Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
"For most women, breast sagging is a serious aesthetic problem that interferes with loving your own body and causes complexes, so the question of treating breast ptosis is especially important."

Ton tekstin kirjottaja on sairas psyko. Sä et hoida sitä ptoosia, sä hoidat sun mielen. Vitun runkkari.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Mut kuitenkin, en tiedä onko se sittenkään toi vai mikä onkaan, mutta sen kyllä tiedän että nänni on samalla tasolla kun poimu, joten mitä se sit sulle kertookaa asiasta. Jostain luin että se on roikkumista silloin vain jos se nänni on sen alapuolella. Ja mulla ei ole. Siispä sillä tavalla ei roiku, mutta kuitenkin siinä on meneillään jotain tosi outoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Sen kuitenkin tiedän että oon coolimpi ite kun vaikka plastiikkakirurgit joten ne voi imeä mun olematonta munaani :D toki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Mun mielestä kellään ei oo yhtä coolin näköset rinnat ku mulla, varsinkin yhdistettynä mun vaatetyyliin koska se on persoonallinen

Nii et se siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Boheemimpaa (en sit tiiä onks toi se oikee sana) ei voi ollakaan ja sitähän mä juuri haluun. Se on mun tyyli.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Vai pitäiskö sanoa hippimäinen

Tai jokin sellainen

Trendikäs? Never. Trendikkäät ihmiset on sieluttomia eikä niil oo persoonaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Ehkä hippimäisyys on sitten jollain lailla mun ulkonäköä kuvaava sana. Ja asennetta. Vai mikä se sitten onkaan, kun ei kiinnosta? Tai sitten ihan vain vastarannan kiiski.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Kuka tahansa voi kuvitella miten disgusted olin niistä ihmisistä kun katoin sitä the real juttua :D ei mun tyyppisiä ollenkaan 😂🤢
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Hauskaa että sen nimi on joku the real tai jotain mut ne on vähiten real. Varmasti vähintään yksi niistä käyny rintaleikkauksessa (kauneusleikkauksessa), thats not being real. Mut hei, toi on vaa mun aatemaailma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Mun isäkin aina sanoo et aidot naiset on kaikista parhaita, ja oon samaa mieltä. Eikä se tosiaan tarkota (ainakaan mun silmissä) meikkauskieltoa. Mut siis nimenomaan aitoutta. Ja mun maailmassa taas kosmeettiset leikkaukset ei käy yhteen aitouden kanssa.

Tai oikeestaan ihan sama, yritän vaan epätoivoisesti voida hyvin, eikä se silti toimi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Mutta sen tiedän että painan edelleen 64 kiloa mikä hämmentää mua. Tosin tietenkään se ei oo hyvä koska mikään mussa ei oo hyvä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Palaan takas psykooseihin ja toivon et herään joskus, koska toi ei toiminukaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Ehkä kaikki mitä toivon enää tässä vaiheessa on että eunkwang rakastais mua, koska en tuu koskaan hyväksyy itteeni ensin joten mun pitää saada se hyväksyntä miehen kautta. Mutta ei sentään kenen tahansa miehen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Niin säälittävä en oo, mutta sen verran säälittävä et mun pitää saaha se eunkwangilta, muuten en tuu koskaan olee itsetuntoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,498
Reaktioarvo
2,893
Mul ei siis oo itsetuntoa valmiiks mut sen voi ehkä joskus viel saada, jos tolta yheltä saan vastarakkautta. Mut jos en, niin sitä itsetuntoa koskaan tuskin tulee myöskään mulle.
 
Ylös Pohja