Oisko se sitten toi pseudoptosis. Noissa muissahan se nänni on sen poimun alapuolella. Tossa pseudoptoosissakin(?) se on sitten samalla tasolla, ihan niinku mullaki. Todennäköisesti sitten pseudoptoosi. (Noinko se on suomeks)
"For most women, breast sagging is a serious aesthetic problem that interferes with loving your own body and causes complexes, so the question of treating breast ptosis is especially important."
Ton tekstin kirjottaja on sairas psyko. Sä et hoida sitä ptoosia, sä hoidat sun mielen. Vitun runkkari.
Mut kuitenkin, en tiedä onko se sittenkään toi vai mikä onkaan, mutta sen kyllä tiedän että nänni on samalla tasolla kun poimu, joten mitä se sit sulle kertookaa asiasta. Jostain luin että se on roikkumista silloin vain jos se nänni on sen alapuolella. Ja mulla ei ole. Siispä sillä tavalla ei roiku, mutta kuitenkin siinä on meneillään jotain tosi outoa
Ehkä hippimäisyys on sitten jollain lailla mun ulkonäköä kuvaava sana. Ja asennetta. Vai mikä se sitten onkaan, kun ei kiinnosta? Tai sitten ihan vain vastarannan kiiski.
Hauskaa että sen nimi on joku the real tai jotain mut ne on vähiten real. Varmasti vähintään yksi niistä käyny rintaleikkauksessa (kauneusleikkauksessa), thats not being real. Mut hei, toi on vaa mun aatemaailma.
Mun isäkin aina sanoo et aidot naiset on kaikista parhaita, ja oon samaa mieltä. Eikä se tosiaan tarkota (ainakaan mun silmissä) meikkauskieltoa. Mut siis nimenomaan aitoutta. Ja mun maailmassa taas kosmeettiset leikkaukset ei käy yhteen aitouden kanssa.
Tai oikeestaan ihan sama, yritän vaan epätoivoisesti voida hyvin, eikä se silti toimi.
Ehkä kaikki mitä toivon enää tässä vaiheessa on että eunkwang rakastais mua, koska en tuu koskaan hyväksyy itteeni ensin joten mun pitää saada se hyväksyntä miehen kautta. Mutta ei sentään kenen tahansa miehen.
Mul ei siis oo itsetuntoa valmiiks mut sen voi ehkä joskus viel saada, jos tolta yheltä saan vastarakkautta. Mut jos en, niin sitä itsetuntoa koskaan tuskin tulee myöskään mulle.