Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Uskon että antaisin sen myös kohdella mua ihan miten vaan, toki se on onneksi hyvä mies (KAI?? :D no onhan se, tietojeni mukaan??? Who knows???? :D) Niin ei se mua huonosti kohteliskaan. Et siinä mielessä hyvä juttu et oon ihastunu sellaseen, enkä huonoon mieheen esimerkiks. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Et jos joku nyt sanoo että "sä et tarvitse miestä" niin oi KYLLÄ TARVITSEN. im THAT pathetic. Mutta en sentään ketä tahansa miestä. Not THAT pathetic.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
I really really want to be flat because EWWWWWWWWWWWWWW

mut jonain päivänä... Hopefully.. jonain päivänä.. oon eunkwangin kaa.... And then i can like myself........ But before that.. hell nah..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Oh super disgusting i want a flat chest

Mut en aio mennä leikkauksiin vaan toivon et se muuttuu pään sisäisesti ihmeiden kautta eli eunkwangin 🤣 joka tietty ois suoranainen ihme but im still waiting 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Ja muutenkin kyllä kieltämättä mieluummin ajattelen ihastuksiani kuin ulkonäköäni. Auttaa keskittymään johonkin muuhun ja voin kertoa että JOPA mieluummin niihin kuin ulkonäköön. Tbh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Tuntuu että oon niin surullinen etten tiedä miten jaksan mennä suihkuunkaan, mutta aion kyllä mennä, koska aion...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Ja vieläpä aivan kamala ikävä eunkwangia

Siis aiemmin en ollu ollenkaan näin surullinen, se tuli aivan yhtäkkiä. Vielä ihan vähän aikaa sitten en ollu yhtään tällä tavalla kuitenkaan surullinen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Inhoan itseäni niin paljon ja nyt vain toivon vastarakkautta huoh.

huom eunkwangilta tai masatoshilta 🙂🙂🙂🙂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Ainut asia mikä voi pelastaa mut

Ei siis muulla tavoin koska en aio kuolla tai muuta eikä muutenkaan mitään. mutta siis ainut asia mikä voi auttaa tuossa nimenomaisessa asiassa. muuten mulla ei sitten vain ikinä ole itsetuntoa, mutta eipä sekään haittaa jos ei ole. saattais vain ehkä olla vähän helpompaa jos OLISI itsetunto.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Meinaan että ei jostain syystä kenenkään muun rakkaus tai kenenkään muun sanat tuo mulle sitä helpotusta.

Nooh, en tiedä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
No.... Ehkä mua vähän auttaa ne positiiviset nettikommentit roikkuvista rinnoista lol. Vaikka, en nyt sitten tiedäkään onko nää roikkuvat vai ei :D no kun ei se oikeestaan oo siitäkään kiinni pelkästä roikkumisestakaan vaan jotenkin se on ne rinnat just kokonaisuudessaan. Ja obviously kukaan ei ikinä kehu niitä koska en näyttele niitä kellekään, no shit 🤣 enkä tiedä auttaisko se jos joku kaveri vaikka kehuisikin :D se on kumminkin vain kaveri niin se on vähän eri asia. En tiedä.


LMAO XD lmaooooooooo oikeesti haluun vain eunkwangin (tai masatoshin) olevan silleen i really like them. JA NIIN ET SE TARKOTTAIS SITÄ, tietty xD eihän se muuten mitään auttais.

Muuten im just gonna hate them forever.. näköjään........

Niiku se huutiksen määrä ku vihaan niitä pelkästään paidankin läpi. I dont even need to see them without clothes i can just look at my reflection iha vaa vaatteilla normaalisti ja oon silti ihan että i really hate them.

Niiku mä todella todella oon keskittäny suurimman osan vihastani juuri siihen osaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Ja + miten voi olla niin vaikeaa hyväksyä olevansa tyttö

Niiku mun mielestä tää on super outoo

Vai onko nää vaa jtn pakkoajatuksia joil ei oo mitään syytä tai sen syvempää merkitystä

Täytyyhän niille jokin syy olla miks oon näin psykooseissa??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Muuten, roikkuvat rinnat on kyllä jotenkin todella outo ilmaisu. Kaikki rinnathan oikeastaan roikkuvat? :D siis... Siinähän ne roikkuvat nimenomaan? :D mitäs muutakaan? Paitsi jos ne on todella pienet, niin pienet ettei oo mitään mikä vois roikkua. Jos kattoo tätäkin kuvaa:

Niin siinähän noi MOLEMMAT kuitenkin roikkuu siinä rintakehällä, tuo ns. Kiinteäkin. Molemmathan niinkun ns. Roikkuu siinä kuitenkin:D joten periaatteessa minkälaiset rinnat ei olis roikkuvat 😂 mitä muuta ne tekee kuin roikkuu siit lol.


Ja tosiaan, se on edelleenkin naisvihaa. Toi kaikki siis. Luulisin että minkälaisten rintojen tahansa kritisointi on naisvihaa? Kai? Youd think?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Mun mielestä mulla ei näytä kiinteiltä enkä tiedä onko ne koskaan näyttänyt kiinteiltä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,404
Reaktioarvo
2,893
Bruh you would think.. että rintojen heiluminen on noloa... Ainakin se tuntuu nololta imo.... Mut sit.. men actually like that??? Are u sure u like that wtf................. I dont understand lmao mut niin kai sitten
 
Ylös Pohja