma. Näin oon päätelly.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Kun joku kerran sanoi mun finninaamasta mulle, niin muistan että oisin ollu viel jotenkin sillee "pitäskö ton olla jotenkin loukkaavaa mulle" kun kaikki muut oli kauhuissaan siitä kommentista mut mua ei ainakaan aluks ees häirinny se. Se oli vaa jotenki tyylil "sul on paljon finnei" sit vaa en tiiä, mun muistaakseni en ainakaan aluks edes älynnyt loukkaantua siitä? Varmaan just siks etten nähnyt siinä mitään syytä epävarmuuteen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Et varmaan sitten kun joskus oon hyvässä kohdassa mun rinnoista (nyt just tuntuu mahdottomuudelta) niin jos joku sanoo mulle et hyi sun rinnat on roikkuvat niin luulen et mun reaktio on sit samanlainen et en tuu näkee siinä enää syytä epävarmuuteen niiku en joskus nähny niissä finneissäkään.

Nythän haluan itkeä koko ajan ja tappaa itteni niiden takia mut kai se muuttuu joskus. Vois vaan muuttua aika pian kun tätä ei jaksa enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
No joo kuiteski

Ainakin mul on ne "sä oot kaunis" yms kommentit

Tosin

Sekään äijä ei nähny mun tissei et kyllä se ois sit vaihtunut siihen että "sä oot ruma" :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Kivaa kun oon nytten oikeestikin mielestäni kaunis muuten mut vain yksi asia pilaa mun ulkonäön
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Onneksi kuulun edelleen ylpeänä ylipaino-klubiin, mitä mä sitten teen identiteettini kanssa jos luiskahdan normaalipainon puolelle

Identiteetti kriisi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892

Hyvä sanoo ku on oikeestiki kaunis

Mun kohalla se on vaa pelkkää tuulimyllyjä vastaan taistelemista, yrittää ja yrittää tolkuttaa itselleen mut ei mikään mee perille
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Juu.

Peppu on myös kamala :D

Mutta tosiaan, aion nyt ottaa liikunnan hoitomuodoksi tähän. Oon muutenkin käynyt nyt joka päivä kävelemässä, niin aion jatkaa sitä linjaa.

Luulisihan sen auttavan? Kun kuulemma liikunta hoitaa ahdistusta ja masennusta tutkimusten mukaan paremmin kuin terapia ja lääkehoito.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Ei vittu mua ärsyttää nyt tollaset biisit kuten erikan häpeä, ihan oikeesti, vituttaa henkilökohtaisesti koska toi ei merkitse mulle mitään muuta kun veitsen kääntämistä haavassa. Mun sairauteen ei tollaset biisit tehoa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Juu.

Peppu on myös kamala :D

Mutta tosiaan, aion nyt ottaa liikunnan hoitomuodoksi tähän. Oon muutenkin käynyt nyt joka päivä kävelemässä, niin aion jatkaa sitä linjaa.

Luulisihan sen auttavan? Kun kuulemma liikunta hoitaa ahdistusta ja masennusta tutkimusten mukaan paremmin kuin terapia ja lääkehoito.
Jos haluat oikeasti muokata kehoasi, niin kannattaa etsiä kuntoportaat joita mennä ylös-alas.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Mikähän on ollu niin kauhea yksittäinen kommentti että tää juttu on lähtenyt siitä? Harmi kun en muista. Joku sellainen varmaan löytyis jos muistais
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Huhhuh. On taas ollu niin karsee päivä.

Toisaalta on todella huono mieli siitä että olen susiruma, ja en toki haluaisi tuntea niin, TOISAALTA taas se helpottaa, koska koen olevani muillakin tavoin susiruma kuin pelkästään tissien kautta. Sillä ei siis ole niin väliä että tissini ovat susirumat, enkä tavallaan niistä nyt murehdikaan enää, koska ei ole mitään syytä murehtia, sillä olenhan aivan susiruma kauttaaltaan, joten mitä murehdittavaa minulla olisi? Sehän on oikeastaan enemmän ilon aihe. Siis tietenkin se itkettää, mutta mieluummin olen sitten rauhassa ruma kuin koen painetta tehdä jotain asialle. Ei tarvitse tehdä rinnoille tai muullekaan mitään, sillä olen muutoinkin jo niin järkyttävän ällöttävän ruma, ettei asialle edes voi tehdä mitään. Kyllä, olen aivan hirviömäisen ruma, eikä ulkonäköäni pelasta kirjaimellisesti mikään. Mutta se juuri onkin vapauttavaa. Koska saan olla täysin rauhassa karmaisevan näköinen, eikä siinä paina sitten enää mikään tissien rumuus, kun koko ihminen on niin törkeän ruma. Yllättävän vapauttava tämä tunne on. Vaikka surullinen olo, mutta kuitenkin helpompi olla näin, myöntää tosiasia, kuinka hirviömäisen ruma oonkaan. Ja juuri se, ettei mun tarvitse tehdä sille mitään, kun mikään ei pelasta sitä. Olen syntyjäni ruma ja se vain on karu fakta, ja kai mullakin vielä oikeus on tuntea omat tunteeni näinkin? Vai onko pelkkä positiivisuus hyväksyttävää????

Kai minulla on tosiaan oikeus sanoa ja tuntea "olen hirvittävän ruma" ja se helpottaa kuin helpottaakin olemistani. Ei asialle voi tehdä mitään. Ei minusta saa kaunista. Mutta se ei haittaa.

Siis tiedän näyttäväni täydeltä hirviöltä, jokaisesta kohdasta, ja eniten tisseistäni, mutta siis jokaisesta kohdasta, mutta silti minullakin on oikeus elää, ja mulla on myös oikeus olla tätä mieltä itsestäni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Uskon että tää obsessointi ehkä loppuukin vain sillä, että myönnän itselleni viimein olevani hirviön näköinen. Se helpottaa oloa kummasti. Ei tarvitse enää väkisin yrittää sanoa jotain muuta itselleen miljoona kertaa. Se vasta alkaa väsyttää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Siis olen hirviön näköinen ja vaikka se onkin ehkä surullista, mutta se myös tuo mielenrauhan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
Ah, nyt mul on paljon iloisempi olo. Oon viimein hyväksyny sen että oon ruma, ja olo on helpottunut. Vähemmän tää vie energiaa kuin se että yrittää toistella jotain mihin ei usko.
 
Ylös Pohja